Ja maar die kan voor zulke kleintjes best eng zijn. Want die is nogal donker. Als ze de Droomvlucht leuk vind kan ze ook in de Fata Morgana.quote:
Fata morgana werd hier dooreng gevonden, droomvlucht kon ze geen genoeg van krijgenquote:Op maandag 31 augustus 2015 09:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar die kan voor zulke kleintjes best eng zijn. Want die is nogal donker. Als ze de Droomvlucht leuk vind kan ze ook in de Fata Morgana.
Mijn 2 jarige krijg ik er met geen stok in.
Ik denk dat ze daar wel net te klein voor zijn. Ik zou het niet doen met mijn 2 jarige in ieder geval.quote:Op maandag 31 augustus 2015 12:53 schreef Kyara het volgende:
Ik ben vorig jaar met M geweest en hij heeft echt genoten van het sprookjesbos, land van laaf, de oude tuffertjes, de stoomtrein, carrousel, kleuterhof en het carnavalfestival. Alleen daarmee zijn we al een hele dag zoet geweest. Hoop dat we dit jaar Droomvlucht nog mee kunnen pakken.
Voor de Pirana zijn ze zeker nog te jong?
Piranha is goed te doen hoor. Vond Eline een paar maanden terug al geweldig. Gaat niet zo heel hard en Eline kan redelijk goed stilzitten met zo iets. Zou wel één volwassenen per peuter doen trouwens. Anders zou ik het niet aandurven. Ze hoefde toen trouwens niet op schoot, maar mocht gewoon naast me zitten.quote:Op maandag 31 augustus 2015 12:53 schreef Kyara het volgende:
Ik ben vorig jaar met M geweest en hij heeft echt genoten van het sprookjesbos, land van laaf, de oude tuffertjes, de stoomtrein, carrousel, kleuterhof en het carnavalfestival. Alleen daarmee zijn we al een hele dag zoet geweest. Hoop dat we dit jaar Droomvlucht nog mee kunnen pakken.
maar dat gedeelte kan je dan prima overslaan en alleen bij het daglicht gedeelte kijken.quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:20 schreef Kyara het volgende:
Diorama vonden ze hier dan weer eng. Donker en onweer
Het onweer wel ja. Maar de hele ruimte is best wel donker.quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:27 schreef As1981 het volgende:
[..]
maar dat gedeelte kan je dan prima overslaan en alleen bij het daglicht gedeelte kijken.
Wij hebben vorig jaar drie dagen Efteling gedaan met twee overnachtingen. Is echt een aanrader, dan heb je echt de tijd om alles te doen en te zien (en de laatste dag de leukste dingen nog een keerquote:Op maandag 31 augustus 2015 17:21 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik wil ook naar de Efteling![]()
Hogenoordenstruggles.
Mijn toen anderhalfjarige vond de Pirana woest coolquote:Op maandag 31 augustus 2015 12:53 schreef Kyara het volgende:
Vanwaar dequote:Op maandag 31 augustus 2015 21:49 schreef L-E het volgende:
Ik vind de Efteling eigenlijk niet zo awesome
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |