gelijk 1 nemen wil je naar een meet zeg je dat je de hond op training neemtquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:29 schreef Koen66 het volgende:
ik vind honden best wel lief hoor, maar hoef er zelf echt geen![]()
Op zaterdagavond gaat dat opvallen hoor.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
gelijk 1 nemen wil je naar een meet zeg je dat je de hond op training neemt
speciale antk inbraak trainingquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:53 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Op zaterdagavond gaat dat opvallen hoor.
1. Is goed voor jequote:Op maandag 24 augustus 2015 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
probleem hier is dat vrouwlief en kids en ooit wel 1 willen
En dan weet ik wat er gaat gebeuren, laat ik dat beest 's avonds laat uit
Tja, dat krijg je dan.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
probleem hier is dat vrouwlief en kids en ooit wel 1 willen
En dan weet ik wat er gaat gebeuren, laat ik dat beest 's avonds laat uit
Engelquote:
leuk dat je weer terug bentquote:
Dat, plus honden beperken je enorm. Als je op vakantie wil moet je altijd wat regelen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:00 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zou best een hond willen, maar als vrijgezel die fulltime werkt is het simpelweg geen optie.
Dus nu heb ik een vogeltje
Op vakantie ga ik toch nooitquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat, plus honden beperken je enorm. Als je op vakantie wil moet je altijd wat regelen.
Met mijn katten kan ik gewoon een weekend weg. Die redden zich dan wel.
Ik vind honden tof hoor, maar misschien als ik gepensioneerd ben
Rottweilers zijn tofquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Op vakantie ga ik toch nooit
Maar Rottweilers bijvoorbeeld zijn zo verschrikkelijk lief (al hebben ze de naam niet).
Of een Cocker Spaniel![]()
Maar het is nu gewoon geen optie
Heb er drie "gekend" Stuk voor stuk zulke lieve speelse beesten, al moest bij 2 het baasje wel even "akkoord" geven voor ze lief waren, zo geweldig getraind.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Rottweilers zijn tof
Is wel een ras wat op mijn lijstje staat als ik naar een hond ga kijken
ik nrem wel vrouwen doggystijlquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das ook wel weer zo
Gewoon een naakdhont nemen
jammer maar dat geldt niet voor elk rasquote:
nopequote:
quote:
Oh kak ja, ik moet ook nog trakteren op het werk en ik geef zelf 0,0 om gebakquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:21 schreef Buurpoes het volgende:
Dat je om elf uur 's avonds bedenkt dat de traktatie voor de dag erop nog aandacht behoeft.
Dit is voor mijn kind. En ik moet zelf ook. Ik geef wel om gebak, maar mijn hoofd zit nu al overvol dus ik ga nu echt niks regelen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oh kak ja, ik moet ook nog trakteren op het werk en ik geef zelf 0,0 om gebak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |