Net als jij dusquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:40 schreef tong80 het volgende:
Ze kunnen niet voetballen, maar zijn zo ontwapenend dom met debiele teksten.
SHOTS FIRED.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net als jij dus
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Tong is onze held.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net als jij dus
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zal de goal van Beugelsdijk tegen Ajax nooit meer vergeten
Ik kende hem niet.quote:
Omdat het een echte publiekslieveling is. Een Hagenees in hart en nieren. Daar houden de supporters van!quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
[..]
Ik kende hem niet.
Waarom is deze mislukte voetballer een held
Wat vind je van Feijenoord ?quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zal de goal van Beugelsdijk tegen Ajax nooit meer vergeten
Ik zou Henk Bres in de spits zetten dan.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat het een echte publiekslieveling is. Een Hagenees in hart en nieren. Daar houden de supporters van!
Harrie Jekkers in de goal met zijn aap met een bril opquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zou Henk Bres in de spits zetten dan.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Harrie Jekkers in de goal met zijn aap met een bril op
Eén Hagenees. Die droeg wel. Maar dan Aadje naar boven en bed.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gedragen door Hagenezen, niets mis mee.
Zoek zn speech maar is op van de laatste wedstrijd van frankfurt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
[..]
Ik kende hem niet.
Waarom is deze mislukte voetballer een held
Hoef ik niet op te zoeken. Al gezien. Vermakelijk.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:35 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Zoek zn speech maar is op van de laatste wedstrijd van frankfurt.
Engels Duits en Nederlands door elkaar.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 01:04 schreef hafcfan het volgende:
VELTEN!De man die nooit op zondag wou spelen.
Hij vindt zichzelf erg leuk.quote:
Iemand een toffee?quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Harrie Jekkers in de goal met zijn aap met een bril op
Nog steeds geen antwoord waarom.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:31 schreef fathank het volgende:
Beugelsdijk is een koning.
rustuuuuggg
hij speelt bij ado en is ras-hagenees. Wat snap je niet?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog steeds geen antwoord waarom.
Wat heeft ie gepresteerd als voetballer
25 wedstrijden bij FSV Frankfurt in de Zweite Bundesliga. Uit bij Fortuna Dusseldorf 35.000 man op de tribune. 1x gescoord in 25 wedstrijden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor. Google eens op Feijenoord Wereldkampioenquote:
Dan krijg je een artikel uit de tijd voor fatsoenlijke spellingquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor. Google eens op Feijenoord Wereldkampioen
Niets. Maar liever een interview met Beugelsdijk op TV dan met een 13 in het dozijn modelprofjes van Ajax of Feijenoordquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
http://www.feyenoord.com/quote:
Volgens mij is die 35.000 onder het gemiddelde van Fortuna Dusseldorf.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:53 schreef fathank het volgende:
[..]
25 wedstrijden bij FSV Frankfurt in de Zweite Bundesliga. Uit bij Fortuna Dusseldorf 35.000 man op de tribune. 1x gescoord in 25 wedstrijden.
Niks mis mee, mooi ventje.
Ja, want van een IJ een Y maken voor de buitenlandse pers en commentatoren is het toonbeeld van fatsoenlijke spelling..quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:54 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dan krijg je een artikel uit de tijd voor fatsoenlijke spelling
http://www.dekuip.nl/het-stadion-de-kuip/stadion-feijenoordquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:56 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
http://www.feyenoord.com/
Lijkt me dat ze bij de club zelf wel weten hoe ze het moeten spellen zeker?
Leg eens uit. Ik ga m'n abo op de VI namelijk opzeggen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Niets. Maar liever een interview met Beugelsdijk op TV dan met een 13 in het dozijn modelprofjes van Ajax of Feijenoord
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij is die 35.000 onder het gemiddelde van Fortuna Dusseldorf.
Als we het toch over Cult hebben.......
Fortuna Dusseldorf .
Ken je die Toten Hosen
Leg eens uit. Ik begrijp jullie wel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg eens uit. Ik ga m'n abo op de VI namelijk opzeggen.Ik meen het na meer dan 30 jaar. Snap ie ? Ik begrijp jullie wel hoor.
![]()
Het is allebei goed, domoor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:56 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
http://www.feyenoord.com/
Lijkt me dat ze bij de club zelf wel weten hoe ze het moeten spellen zeker?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:03 schreef Keltie het volgende:
[..]
Leg eens uit. Ik begrijp jullie wel.
Vind je dat ook niet tegenstrijdig?
Nah, ik verlang weer naar spelers als een Paul Bosvelt, altijd wachten op een lolletje tijdens een interview. Dat heb je bijna niet meer, maar Beugelsdijk is ook zo'n mafklappertje
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:03 schreef Keltie het volgende:
[..]
Leg eens uit. Ik begrijp jullie wel.
Vind je dat ook niet tegenstrijdig?
Nah, ik verlang weer naar spelers als een Paul Bosvelt, altijd wachten op een lolletje tijdens een interview. Dat heb je bijna niet meer, maar Beugelsdijk is ook zo'n mafklappertje
Beiden, dom oor.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |