Trailerquote:Hearthstone - slijp je zwaard, verzamel je deck en maak je klaar voor Hearthstone - het snelle strategie-kaartspel dat gemakkelijk te leren is en voor massaal plezier zorgt. Speel het spel gratis op Battle.net en speel je kaarten om spreuken uit te spreken, wezens op te roepen en het bevel te voeren over de helden van Warcraft in epische strategische duels. Kies een van de negen Warcraft-helden om mee te spelen. Om de beurt kiezen spelers hun kaarten uit hun aanpasbare kaartendeck om hun tegenstander te verslaan.
quote:Hearthstone is een gratis speelbaar kaartspel. Voordat je Hearthstone kunt gaan spelen, is het noodzakelijk dat je eerst een Battle.net account aanmaakt. Dit kun je doen via de Account Creation-pagina op Battle.net doen. Met dit Battle.net account log je in op de Blizzard Launcher.
Hearthstone kan gespeeld worden op PC, Mac en iPad.
De systeemvereisten kun je hier vinden.
Het spel is hier gratis te downloaden.
Dit gedeelte wordt regelmatig geüpdatet.
Die ene ben ik.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:30 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
zie maar 1 viewerwaar is iedereen?!
Is die teringmuziek erbij van jou of zit dat standaard bij dit soort streams?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:31 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
haha juist! zullen we maar beginnen dan? m'n broer komt er zo aan.
van mij, wil je wat anders horen?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:32 schreef Molurus het volgende:
[..]
Is die teringmuziek erbij van jou of zit dat standaard bij dit soort muziek?
Ja, doe maar een beetje Muse ofzo.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:32 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
van mij, wil je wat anders horen?
Als mijn login enige indicatie is zou het langer kunnen duren. Zit nu voor de 3e keer in de queue.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:38 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
6 minuten, kunnen we 'hopelijk' weer
denk het wel. probeer het eens.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:40 schreef S95Sedan het volgende:
Jongens ik kom niet ingame!!! einz einz.
Denken jullie dat spammen op het forum werkt?
zelfde hierquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:40 schreef S95Sedan het volgende:
system32 verwijderen dan kan je inloggenquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:40 schreef S95Sedan het volgende:
nice!quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
Gz Blistering! Golden...Aviana...wow
Mazzelquote:
Zo extremely dirtyquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:56 schreef Molurus het volgende:
Laat me er nou toch eens in!Heel even maar.
Het is al 100 keer beter dan de bagger die hij net aan had staan.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:57 schreef Perrin het volgende:
Zit met chips klaar bij Untz zijn stream, hoor ik alleen een of andere dronken ier met zijn straatkat.
Nice.. erg bruikbaarquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:58 schreef Cornelis83 het volgende:
Mijn eerste legendary: Dreadscale.
haha! ja sorry man. als je wat anders wil horen, laat het maar weten. kom er nog steeds niet inquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:57 schreef Perrin het volgende:
Zit met chips klaar bij Untz zijn stream, hoor ik alleen een of andere dronken ier met zijn straatkat.
Geen stream zekerquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:59 schreef Blistering het volgende:
Resultaat na 50 pakjes:
Epic 9
Legendary 1
Gold Common 2
Gold Rare 3
Gold Epic 0
Gold Legendary 1
Zo nog maar even 60 doen.
Nicequote:Op maandag 24 augustus 2015 19:59 schreef Blistering het volgende:
Resultaat na 50 pakjes:
Epic 9
Legendary 1
Gold Common 2
Gold Rare 3
Gold Epic 0
Gold Legendary 1
Zo nog maar even 60 doen.
Anub.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
NiceWelke legendary naast Aviana?
De twee meest gewilde legendaries, waarvan 1 gold.. In 1 pakjequote:
Ai, das lelijk. Maarja goeie reden om die golden Aviana te disenchanten tochquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:10 schreef Blistering het volgende:
Nog een Aviana net, Blizz wil dat ik Dr00d ga spelen
Ben je gekquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:11 schreef Munchlax het volgende:
[..]
