je hebt de kinderen van ST gebeten? ;oquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar, die kleine suikertaartjes zijn toch lekker?
Volgensmij heb ik die weleens op.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar, die kleine suikertaartjes zijn toch lekker?
Volgensmij heb ik die weleens op.
quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hebt de kinderen van ST gebeten? ;o
quote:
en ik ben brabo?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:27 schreef crv het volgende:
[..]
ze dan, reageerde te snel, dacht daht het een reactie van Pezu was![]()
niet ?quote:
nope totaal niet zelfsquote:
ik gaf mijn bek ook maar een douw, om mezelf uit de penibele situatoe te redden waarbij ik (B)Engel voor man uitmaaktequote:
* Arch-Indar wacht op de douw tegen de bek van crv vanwege de kanibaal opmerking....quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:35 schreef crv het volgende:
[..]
ik gaf mijn bek ook maar een douw, om mezelf uit de penibele situatoe te redden waarbij ik (B)Engel voor man uitmaakte![]()
![]()
ach ja maak je niet te sappel kan gebeuren tochquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:35 schreef crv het volgende:
[..]
ik gaf mijn bek ook maar een douw, om mezelf uit de penibele situatoe te redden waarbij ik (B)Engel voor man uitmaakte![]()
![]()
was gewoon helemaal van slag vanmorgen toen ik zag dat ik op Marijke geeindigd ben vannachtquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach ja maak je niet te sappel kan gebeuren toch
wat heb je nu weer gedaan?quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:41 schreef crv het volgende:
[..]
was gewoon helemaal van slag vanmorgen toen ik zag dat ik op Marijke geeindigd ben vannacht![]()
Dan eerder op een wolkquote:
noorwegen daar waar de politie en justitie echt nog een verzameling goedzakken isquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:46 schreef crv het volgende:
![]()
http://www.nu.nl/internet(...)ackte-televisie.html
Ik niks voor deze ene keerquote:
ooh jee wat een vreselijk verhaal, een obekende op het internet heeft je geslacht veward, ik zou een touw zoeken hoor...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik niks voor deze ene keer
Ze was uitgemaakt voor kerel toch
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh jee wat een vreselijk verhaal, een obekende op het internet heeft je geslacht veward, ik zou een touw zoeken hoor...
Wowow wat mis ikquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:41 schreef crv het volgende:
[..]
was gewoon helemaal van slag vanmorgen toen ik zag dat ik op Marijke geeindigd ben vannacht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |