SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Wolf Link is toch niet los te krijgen?quote:Op zaterdag 23 april 2016 18:13 schreef Reintji het volgende:
Bij intertoys veel animal crossing amiibo's voor 7,99 op de site. In de winkel alle amiibo's voor 7,99. (hallo Wolf Link) incl een aantal obscure die voorheen voor veel geld via MP verhandeld werden.
Oh, dan heb ik Midna op een golden retriever gekocht. Vond hem er idd een beetje raar uitzien.quote:Op zaterdag 23 april 2016 18:27 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Wolf Link is toch niet los te krijgen?
Volgens mij is hij ook los verkrijgbaar .quote:Op zaterdag 23 april 2016 18:39 schreef Noppie2000 het volgende:
Klinkt wel beter![]()
Maar eens zoeken dan, dacht dat die alleen in die bundel werd uitgebracht.
zeker weten? Ik meende dat ie alleen via de bundel verkrijgbaar was. Ben benieuwdquote:Op zaterdag 23 april 2016 21:15 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Volgens mij is hij ook los verkrijgbaar .
Trouwens wel een mooie gedetailleerde amiibo.
gaaf! dus toch wel los te verkrijgen. go go goquote:Op zaterdag 23 april 2016 21:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=35115
[ afbeelding ]
Zie de post van Notorious_Roy.quote:Op zaterdag 23 april 2016 21:20 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
zeker weten? Ik meende dat ie alleen via de bundel verkrijgbaar was. Ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |