abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155699470
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 09:09 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

En droomvlucht :Y
Ja maar die kan voor zulke kleintjes best eng zijn. Want die is nogal donker. Als ze de Droomvlucht leuk vind kan ze ook in de Fata Morgana.

Mijn 2 jarige krijg ik er met geen stok in.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_155699498
Wij gaan in september ook weer maar dan zonder Luuk. Even een momentje voor kleuter alleen.

Sofie vond vorig jaar de droomvlucht heel eng. Toen was ze bijna 4.
*poef* nu is het weg
pi_155699538
Mijn 4 jarige vind het ook nog steeds niks. Ze begint nu niet meer te krijsen en huilen maar leuk is anders. Dus gaat ze niet :P

En als het even meezit hebben wij straks een Efteling Abo O+ Die Negen Festijnen plein vond ik zo leuk. Zijn we 2 keer geweest met vrienden. O+ Dus dan maar een abo voor volgend jaar :P
pi_155699621
Het 9 pleinenfestijn is echt heel leuk inderdaad.

Droomvlucht hier gaan ze nog wel mee, Fata Morgana vinden ze nu weer eng.
Wat hier ook favouriten zijn, zijn de Pagode, de bootjes (lunchen en dan eendjes voeren) en Ravelijn. Echt ik kan die show al dromen, maar zij genieten er nog steeds van :D

Monsieur Canibal pakken we ook vaak nog even mee en de oude tuffertjes, mogen ze zelf sturen.

Ik hou er echt van de Efteling <3

Leuk Hillie dat je weer komt aanhaken. Succes met het wennen voor beide kinderen, komt vast wel goed.

Wij hebben net Kyan weer gebracht naar de psz. Ging goed. Toen we zeiden dat we weggingen gaf hij wel aan dat hij mee wilde. Maar spelen met een ander kindje met de treinbaan was toch net iets leukers. Dus we gingen prima weg. Hopelijk houdt hij het dit keer ook vol. Maar de telefoon blijft in de aanslag.

En ze moesten daar op zoek naar puzzels :D ze hadden alleen van die insteekpuzzels liggen, maar Kyan wil gewoon puzzelen. Die liggen blijkbaar allemaal in de kast omdat nu niemand dat deed.
pi_155702391
Zo we zijn weer terug. Hij heeft de hele tijd volgehouden. Ik heb de laatste 10 min staan luisteren en hoorde hem niet huilen. Toen ik hem mocht halen ging hij huilen toen hij mij zag. Dat was gelukkig snel weer over en begon hij enthousiast te vertellen. Zei ook dat het toch wel gezellig was.
Hij heeft geverfd, vond het soms nog wel moeilijk, veel naar buiten kijken, maar was nu wel af te leiden itt vrijdag.

Ik heb zijn grote broer niet buiten gezien nu, dus dat was ook een stuk beter dan afgelopen vrijdag. Het is alleen jammer dat hij nu 2x moet missen en dat de eerst volgende keer schoolreisjes dag is bij grote broer en oma hem dan brengt en haalt.

Maar dat is niet anders. Komt vast wel goed!!!
pi_155702751
Fijn dat het beter ging vandaag! Geeft je zelf denk ik ook een fijner gevoel?

Hm als ik het zo hoor is het misschien verstandig nog even te wachten met de efteling. Mijn held durft al niet eens van de glijbaan...
pi_155703190
Ik ben vorig jaar met M geweest en hij heeft echt genoten van het sprookjesbos, land van laaf, de oude tuffertjes, de stoomtrein, carrousel, kleuterhof en het carnavalfestival. Alleen daarmee zijn we al een hele dag zoet geweest. Hoop dat we dit jaar Droomvlucht nog mee kunnen pakken.

Voor de Pirana zijn ze zeker nog te jong?
pi_155703263
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 09:10 schreef Tally het volgende:

[..]

Ja maar die kan voor zulke kleintjes best eng zijn. Want die is nogal donker. Als ze de Droomvlucht leuk vind kan ze ook in de Fata Morgana.

Mijn 2 jarige krijg ik er met geen stok in.
Fata morgana werd hier dooreng gevonden, droomvlucht kon ze geen genoeg van krijgen :D

Wij zijn vanochtend even lekker wezen uitrazen in ballorig. Heerlijk, zo op de maandagochtend. Een stuk of 15 ouders, dus niet te rustig maar zeker ook niet te druk en alleen maar kindjes onder de 4 jaar. Ze hebben dus alle vrijheid om te doen wat ze willen, waar ze willen. Heerlijk :)
Sarcasme. Herken het.
  maandag 31 augustus 2015 @ 12:59:15 #84
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_155703324
J. is groot fan van Monsieur Cannibale en van de Polka Marina (bij de Tufauto's) en natuurlijk de stoomtrein. Hij lijkt ook nergens bang voor, gaat zonder problemen in droomvlucht en fata morgana, en wilde laatst al in de bob (vond ik niet zo'n goed idee...). De carroussel (binnen) is ook een groot succes hier (vergis je niet, die gaat best hard). En natuurlijk de sprookjesboom, de kabouters in het sprookjesbos, en alle sprookjes waarbij je aan een hendel moet trekken en er dan iets gebeurt ^O^

Alleen carnaval festival krijgen we hem met geen mogelijkheid meer in, wat heel vreemd is, gezien hij een groot Jokie fan is. Ik denk dat ie een keer geschrokken is ergens van...

Heel veel plezier in de efteling iig, J. wil het liefst elke week, en heeft dus geluk dat opa en oma een abonnement hebben genomen :D
pi_155703385
quote:
2s.gif Op maandag 31 augustus 2015 12:53 schreef Kyara het volgende:
Ik ben vorig jaar met M geweest en hij heeft echt genoten van het sprookjesbos, land van laaf, de oude tuffertjes, de stoomtrein, carrousel, kleuterhof en het carnavalfestival. Alleen daarmee zijn we al een hele dag zoet geweest. Hoop dat we dit jaar Droomvlucht nog mee kunnen pakken.

Ik denk dat ze daar wel net te klein voor zijn. Ik zou het niet doen met mijn 2 jarige in ieder geval. :P
pi_155703475
Er is echt genoeg te doen wat hij prima kan doen hoor.

Pirana hebben wij gister gedaan. Onder de meter moeten ze op schoot maar dar ging prima. De diorama is ook leuk, treintjes kijken.

Bob kan ook al, zijn die van mij ook al ingeweest net als het schip. Kyan vind beide wel leuk, Yaro niet. En kyan vind andere dingen nog leuker, dus slaan we hem meestal over.
pi_155703500
Fata Morgana vond mijn oudste trouwens pas vanaf 3 jaar eng, dan krijgen ze ook wat meer dat besef wat het nou is.
pi_155703685
quote:

Piranha is goed te doen hoor. Vond Eline een paar maanden terug al geweldig. Gaat niet zo heel hard en Eline kan redelijk goed stilzitten met zo iets. Zou wel één volwassenen per peuter doen trouwens. Anders zou ik het niet aandurven. Ze hoefde toen trouwens niet op schoot, maar mocht gewoon naast me zitten.
pi_155703689
Diorama vonden ze hier dan weer eng. Donker en onweer :D
pi_155703794
quote:
2s.gif Op maandag 31 augustus 2015 13:20 schreef Kyara het volgende:
Diorama vonden ze hier dan weer eng. Donker en onweer :D
maar dat gedeelte kan je dan prima overslaan en alleen bij het daglicht gedeelte kijken.
pi_155705204
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 13:27 schreef As1981 het volgende:

[..]

maar dat gedeelte kan je dan prima overslaan en alleen bij het daglicht gedeelte kijken.
Het onweer wel ja. Maar de hele ruimte is best wel donker.
pi_155709590
Moet je onder de meter bij de piraña op schoot? Dat wist ik niet en is ons ook niet gezegd :D
Eva vond het iig niks. Totdat wij na de 1e 2 golven al nat waren tot onze onderbroek. Toen kon ze wel lachen.

Fata Morgana vindt ze eng, droomvlucht niet. En monsieur canibale gaat ze het liefst de hele dag in. En al het andere genoemde. Wij moeten echt opschieten als we alles willen doen. En da gaat zd nog niet eens in de bob of andere achtbanen (want te klein en wanneer ze wel mag, zoals in de bob, heeft ze niemand om dag met haar te doen, want mij durven niet :@
pi_155709694
Ik wil ook naar de Efteling ;(
Hogenoordenstruggles.
pi_155716019
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 17:21 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik wil ook naar de Efteling ;(
Hogenoordenstruggles.
Wij hebben vorig jaar drie dagen Efteling gedaan met twee overnachtingen. Is echt een aanrader, dan heb je echt de tijd om alles te doen en te zien (en de laatste dag de leukste dingen nog een keer :P ). Hebben dat toen last minute geboekt met een aanbieding. Dus ook als je dus verder weg woont, is het geen gehaast. (Is het nog niet super goedkoop hoor maar het was ons wel echt heel goed bevallen). Of een weekend/midweek naar een vakantiepark in de buurt en dan een dagje gaan. Ik weet nog wel een mooi park (waar ik toevallig ook werk O-) )
pi_155719041
quote:

Mijn toen anderhalfjarige vond de Pirana woest cool :D Tegenwoordig is het een enorme uitdaging om voorbij de draaimolens te komen. Vindt ze zo leuk O+ Fata morgana vond ze doodeng (neus in mijn oksel en af en toe kijken), maar ze speelt tegelijkertijd al maanden "gekke reus" in bad met haar boot. En Droomvlucht vond ze zo mooi O+
Denk dat we in het najaar nog een keertje gaan.
pi_155719213
Ik vind de Efteling eigenlijk niet zo awesome :@

Ik kwam even alleen een tip geven voor tandenpoetstroubles waar het een tijd geleden over ging: poetsen met een grotemensentandenborstel is hier de absolute bom, hij laat het heel makkelijk toe, dus dat is nog een tip voor wie het nog niet heeft geprobeerd.

Nou doeg he O+
pi_155719340
L-E, hoe gaat het met jou? :*

En met grote mensentandenborstel vindt Riley ook gaaf. En wat hier een succes is. Ik heb bij de Action een elektrische tandenborstel gekocht :D
pi_155719826
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 21:49 schreef L-E het volgende:
Ik vind de Efteling eigenlijk niet zo awesome :@

Vanwaar de :@ ?
We hoeven toch niet allemaal hetzelfde leuk te vinden?

Ik hou van de draaimolens O+ sprookjesbos vind ik dodelijk saai en het Carnaval festival is m.i. een geniaal decor voor een bloederige moordscene :@
pi_155719966
De :@ was nep Ophelia, of meer een soort van beleefd bedoeld. Dat iedereen DOL is op de Efteling en ik zeg: Nah ik vind er geen hol aan :')

Lief dat je het vraagt Omen :) Ik weet niet wat ik moet antwoorden zonder de leuke toon van dit topic te keren, dus ik geef liever even geen antwoord, oke? :*
pi_155720028
Ah, mijn sociale radar is stuk geloof ik. En laten we het dan gewoon even op een :* en knuffel houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')