Ai, das lelijk. Maarja goeie reden om die golden Aviana te disenchanten toch
Die golden houden natuurlijk! Blistering houdt van gold volgens mij ^^quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:11 schreef Munchlax het volgende:
[..]
Ai, das lelijk. Maarja goeie reden om die golden Aviana te disenchanten toch
Ohquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:12 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ben je gekIk verzamel gouden kaarten
Sorry!quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Die golden houden natuurlijk! Blistering houdt van gold volgens mij ^^
Dat zeg ik, komt morgen welquote:
Ik wil nuquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:19 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Dat zeg ik, komt morgen wel. Heb je ook niet dat je er tijdens het pakjes openen uitgegooid wordt e.d..
Gratsquote:
De Ierse folk begon ook wel een beetje te vervelen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:54 schreef DjUntzUntz het volgende:
Ik zet de stream wel weer aan zodra ik erin kom
wat wil je nou dan? zet ik technoshit aan, is het herrie, zet ik wat anders aan, is het weer niet goed?!quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:55 schreef Molurus het volgende:
[..]
De Ierse folk begon ook wel een beetje te vervelen.
Je bent wel een beetje een saaie DJ.
Oh, de Ierse folk was an sich niks mis mee hoor. Maar een uur lang is wat veel van het goede.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:56 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
wat wil je nou dan? zet ik technoshit aan, is het herrie, zet ik wat anders aan, is het weer niet goed?!
Still waitin' for an empty seatquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:58 schreef Perrin het volgende:
Je zou er nu toch wel weer in moeten kunnen komen
Goede oogst.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:11 schreef Blistering het volgende:
Ok, 140 pakjes, 9 legendaries.
Even stoppen nu
Da's t betere werk idd.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:04 schreef DjUntzUntz het volgende:
overigens: heb ez techno muziek aanstaan, als het je niet bevalt. fok jou! zet geluid maar uit ^^
Same...quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:43 schreef TwyLight het volgende:
Ik kom er gewoon niet in
telkens Closed
Yup, hier ook.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:43 schreef TwyLight het volgende:
Ik kom er gewoon niet in
telkens Closed
op hoeveel packs zit je nu? je hebt luck manquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:55 schreef Blistering het volgende:
Gouden Chillmaw en gouden Justicar vooralsnog.
140, 9 legendaries. Heb nog 90 pakjes over, maar even gestopt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:56 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
op hoeveel packs zit je nu? je hebt luck manheb er nu iets van 90 geopend. 4 legendaries maar.
nice vent! doe je goed! alles gekocht met euro's? of had je nog gold liggen?quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:58 schreef Blistering het volgende:
[..]
140, 9 legendaries. Heb nog 90 pakjes over, maar even gestopt.
Ben ook gekicked net, dus nu weer ingame zien te komen
Verse eurootjesquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:00 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
nice vent! doe je goed! alles gekocht met euro's? of had je nog gold liggen?
Toch alvast maar even de vraag opgooien hier. Je krijgt de legendaries niet die je wil hebben, welke legendaries gaan jullie craften?quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:01 schreef Blistering het volgende:
[..]
Verse eurootjes
Welke ga jij craften?
Geen 1, ik denk dat ik wacht totdat duidelijk is welke legendaries wel goed zijn en welke niet. Ik krijg niet vaak de kans om een legendary te craften dus geen zin in een niet bruikbare legendaryquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:02 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Toch alvast maar even de vraag opgooien hier. Je krijgt de legendaries niet die je wil hebben, welke legendaries gaan jullie craften?
edit: Ik begin wel.
Varian voor control/dragon warrior
Rhonin voor control/synergy mage
Justicar trueheart omdat die in veel decks wel potentie heeft.
Chillmaw heb ik gelukkig al gekregen in een pack
daar geef ik je een punt. dat heb ik met rhonin dus. al vind ik hem wel een tier 1-2 legendary hoor.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:07 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Geen 1, ik denk dat ik wacht totdat duidelijk is welke legendaries wel goed zijn en welke niet. Ik krijg niet vaak de kans om een legendary te craften dus geen zin in een niet bruikbare legendary
Same here. Wel veel gouwe meuk maar dat doet me niet zoveel.quote:
The dream!quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:37 schreef Zhenar het volgende:
In m'n 50+15 pakjes al twee keer een pakje met 2 legendaries, waaronder een golden Chillmaw!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een losse Eadric.
En de boel is nu vastgelopen, dus wie weet wat de laatste paar ongeopende pakjes nog brengen!![]()
Blizzard gunt mij dit omdat ik al jarenlang hun kas spekquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Waarom heeft bijna iedereen hier zoveel geluk?Damn, he
Maar gefeliciteerd iedereen!
Ach, ik heb dusver 4 legendaries gekregen en niet echt 1 die ik nu persé wilde hebben, jouw 1e was iig nuttigquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Waarom heeft bijna iedereen hier zoveel geluk?Damn, he
Maar gefeliciteerd iedereen!
twitter:BlizzardCSEU_EN twitterde op maandag 24-08-2015 om 22:12:05#Hearthstone will be undergoing additional maintenance that is expected to start now and last up to 1 hour. Apologies for inconvenience. reageer retweet
twitter:BlizzardCSEU_EN twitterde op maandag 24-08-2015 om 22:22:37@cleslie92 We will provide update once maintenance is over, but game will be definitely offline until that happens. reageer retweet
Ik ken die uurtjesquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:43 schreef TwyLight het volgende:
twitter:BlizzardCSEU_EN twitterde op maandag 24-08-2015 om 22:12:05#Hearthstone will be undergoing additional maintenance that is expected to start now and last up to 1 hour. Apologies for inconvenience. reageer retweet
twitter:BlizzardCSEU_EN twitterde op maandag 24-08-2015 om 22:22:37@cleslie92 We will provide update once maintenance is over, but game will be definitely offline until that happens. reageer retweet
Ja, Blizzard tijd inderdaadquote:
Blizzardquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:49 schreef BarryOSeven het volgende:
Niets getweaked.
Vuile oplichters heb maar 1 legendary![]()
![]()
Dan zit er maar 1 ding tegen op, meer geld over de balk. Zo kan ik niet spelen natuurlijk.
Ze hadden de nieuwe set ook niet om 7 uur 's avonds moeten releasen. Heel EU is dan (net) thuis van werk en klaar om een DDOS attack in vorm van pakjes openen te doen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:44 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja, Blizzard tijd inderdaad
Oh, en die 3 gratis packs die we niet kregen, die zullen ze wel expres achter de hand houden als "compensatie" voor de trage kut servers
Of die wachtrij eens aan het werk krijgen. Zit niet iedereen de godganse tijd je server te hammeren.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:54 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Ze hadden de nieuwe set ook niet om 7 uur 's avonds moeten releasen. Heel EU is dan (net) thuis van werk en klaar om een DDOS attack in vorm van pakjes openen te doen.
Ze hadden gewoon om 3 uur 's nachts de set moeten releasen. Dan had je een veel grotere spreiding gehad in de momenten waarop iedere fanatiek HS speler hun 50 met korting gekochte pakjes gingen openen.
gz vent! zitten een paar goeie legs tussen!quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:58 schreef Molurus het volgende:
Al met al ben ik niet ontevreden met mijn oogst:
Nexus-Champion Saraad
Acidmaw (gold)
Gormok the Impaler
Wilfred Fizzlebang
Bolf Ramshield
www.hearthpwn.comquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:59 schreef Syphixx het volgende:
is er een goeie hs site voor wat tacs en dergelijke ?
Met name Saraad en Gormok denk ik. De andere moet ik ff over nadenken of ik die kan gebruiken.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:58 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
gz vent! zitten een paar goeie legs tussen!
thx!quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:59 schreef TwyLight het volgende:
[..]
www.hearthpwn.com
www.hearthhead.com
Prima buitquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:30 schreef muhahaha het volgende:
Heb fizzlebang en die icegiant voor legendaries op 36 pakjes.
Uit hoeveel pakjes?quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:55 schreef Blistering het volgende:
Zo, alles geopend. Mooie oogst. 3 gouden legendaries naast de 14 normale
Lekker makkelijk ranken nu tegen iedereen die nieuwe kaarten uitprobeertquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 01:22 schreef Bredemug het volgende:
15 games gespeeld. 13 daarvan Patron warriors.
Oh, diequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 05:55 schreef 2Happy4U het volgende:
(Die kerel die schade op zich neemt wanneer jij schade ondergaat.)
Dat zijn een hoop packs. Gekocht of goud?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 06:08 schreef Pankun het volgende:
180 packs, 9 legs: Dreadscale, Anub'arak, Wilfred, Eydis, Skycap'n Kragg, golden Icehowl, 2x Chillmaw en ....... Lo'Gosh!!!
Kon ze gisteren niet openen. Dus maar even voor mijn ochtenddienst gedaan.quote:
Tijd om Shaman te gaan spelen! Sowieso is Blizzard wel lief geweest voor Shaman deze expansion. Moet een leuk deck mee te maken zijn.quote:
Dat was de emergency maintenance.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 06:23 schreef stbabylon het volgende:
Gisteravond, shop dicht, maar via packs openen (op de telefoon), kwam ik er wel. Stond er 2 packs 2.69 en 7 packs 2.69. Op het afschrift staat 2 packs voor 2.69, maar heb toch echt 7 packs geopend![]()
Helaas maar één keer kunnen doen voor HS me er uit gooide.
Hoeveel heb je uitgegeven aan nieuwe packs dan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:03 schreef BarryOSeven het volgende:
Maar goed verder dus 170 pakjes geopend
7 legendaries
2x skycaptain gregdie paladin legend, anub ahrak en priest random legendary insire, justicar en icehowl
was m'n reet aan het insmeren met vaseline omdat ik me in mijn reet geneukt voelde, maar als ik tel zijn het 7 legendaries.
dacht net dat ik er 4 had
Zoek Trump teachings op op Youtube, blijft een prima beginnersguidequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:13 schreef DannyDeko het volgende:
Dit spel ook maar eens gedownload, ziet er erg interessant uit. Nu bezig met alle heros te unlocken
Iemand toevallig wat goede tutorials die vooral ingaan op het tactische aspect ?
Gratz!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:50 schreef knoffel het volgende:
ik heb zojuist aviana uit een pack gehaald
in totaal 150 euroquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:08 schreef Quantic het volgende:
[..]
Hoeveel heb je uitgegeven aan nieuwe packs dan?
ik kon het spel gister avond niet eens startenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:13 schreef MMaRsu het volgende:
Gisteren avond op Android tijdens de launch, was er een price glitch waardoor je voor 2,69 7 packages kreeg.
Ik heb er uiteraard meer dan 70 gekocht.
Was in totaal iets van 30 euro kwijt.
Nog meer mensen die dit hebben gedaan?
6 legendary's en 1 golden legendary
2000+ dust
Awesome
70 packs en dan 7 legendaries.... lucker (╯°□°)╯︵ ┻━┻quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:13 schreef MMaRsu het volgende:
Gisteren avond op Android tijdens de launch, was er een price glitch waardoor je voor 2,69 7 packages kreeg.
2000+ dust
Awesome
Op m'n iPad ook ja, maar ik heb het niet gedaan. Je weet maar nooit hoe/of je gestraft wordt, want het is natuurlijk niet even eerlijk. Het was de fout van Blizzard, maar iedereen weet dat die prijs veel te mooi is om waar te zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:13 schreef MMaRsu het volgende:
2000+ dust
Awesome
Dat is nog meer dan gemiddeld, je hebt kans op 0 tot 3 legendaries in 50 pakjes. Dus dat heb je nog heel goed gedaan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:10 schreef Bredemug het volgende:
uit 11 pakjes die ik met gold had gekocht had ik maar 1 legendary , die priest kaart waarbij je met inspire random legendary krijgt.
Ook echt zeggen dat je ''maar'' 1 uit 11 hebt gekregenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:10 schreef Bredemug het volgende:
uit 11 pakjes die ik met gold had gekocht had ik maar 1 legendary , die priest kaart waarbij je met inspire random legendary krijgt.
Nouja goed ben ik niet aangezien ik pas net begonnen benquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:18 schreef Thormodo het volgende:
Ik zou classic pakjes halen als je daar nog veel kaarten van moet. Alternatief naxx/bwl kopen als je die nog niet hebt.
Maar als je een beetje goed bent in arena is daar gold uitgeven "slimmer". Hoewel de nieuwste pakjes krijgen nu super irritant is, omdat je een random pack krijgt. Dus ga waarschijnlijk niet zo veel arena doen als ik met de GvG expansion deed. Want dat was toen de manier om zonder Euro's uit te geven pakjes te krijgen.
Najah je hoeft maar een score van 3 wins, 3 losses te halen om kiet te spelen. Dan krijg je namelijk ongeveer 50 gold en een pakje. En je hebt je gelijk vermaakt en kan met alle kaarten spelen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:22 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Nouja goed ben ik niet aangezien ik pas net begonnen ben
Dus dan haal ik maar gewoon de classic packs
Niks van meegekregen anders had ik misschien wel wat pakjes gekochtquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:13 schreef MMaRsu het volgende:
2000+ dust
Awesome
Pas maar op, straks haal je Amaz nog in met de aantal pakjesquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:36 schreef Blistering het volgende:
Straks nog maar ff 60 pakjes kopen denk ikWil totem shaman opzich ook nog wel goud hebben.
Speelt echt lekker ook
Hoeveel heeft hij er gehaald dan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:37 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Pas maar op, straks haal je Amaz nog in met de aantal pakjes
480quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:38 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Hoeveel heeft hij er gehaald dan?
Ik heb op zich ook wel veel gehaaldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon normaal doen ja.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:43 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik heb op zich ook wel veel gehaald24 pakjes van gold, 170 van geld
![]()
Die discussie in de spoiler ga ik niet nog een keer voerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zelf 230 pakjes gehaald tot nu toe. M'n broer 350 volgens mij.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
Is een bug. De win telt wel gewoon mee.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:58 schreef Xetran het volgende:
Hebben jullie ook dat je soms geen win krijgt voor je quest terwijl je wel degelijk hebt gewonnen?
Ja, je krijgt geen toast. Hij telt echter wel meequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:58 schreef Xetran het volgende:
Hebben jullie ook dat je soms geen win krijgt voor je quest terwijl je wel degelijk hebt gewonnen?
Hahaha, met mij hoef je 'm niet te voeren! Koop het niet voor niets, zie het als een investeringquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:45 schreef Blistering het volgende:
[..]
Die discussie in de spoiler ga ik niet nog een keer voeren![]()
Zelf 230 pakjes gehaald tot nu toe. M'n broer 350 volgens mij.
Nu kun je een Rager flavorred deck maken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:30 schreef Thormodo het volgende:
36 pakjes:
32 rares (erg veel driedubbele, 5 void crushers in totaal)
1 legendary (Anub'Arak), speel rogue het minste.
9 epics
2 golden rares (beide void crushers)
1 golden epic
Blizzard haat mij omdat ik geen knaken heb uitgegeven.
Tevens is er nu een ice rager, 3 mana voor een 5/2.
Waarom hebben ze de magma rager niet gewoon gebuffed, die is nog steeds 3 mana voor 5/1 -,-.
Do it!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:47 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik moet me echt inhouden niet weer 40 packs te halen.
Ja zal ik?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:48 schreef Blistering het volgende:
[..]
Do it!
Doooooooooooo itttttttttttttt!
Er wacht een gouden Chillmaw op je, ik voel het
Gemiddelde is 1 op de ~18-20 packs geloof ik. Dus dan is 6 niet heel goed nee.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:51 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ja zal ik?![]()
Ik durf niet, dalijk heb ik weer pech, haha. Ik heb geloof ik 6 legendary's uit 170 pakjes gehaald.
Dat is toch best weinig?
Is je broer dan nog steeds bezig met openen? Of is die lag weg inmiddelsquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:45 schreef Blistering het volgende:
[..]
Die discussie in de spoiler ga ik niet nog een keer voeren![]()
Zelf 230 pakjes gehaald tot nu toe. M'n broer 350 volgens mij.
0 - 3 op de 50 packs las ik.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:52 schreef Blistering het volgende:
[..]
Gemiddelde is 1 op de ~18-20 packs geloof ik. Dus dan is 6 niet heel goed nee.
Maar ik voel dat je nu geluk gaat hebben
Gisteravond heeft hij alles geopendquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:01 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Is je broer dan nog steeds bezig met openen? Of is die lag weg inmiddels
0-3 op 50 is geen gemiddeldequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:02 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
0 - 3 op de 50 packs las ik.
Skykap'n Kragg x 2 (eentje al gedisenchant)
Ik zeg ook nergens dat het een gemiddelde is xDquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:19 schreef Thormodo het volgende:
[..]
0-3 op 50 is geen gemiddelde. Disenchanten wacht ik sowieso nog even mee. Nog een (kleine) kans dat ze nog wat kaarten gaan aanpassen.
Najah, dat maakt het nogal een nutteloze statementquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:22 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat het een gemiddelde is xD
Ok nouja, ik heb het ook maar op Reddit gelezen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:38 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Najah, dat maakt het nogal een nutteloze statement. Zeker aangezien je niet weet hoe groot de kans is op 0,1,2 of 3 legendaries in die 50 pakjes.
Gelijke kans (0.25 elk) zou betekenen 1,5 legendary per 50 pakjes.
Maar als bijvoorbeeld de kans dat je 0 krijgt slechts 0.1 is en de rest van de kansen 0.3, dan krijg je 1.8 legendaries per 50 pakjes.
Wel lekker dust sparen zoquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:41 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik heb 4 kaarten echt 8 tot 10 keer.Daarnet ook arenapack gewonnen. Ook weer exact hetzelfde, alle kaarten.
Marketing truukje. Magma rager is een starter set kaart, de kaarten die je niet kunt kopen maar krijgt via o.a. class leveling. Sommige minions zijn daarin zo slecht zoals die magma rager en het idee is door een iets betere versie beschikbaar te maken door o.a. kopen of veel spelen, hoopt blizzard dat mensen dat ook gaan doen. En het liefste natuurlijk dan kopen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:30 schreef Thormodo het volgende:
Tevens is er nu een ice rager, 3 mana voor een 5/2.
Waarom hebben ze de magma rager niet gewoon gebuffed, die is nog steeds 3 mana voor 5/1 -,-.
Iets van 200 dust of zo. Veel commons.quote:
De dag na de expansion, veel mensen lopen juist te experimenteren. Maar door de korte tijd zijn al die decks niet geoptimaliseerd, soms zelfs ronduit slecht. Slim dus om met bewezen decks hier even snel werk van te maken en dailies/ranks farmenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:59 schreef Bredemug het volgende:
Moet wel zeggen dat de expansion tot nu toe best nutteloos is behalve dan dat het leuk is(meer dan 1 of 2 kaarten gebruik je er toch niet uit). De oude freeze mage deck, classic face huntards, patron warriors en turn 9 insta death druid decks slopen de expansion uit alle hoeken.
Well jammer, maar wie weet misschien verandert het wel na een paar weken.
Die 3 random damage doet schijnt veel beter te zijn da ndie ander, maar allebei prima 3-drops.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:14 schreef BarryOSeven het volgende:
Zijn die bane zusjes wat?
Zit er aan te denken ze te craften maar heb geen idee welke nou echt must haves zijn.
Wil geen Hemmingways craften eigenlijk.
Iemand een idee wat must-haves zijn?
Tja de charme komt van de combo eerlijk gezegd. Ben van plan ze dan samen te gaan gebruiken. Maar kan nu 6 legendaries maken, en er zijn er 20 of zo. Zou graag wel de bovenlaag craften en niet impulsief een aantal trolldeck legs.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:15 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Die 3 random damage doet schijnt veel beter te zijn da ndie ander, maar allebei prima 3-drops.
Maar er is toch geen combo? Je kan er maar één tegelijkertijd activeren, dus dat houdt ook snel opquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:20 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Tja de charme komt van de combo eerlijk gezegd. Ben van plan ze dan samen te gaan gebruiken. Maar kan nu 6 legendaries maken, en er zijn er 20 of zo. Zou graag wel de bovenlaag craften en niet impulsief een aantal trolldeck legs.
class legendaries zijn altijd goed geloof ikmisschien dat ik die allemaal ff doe. of die nieuwe dragon legendary ARRGH of gewoon allemaal
Nice, enorm brute heroquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:26 schreef Munchlax het volgende:
Heb nu ook Medivh!
Kon 't niet laten
Ja? Waardevol om als 2 van de 6 te nemen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik zou de twins ook lekker craften dan!
Niet zo veel, 2. Maar wel hele dikke!quote:
Nee geen combo, maar wel stoerheid als je ze alle 2 hebtquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:28 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Maar er is toch geen combo? Je kan er maar één tegelijkertijd activeren, dus dat houdt ook snel op
En class legendaries zijn niet altijd goedZie Acidmaw
Dat is ook wat waard, jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:42 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nee geen combo, maar wel stoerheid als je ze alle 2 hebt
Zit ik ook aan te denken, draken zijn gaaf en hij kan nog iets ook nog.quote:
link van je deck? Priest is de enige hero/class enige die ik niet speel, maar wel zou willen proberen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:45 schreef Vierkantblokje het volgende:
DragonPriest is echt sterk, 10-1 gegaan of 10-2 weet niet meer zeker, maar speelt erg lekker.
Gelukkig verdien ik niet maar 150 euro per maand, maar ik heb wel wat knaken er aan uitgegeven jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:48 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Zit ik ook aan te denken, draken zijn gaaf en hij kan nog iets ook nog.
Ben je inmiddels ook al blut?
http://www.hearthpwn.com/decks/308694-reynads-op-dragon-priestquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:49 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
link van je deck? Priest is de enige hero/class enige die ik niet speel, maar wel zou willen proberen.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:49 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
link van je deck? Priest is de enige hero/class enige die ik niet speel, maar wel zou willen proberen.
Wat een sicko. Ik vind het al bizar dat ik 90 pakjes koop.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:02 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)is_is_what_happened/
en wij maar denken dat wij veel geld uitgeven... DAMN
Inderdaad. Of hij heeft een extreem goede baan, kan ook nogquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:05 schreef Molurus het volgende:
[..]
Wat een sicko. Ik vind het al bizar dat ik 90 pakjes koop.
Haha, die kwam ik ook tegen ja. Wat een idiootquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:02 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)is_is_what_happened/
en wij maar denken dat wij veel geld uitgeven... DAMN
Of ooit een (grote) jackpot gewonnen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:09 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Inderdaad. Of hij heeft een extreem goede baan, kan ook nog
Of hij is gewoon volslagen gestoord en heeft flinks gespaardquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:54 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Of ooit een (grote) jackpot gewonnen.
Allemaal opties dus.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:54 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Of hij is gewoon volslagen gestoord en heeft flinks gespaard
Ja truequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:35 schreef Noppie2000 het volgende:
NiceIk wil ook nog packs halen, maar ik heb ook 6600 dust. Maar dan met de gedachte: ''wat nou als ik iets craft, en het daarna trek uit een pack?''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |