Die glitters doen het hem wel
[Dit bericht is gewijzigd door Fliepke op 15-11-2002 22:30]
Maar ze haalt het net niet, denk ik...
ongelovelijk...
en wat een ongelovelijke lul die vriend...
[Dit bericht is gewijzigd door Cheiron op 15-11-2002 22:31]
Maar die arme vriend van haar, die heeft vast niets in te brengen thuis... Ze behandelt hem echt als een klein kindje...
En wat hoor ik? De laatste audities?
quote:Nee. Ik vond die boer stom.
Op vrijdag 15 november 2002 22:33 schreef Disorder het volgende:
DIE BOER UIT ASSEN VERDIEND MINSTENS 16 WEBSITES!!!
quote:een watje van een vriend
Op vrijdag 15 november 2002 22:30 schreef Cheiron het volgende:
NEE!! ZE IS DOOR !!!ongelovelijk...
en wat een ongelovelijke lul die vriend...
die gemonteerde hakkelaar was echt super
[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 15-11-2002 22:35]
quote:eens.
Op vrijdag 15 november 2002 22:33 schreef Disorder het volgende:
DIE BOER UIT ASSEN VERDIEND MINSTENS 16 WEBSITES!!!
wat een ontzettend klef zeikwijf die meid met die glitters, en die vriend van d'r dan; kent d'r 3 weken is ze door de ronde, gaat ie huilen, ooooooooooooooooooooooh.... NOT...
bah als ze een kindje krijgen samen noemen ze hem Noël
quote:Prachtig toch, hoe die binnen kwam bijvoorbeeld..
Op vrijdag 15 november 2002 22:34 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Nee. Ik vond die boer stom.
quote:
MHOI !!
quote:How gay was that
Op vrijdag 15 november 2002 22:35 schreef SmashBro het volgende:
Die vriend meteen janken ook
En ik vind dat Gareth Gates hier ook minstens 3 nummer 1-hits moet scoren.
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 22:35 schreef dagizmo het volgende:
Die boer en die vriend nomineer ik voor een fansite
Ik vond die mevrouw met marokkaanse kleren (en schoenen) ook erg goed. Vooral dat brabbelliedje wat ze zat te zingen op die stoelen. Erg mooi.
Er zaten gelukkig wel weer een paar goede bij, mijn favoriet van vanavond is dat meisje met de in Marokka gemaakte kleren. Ze kon goed zingen en ze heeft een leuke uitstraling.
Trouwens, die Tooske is
quote:Toch knap dat hij dan stottert en met zingen gaat het vlekkeloos. Van wat heb ik kunnen horen vind ik hem beter dan die winnaar.
Op vrijdag 15 november 2002 22:37 schreef SmashBro het volgende:
En ik vind dat Gareth Gates hier ook minstens 3 nummer 1-hits moet scoren.
"I've got big tits, I've got a huge ass"
quote:
Vincent doet klompendansOok op klompen kun je door het lint. Dat bewijst deze Jovink fan. Van een potje stevig heuken is hij niet vies. Vincent toont de jury hoe je op klompen kan springen! Bekijk het filmpje!
quote:Ik vind die Edwin nogwat (of Erwin, whatever) erg stom. Die mag wel weg. En Jerney is mijn Jury-idol
Op vrijdag 15 november 2002 22:38 schreef miss_bleu het volgende:
Dat word maandag ochtend weer stenders vroeg luisteren die belt altijd een jury lid
quote:jaaah... hij is kjoet !
Op vrijdag 15 november 2002 22:37 schreef SmashBro het volgende:
Echt een geweldige aflevering. Die montage en de muziek eronder ook, echt prachtig.En ik vind dat Gareth Gates hier ook minstens 3 nummer 1-hits moet scoren.
quote:Dank u! Hij is idd beter dan Will.
Op vrijdag 15 november 2002 22:38 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Toch knap dat hij dan stottert en met zingen gaat het vlekkeloos. Van wat heb ik kunnen horen vind ik hem beter dan die winnaar.
Ik zit trouwens al heel lang Gareth Gates-nummers te tippen in het muziekforum en het wou maar niet aanslaan
Maar hopelijk nu wel
quote:dat vond ik echt lef hebben, dat je ondanks het stotteren het toch probeert. En hij kon echt goed zingen zeg.
Op vrijdag 15 november 2002 22:38 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Toch knap dat hij dan stottert en met zingen gaat het vlekkeloos.
quote:Vond ik ook
Op vrijdag 15 november 2002 22:40 schreef cptmarco het volgende:
dat vond ik echt lef hebben, dat je ondanks het stotteren het toch probeert. En hij kon echt goed zingen zeg.
En ze zei nog zo dat ze dat niet zou doen....
[Dit bericht is gewijzigd door cptmarco op 15-11-2002 22:47]
quote:Die boer, die was geniaal! Die wordt Tim II !!!
Op vrijdag 15 november 2002 22:43 schreef LoekB het volgende:Filmpje van die boer staat online op de site!
quote:Allemaal gemist. .. ik had de ware briljante essentie van dit programma nog niet gezien.. (dacht dat het een soort starmaker (dat ik haat) zou zijn)
Op vrijdag 15 november 2002 22:43 schreef Qarinx het volgende:
Ik vind ze wel afzwakken wat betreft hard commentaar.. eerste aflevering was echt 10 keer erger...
quote:JA!
Op vrijdag 15 november 2002 22:44 schreef schatje het volgende:
Kutzooi, gemist, woensdag toch herhaling??
quote:Idd...
Op vrijdag 15 november 2002 22:44 schreef cptmarco het volgende:[..]
dat was toch die "mental coach" met het huilebalkje als vriend
quote:Yep 20:30
Op vrijdag 15 november 2002 22:44 schreef schatje het volgende:
Kutzooi, gemist, woensdag toch herhaling??
quote:Dat was juist zo leuk. Het manwijf (in de positieve zin van het woord) wordt een klein, zielig meisje.
Op vrijdag 15 november 2002 22:43 schreef cptmarco het volgende:
wat was die Sarah(?) trouwens een raar kind, na één negatieve opmerking van de jury de kamer uitbanjeren, om daarna (naar dat ze haar weer terug hadden gehaalt) eigenlijk nog half beledigd op schoot van de jury uit zitten te janken.....En ze zei nog zo dat ze dat niet zou doen....
quote:ok, die was idd een beetje irritant qua gedrag. Haar zingen was nog best wel redelijk.
Op vrijdag 15 november 2002 22:45 schreef Qarinx het volgende:[..]
Idd...
quote:link?
Op vrijdag 15 november 2002 22:43 schreef LoekB het volgende:Filmpje van die boer staat online op de site!
quote:http://www.rtl.nl/shows/idols/home/
Op vrijdag 15 november 2002 22:46 schreef Fliepke het volgende:[..]
link?
quote:Ik vond er wel een super goede performance neerzetten!
Op vrijdag 15 november 2002 22:46 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Dat was juist zo leuk. Het manwijf (in de positieve zin van het woord) wordt een klein, zielig meisje.
quote:Dat vond ik ook. Gelukkig staat ook zij op idols.nl
Op vrijdag 15 november 2002 22:47 schreef Qarinx het volgende:
Ik vond er wel een super goede performance neerzetten!
quote:Erg slecht idd, en ze had nog haar hele familie meegnomen ook. Snap niet dat die familie haar dan niet even vertelt dat ze niet kan zingen ofzo, ze snappen toch zelf ook wel dat ze alleen maar teleurgesteld kan worden?
Op vrijdag 15 november 2002 22:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]Och ja, Lieveke. Die was erg.
quote:Vader: "Een warm, mooi stemgeluid.".
quote:Gewoon een omhooggevallen huppeltrutje ..
Op vrijdag 15 november 2002 22:48 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Dat vond ik ook. Gelukkig staat ook zij op idols.nl
quote:jaaah.. ze praat als hans teeuwen als ie een dom typetje doet
quote:Snap ik ook niet. Je zegt toch gewoon: "Zeg Lieveke, je bent wel lief, maar je kan niet zingen." Kleine moeite toch?
Op vrijdag 15 november 2002 22:48 schreef SmashBro het volgende:
Erg slecht idd, en ze had nog haar hele familie meegnomen ook. Snap niet dat die familie haar dan niet even vertelt dat ze niet kan zingen ofzo, ze snappen toch zelf ook wel dat ze alleen maar teleurgesteld kan worden?
quote:Jah die heeft zeker z'n gehoorapparaatje uitstaan ofzo...
Op vrijdag 15 november 2002 22:49 schreef Borin het volgende:[..]
Vader: "Een warm, mooi stemgeluid.".
quote:Die vond ik eigenlijk helemaal niet slecht, maar inderdaad, zijn keuze qua liedjes was niet erg gelukkig.
Op vrijdag 15 november 2002 22:49 schreef cptmarco het volgende:
en gelukkig hadden we ook nog een reli-rapper het programma....
alleen heb ik het eerste half uur gemist
Hahah die vriend, wat een figuur!! Dat wijf trouwens ook ..
Hahahha ik kan haast niet geloven dat er echt zulke mensen bestaan. Net als die songfestivalknakker.
quote:Ja dat vond ik echt zielig.
quote:Jah ik vind het ook overdreven als mensen die nog niet hebben gehoord dat ze door zijn beetje slijmerig beginnen met.. "Het is m'n passie"... brr.. daar vragen ze toch niet naar...
Op vrijdag 15 november 2002 22:50 schreef whiskas het volgende:[..]
Vond haar ook enorm overdreven zingen... hoop dat ze de volgende ronde eruit gaat
quote:he he.. klopt.. ze nam die pinda wel vaak tussen haar tieten... zag je die vriendin kijken van die pinda??? WHAAAAAHHHHAAA
Op vrijdag 15 november 2002 22:31 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Die vriend van haar is een kontenkruiper.
Ze heeft trouwens glijmiddel tussen haar tieten.
quote:Die verdient eigenlijk ook wel een klein siteje vind ik!
Op vrijdag 15 november 2002 22:49 schreef cptmarco het volgende:
en gelukkig hadden we ook nog een reli-rapper het programma....
Ik ga naar het be-loofde land! Tralalalalala!
quote:Neej ik ook niet, vond het lelijk geschreeuw en dat meisje had ook totaal geen uitstraling...
Op vrijdag 15 november 2002 22:51 schreef SmashBro het volgende:
Die Laura in het begin met die kwijlerige moeder had ik persoonlijk niet door laten gaan als ik jury was geweest. Was er niet van onder de indruk.
quote:jah die was ook wel kewl.
Op vrijdag 15 november 2002 22:52 schreef Scope het volgende:[..]
Die verdient eigenlijk ook wel een klein siteje vind ik!
Ik ga naar het be-loofde land! Tralalalalala!
quote:zekers.. 50 procent van de "zangers" klinkt echt waardeloos. Niet dat ik kan zingen, maar ik kan snel horen of iemand echt niet kan zingen.. en die lieveke of what her name is... dat was TRIEST! ... echt een "douche-song"!
Op vrijdag 15 november 2002 22:51 schreef Scope het volgende:[..]
Ja dat vond ik echt zielig.
quote:het was niet slecht, alleen "slecht" gekozen. Je kunt wel na gaan dat je met zo'n nummer niet een groot publiek aanspreekt.
Op vrijdag 15 november 2002 22:50 schreef Disorder het volgende:[..]
Die vond ik eigenlijk helemaal niet slecht, maar inderdaad, zijn keuze qua liedjes was niet erg gelukkig.
quote:Bij die ene die no doubt deed kon je het ook zo horen... en dan had ze echt een lang gezicht toen ze na drie regels mocht kappen
Op vrijdag 15 november 2002 22:53 schreef atp-5 het volgende:[..]
zekers.. 50 procent van de "zangers" klinkt echt waardeloos. Niet dat ik kan zingen, maar ik kan snel horen of iemand echt niet kan zingen.. en die lieveke of what her name is... dat was TRIEST! ... echt een "douche-song"!
Nog best vriendelijk dat ze het afkapten, het heeft haar een vernedering bespaard.. want als ze door was gegaan, hadden ze denk ik onder de tafel gelegen van het lachen..
[Dit bericht is gewijzigd door Qarinx op 15-11-2002 22:55]
quote:"contact met de aarde.. dan voelt ze zicht sterk"..
Op vrijdag 15 november 2002 22:53 schreef Qarinx het volgende:
Dat oosterse mens op die blote voeten, wat was die van plan dan
wel strakke opmerkign: "je voldoet aan beide disciplines niet (goed zingen, goed uiterlijk )
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 22:54 schreef Qarinx het volgende:[..]
Bij die ene die no doubt deed kon je het ook zo horen... en dan had ze echt een lang gezicht toen ze na drie regels mocht kappen
quote:Dat vond ik erg leuk. Al had ik best haar hele optreden hebben willen zien
Op vrijdag 15 november 2002 22:54 schreef Qarinx het volgende:
Bij die ene die no doubt deed kon je het ook zo horen... en dan had ze echt een lang gezicht toen ze na drie regels mocht kappenNog best vriendelijk dat ze het afkapten, het heeft haar een vernedering bespaard.. want als ze door was gegaan, hadden ze denk ik onder de tafel gelegen van het lachen..
quote:inderdaad! ik heb zo zitten lachen..
Bij die ene die no doubt deed kon je het ook zo horen... en dan had ze echt een lang gezicht toen ze na drie regels mocht kappen
zeg.. ik heb zo met mijn moeder zitten lachen toen die vriend van dat meisje begon te janken... whaaha... hij heeft er net 3 weken mee!
quote:van dat foute engels zong ze.. zorg dan in ieder geval nog dat de uitspraak goed is...
Nog best vriendelijk dat ze het afkapten, het heeft haar een vernedering bespaard.. want als ze door was gegaan, hadden ze denk ik onder de tafel gelegen van het lachen..
quote:vraag me af wat die nu thuis gaat vertellen aan pappie,mammie en opa en oma...
Op vrijdag 15 november 2002 22:54 schreef LoekB het volgende:[..]
Ja die was echt pissed!
quote:Waarschijnlijk dat ze de laatste tijd zo moe is en dat ze een afspraak gaat maken met de dokter om wat slaappillen te regelen. Zo teleurgesteld zag ze er in ieder geval wel uit..
Op vrijdag 15 november 2002 22:56 schreef jdmorpheus het volgende:[..]
vraag me af wat die nu thuis gaat vertellen aan pappie,mammie en opa en oma...
quote:En het merendeel van de mensen zenden ze niet uit dus ik denk dat 95% van de figuren echt heel erg slecht is
Op vrijdag 15 november 2002 22:53 schreef atp-5 het volgende:zekers.. 50 procent van de "zangers" klinkt echt waardeloos. Niet dat ik kan zingen, maar ik kan snel horen of iemand echt niet kan zingen.. en die lieveke of what her name is... dat was TRIEST! ... echt een "douche-song"!
quote:Ja die was ook slecht, ze was nog boos ook. Volgens mij was ze al uitgeschakeld voordat ze ook maar de eerste noot had gezongen, gewoon totaal geen uitstraling.
quote:Tenenkrommend slecht Engels. Brrrr.
Op vrijdag 15 november 2002 22:55 schreef Snoetje het volgende:
van dat foute engels zong ze.. zorg dan in ieder geval nog dat de uitspraak goed is...
quote:Ik denk dat die de rest van d'r leven d'r mond niet meer opentrekt.... kan ze na 2 regels weer d'r kop houden...
Op vrijdag 15 november 2002 22:56 schreef jdmorpheus het volgende:[..]
vraag me af wat die nu thuis gaat vertellen aan pappie,mammie en opa en oma...
quote:Die dikke?
Op vrijdag 15 november 2002 22:57 schreef SmashBro het volgende:
En die ene homo dan, wat was dat ook verschrikkelijk zeg.
quote:Ook niet zo voor 50 euro, net als die vreselijk gore kunstgebitwaterdrinkreclame van I-mode?
Op vrijdag 15 november 2002 22:57 schreef cptmarco het volgende:
weet je, ik zit nu al die deelnemers ook wel gekscherend belachelijk te maken, maar ze doen het maar wel. Ik zou het zelf dus nooit doen (waarschijnljk omdat ik van mijzelf weet dat ik amuzikaal ben). Ergens moet je wel respect voor ze hebben, ze doen het.....
quote:Nou volgens mij hebben ze geen respect voor zichzelf... als ik van mezelf weet dat ik nog erger klink dan een valse kraai en totaal geen toon kan houden.. dan ga ik er niet staan hoor..,
Ik zou het zelf dus nooit doen (waarschijnljk omdat ik van mijzelf weet dat ik amuzikaal ben). Ergens moet je wel respect voor ze hebben, ze doen het.....
quote:hij was echt 100% gay. Daar viel die jongen van vorige week bij in het niet.
Op vrijdag 15 november 2002 22:57 schreef SmashBro het volgende:
En die ene homo dan, wat was dat ook verschrikkelijk zeg.
quote:maak er 100 van en ik wil er over nadenken
Op vrijdag 15 november 2002 22:58 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ook niet zo voor 50 euro,
quote:Of ze denken echt dat ze goed zijn.. als ik zo een misvormd beeld zou hebben zou ik daar misschien ook staan.
weet je, ik zit nu al die deelnemers ook wel gekscherend belachelijk te maken, maar ze doen het maar wel. Ik zou het zelf dus nooit doen (waarschijnljk omdat ik van mijzelf weet dat ik amuzikaal ben). Ergens moet je wel respect voor ze hebben, ze doen het.....
quote:Zelfs ER-Derek was helemaal hetero in vergelijking met hem.
Op vrijdag 15 november 2002 22:59 schreef RAMA1980 het volgende:
hij was echt 100% gay. Daar viel die jongen van vorige week bij in het niet.
quote:Jammer dat de audities al voorbij zijn
Op vrijdag 15 november 2002 23:00 schreef cptmarco het volgende:
maak er 100 van en ik wil er over nadenken
quote:-weggehaald, foutje!-
Op vrijdag 15 november 2002 22:47 schreef Qarinx het volgende:[..]
Ik vond er wel een super goede performance neerzetten!
[Dit bericht is gewijzigd door whiskas op 15-11-2002 23:04]
quote:RTL4 heeft Idols 2 al bevestigd, staat in veronica magazine deze week
Op vrijdag 15 november 2002 23:00 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Jammer dat de audities al voorbij zijn
quote:dus een Idols-Fok!-meeting zit er niet in....
Op vrijdag 15 november 2002 23:00 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Jammer dat de audities al voorbij zijn
quote:Volgens mij was Vincent, de wonderboer, de enige die normaal met z'n verlies kon omgaan. Hij liep weg met zo'n instelling van: "Ik kan altied nog boer word'n.."
Op vrijdag 15 november 2002 22:59 schreef Trance4Ever het volgende:
tja die boer vroeg er idd om
[Dit bericht is gewijzigd door Disorder op 15-11-2002 23:02]
quote:Als omgeving zijnde neem je dat soort mensen toch voor zichzelf in bescherming! Echt ik snap dat gewoon niet...
Op vrijdag 15 november 2002 23:00 schreef Cheiron het volgende:
Of ze denken echt dat ze goed zijn.. als ik zo een misvormd beeld zou hebben zou ik daar misschien ook staan.
Gelukkig heb ik mijn eigen stem weleens gehoord.. en leef ik in de realiteit .. dus sta ik daar niet
Maar volgens mij denken veel dat het niet geeft dat ze niet helemaal helder zingen of er beeldschoon uitzien, omdat dáár het programma voor is.. Dat je het wel leert tijdens het programma en dat een goede visagist het wel bij zal werken ofzo..
quote:Mwjah.. uiterlijk buiten beschouwing latend.. maar ik vond 'r wel uitstraling hebben, ze was energiek, zette iets neer en d'r stem was ook wel goed...
Op vrijdag 15 november 2002 23:01 schreef whiskas het volgende:[..]
Inderdaad, als je even je ogen dichtdeed en niet nadacht of het nou een m of v was, dan klonk het nog wel aardig
[Dit bericht is gewijzigd door Qarinx op 15-11-2002 23:08]
maakt liefde voor je kind doof
quote:Oeh, we moeten met Fok! toch wel 100 euro bij elkaar kunnen krijgen om cptmarco op TV te krijgen. Want dat is dan wel een voorwaarde, je krijgt pas geld als je op TV bent.
Op vrijdag 15 november 2002 23:01 schreef RAMA1980 het volgende:
RTL4 heeft Idols 2 al bevestigd, staat in veronica magazine deze week
quote:Absoluut. Daar hebben we al veel bewijsmateriaal van langs zien komen in dit programma
Op vrijdag 15 november 2002 23:03 schreef cptmarco het volgende:
maakt liefde voor je kind doof
quote:kut
Op vrijdag 15 november 2002 23:03 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Oeh, we moeten met Fok! toch wel 100 euro bij elkaar kunnen krijgen om cptmarco op TV te krijgen. Want dat is dan wel een voorwaarde, je krijgt pas geld als je op TV bent.
quote:I'm in!
Op vrijdag 15 november 2002 23:03 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Oeh, we moeten met Fok! toch wel 100 euro bij elkaar kunnen krijgen om cptmarco op TV te krijgen. Want dat is dan wel een voorwaarde, je krijgt pas geld als je op TV bent.
quote:Je was niet de enige, de jury was ook vrij voorzichtig
Op vrijdag 15 november 2002 23:04 schreef Borin het volgende:
En die giegel-bodybuilder vond ik ook eng.
quote:Had die nou op het begin een gitaar bij zich?
quote:-edit- ik had de verkeerde voor ogen.
[Dit bericht is gewijzigd door cptmarco op 15-11-2002 23:06]
quote:Volgens mij was dat stiekem ook een beetje om interessant te doen. "Ik ben pas 16 en al helemaal out in the open, geweldig toch." Kwam een beetje Tatu-wannabeërig over.
Op vrijdag 15 november 2002 23:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar ook Sarah was gewoon erg pot. Al had ze niet zo'n knappe (maar ongetwijfeld aardige) vriendin.
quote:Juist, Tatu was het eerste wat ik dacht toen ik die 2 zag. En 16, ze ziet er wel ouder uit.
Op vrijdag 15 november 2002 23:06 schreef SmashBro het volgende:
Volgens mij was dat stiekem ook een beetje om interessant te doen. "Ik ben pas 16 en al helemaal out in the open", kwam een beetje Tatu-wannabeërig over.
quote:Sommige hebben gewoon geen zelfkennis. Ze zeggen "ik vind van mezelf dat ik goed kan zingen" Ja in de badkamer zeker wanneer niemand je hoort. Maar dat is gewoon niet genoeg.Je moet er minstens redelijk er uit zien. Uittstraling hebben en niet als een zoutzak erbij gaan staan wanneer je een nummer zingt. Sommigen zien ze er uit als een doos, en dan gaan ze het toch proberen.
quote:Ik heb m'n gaydar er even een analyse over laten maken en ik denk niet dat ie in die categorie thuishoort, hoor. (thank god)
Op vrijdag 15 november 2002 23:06 schreef cptmarco het volgende:[..]
-edit- ik had de verkeerde voor ogen.
-edit- oh
[Dit bericht is gewijzigd door Borin op 15-11-2002 23:09]
quote:Die van vorige week was anders ook wel heel erg gay hoor.
Op vrijdag 15 november 2002 22:59 schreef RAMA1980 het volgende:[..]
hij was echt 100% gay. Daar viel die jongen van vorige week bij in het niet.
quote:2 lesbische zangeressen uit Rusland.
Op vrijdag 15 november 2002 23:07 schreef cptmarco het volgende:
wie is Tatu
quote:Vond ik ook in het begin, ze deed ook zo ontzettend zelfverzekerd. Maar toen ze bij Jerney op schoot kroop was het toch weer gewoon een klein meisje.
Op vrijdag 15 november 2002 23:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
En 16, ze ziet er wel ouder uit.
quote:En daar zijn ook twijfels over.
Op vrijdag 15 november 2002 23:08 schreef LoekB het volgende:
lesbische
quote:Ze had idd een groot masker op... en ik denk dat als ze niet zo hysterisch weg was gelopen en sukkels riep.. ze misschien nog wel een kansje had gehad...
Op vrijdag 15 november 2002 23:09 schreef SmashBro het volgende:[..]
Vond ik ook in het begin, ze deed ook zo ontzettend zelfverzekerd. Maar toen ze bij Jerney op schoot kroop was het toch weer gewoon een klein meisje.
Prachtig om te zien.
quote:No way. D'r stem was echt niet goed
Op vrijdag 15 november 2002 23:10 schreef Qarinx het volgende:[..]
Ze had idd een groot masker op... en ik denk dat als ze niet zo hysterisch weg was gelopen en sukkels riep.. ze misschien nog wel een kansje had gehad...
quote:jaja, we hebben ook weer aardig wat te bespreken.
Op vrijdag 15 november 2002 23:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bladzijde 7 alweer. Het gaat toch hard met Idols.
quote:Wannabe-lesbische
Op vrijdag 15 november 2002 23:09 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
En daar zijn ook twijfels over.
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 23:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bladzijde 7 alweer. Het gaat toch hard met Idols.
Maar Sara is gewoon een erg raar typje.
quote:VV is er niets bij
Op vrijdag 15 november 2002 23:11 schreef LoekB het volgende:We gaan deeltje 100 halen
quote:Like so many...
Op vrijdag 15 november 2002 23:12 schreef SmashBro het volgende:
Maar Sara is gewoon een erg raar typje.
quote:Niet???????
Op vrijdag 15 november 2002 23:10 schreef Cheiron het volgende:[..]
No way. D'r stem was echt niet goed
quote:Ik dacht dat ze omdat ze zo deed, dat ze doormocht ofzo. Maar dat huilen vond ik erg lief
Op vrijdag 15 november 2002 23:12 schreef SmashBro het volgende:
Ik vond het echt spannend toen ze haar terugriepen, dacht dat ze haar even een lesje manieren zouden gaan leren ofzo. In dat opzicht was de afloop wel een beetje een anticlimax.
quote:Mja, maar zij was wel extreem raar. Die andere mafketels zoals Lieveke zijn gewoon dom. Sara is volgens mij niet dom, alleen een beetje doorgedraaid. Beetje zoals Tim.
Op vrijdag 15 november 2002 23:12 schreef Borin het volgende:[..]
Like so many...
quote:des de verder we komen in het programma des de minder leuk wordt het (denk ik). Nu heb je al zogenaamde talenten nog die het leuk maken, zo meteen heb je die niet meer en heb je allemaal kandidaten die goed kunnen zingen.
Op vrijdag 15 november 2002 23:11 schreef LoekB het volgende:[..]
We gaan deeltje 100 halen
quote:jah dat dacht ik dus eerst ook...
Op vrijdag 15 november 2002 23:13 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ik dacht dat ze omdat ze zo deed, dat ze doormocht ofzo. Maar dat huilen vond ik erg lief
quote:Das waar
Op vrijdag 15 november 2002 23:13 schreef cptmarco het volgende:[..]
des de verder we komen in het programma des de minder leuk wordt het (denk ik). Nu heb je al zogenaamde talenten nog die het leuk maken, zo meteen heb je die niet meer en heb je allemaal kandidaten die goed kunnen zingen.
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 23:15 schreef SmashBro het volgende:
Beste van deze week was zonder twijfel dat Marokkaanse dametje met de puntmuts. Zeer goede stem, kan zo in Aīda bijvoorbeeld. Die schopt het erg ver denk ik.
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 23:15 schreef Qarinx het volgende:
Die marokkaanse was trouwens wel errug goed!
quote:Nee!
Op vrijdag 15 november 2002 23:16 schreef LoekB het volgende:[..]
[..]
Toevallig...
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 23:16 schreef LoekB het volgende:[..]
[..]
Toevallig...
[Dit bericht is gewijzigd door Qarinx op 15-11-2002 23:20]
quote:Idd..ze had ook een erg pretigge uitstraling
Op vrijdag 15 november 2002 23:15 schreef Qarinx het volgende:
Die marokkaanse was trouwens wel errug goed!
quote:En SmashBro dacht hetzelfde
Op vrijdag 15 november 2002 23:20 schreef Qarinx het volgende:[..]
Neej de overige kandidaten waren al besproken en ik dacht, "Laat ik maar met iets nieuws komen"
quote:Omdat het woensdag herhaald wordt ??
Op vrijdag 15 november 2002 23:21 schreef NiKos het volgende:
waarom heeft NIEMAND de hele uitzending opgenomen en op internet geplaatst..
quote:Mag dat?
Op vrijdag 15 november 2002 23:21 schreef NiKos het volgende:
waarom heeft NIEMAND de hele uitzending opgenomen en op internet geplaatst..
quote:eh gokje: PIMP = Pissing In My Pants?
Op vrijdag 15 november 2002 22:36 schreef jdmorpheus het volgende:
HAD JE DIE OGEN GEZIEN VAN DAT JURYLID TOEN DIE ONTZETTENDE NICHT BEGON MET ZINGEN?ROFLMAOPIMP!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De jury zingt daar trouwens gewoon mee, zie ik ze hier nog niet zo snel doen
Laden gaat niet zo snel en het duurt ook niet zo lang maar het is wel leuk.
quote:Ow, vandaag zong d'r een mee met die boer hoor
Op vrijdag 15 november 2002 23:25 schreef SmashBro het volgende:
[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 15-11-2002 23:29]
quote:Oh ja da's waar
Op vrijdag 15 november 2002 23:26 schreef LoekB het volgende:[..]
Ow, vandaag zong d'r een mee met die boer hoor
quote:Is de engelse ooit uitgezonden in Nederland?
Op vrijdag 15 november 2002 23:25 schreef SmashBro het volgende:
Schiet me net te binnen dat ik nog een stukje uit de Britse versie van Idols op mijn webspace had staan (met Gareth natuurlijk), is misschien wel leuk om even te zien.
Laden gaat niet zo snel en het duurt ook niet zo lang maar het is wel leuk.
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 23:26 schreef LoekB het volgende:[..]
Ow, vandaag zong d'r een mee met die boer hoor
quote:Nee jammergenoeg niet, maar er staat een hele hoop op KaZaA. Erg leuk. Een echte aanrader van die stukken die op KaZaA staan vind ik het duet van Gareth met Rachel van S Club 7 dat ook tijdens één van de shows is opgenomen, check die maar eens uit.
Op vrijdag 15 november 2002 23:26 schreef Qarinx het volgende:[..]
Is de engelse ooit uitgezonden in Nederland?
quote:Is de Nederlandse Big Brother ooit uitgezonden in de UK?
Op vrijdag 15 november 2002 23:26 schreef Qarinx het volgende:[..]
Is de engelse ooit uitgezonden in Nederland?
quote:In de UK hebben ze ook geen Yorin heh
Op vrijdag 15 november 2002 23:30 schreef Borin het volgende:[..]
Is de Nederlandse Big Brother ooit uitgezonden in de UK?
Nee dus
quote:Yep, en UPC geeft ook geen ITV door
Op vrijdag 15 november 2002 23:31 schreef Qarinx het volgende:[..]
In de UK hebben ze ook geen Yorin heh
quote:Mwjah, maar het kon toch ook op BBC uitgezonden zijn ofzo..
Op vrijdag 15 november 2002 23:32 schreef Borin het volgende:[..]
Yep, en UPC geeft ook geen ITV door
quote:Ja, da's waar. Maar dan zou het meeste wel op BBC Choice komen en die is er ook niet in NL.
Op vrijdag 15 november 2002 23:33 schreef Qarinx het volgende:[..]
Mwjah, maar het kon toch ook op BBC uitgezonden zijn ofzo..
quote:ja die viel me ook op, dat was cupje "
Op vrijdag 15 november 2002 22:33 schreef Fliepke het volgende:
zag je dat wijf op het allerlaatst
cup hoeveel was dat
quote:mee eens, leuk koppie. Hoop dat ze het ver schopt
Op vrijdag 15 november 2002 23:20 schreef misterDre het volgende:
Idd..ze had ook een erg pretigge uitstraling
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 23:45 schreef Qarinx het volgende:
Ik heb bijna het filmpje van gareth en rachel binnen
Kun je meteen zien (of liever gezegd horen) dat Rachel eigenlijk ook onwijs goed kan zingen.
quote:Jah idd die kan écht super zingen!
Op vrijdag 15 november 2002 23:49 schreef SmashBro het volgende:[..]
Kun je meteen zien (of liever gezegd horen) dat Rachel eigenlijk ook onwijs goed kan zingen.
Ik ben jalooooehoooeeers als ik mensen zo goed hoor zingen
quote:Ik ook
quote:Dat heb ik me ook al wel afgevraagd.
Op vrijdag 15 november 2002 23:53 schreef LoekB het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen van FOK! die meedoen/meegedaan hebben?
[Dit bericht is gewijzigd door MSXUser op 15-11-2002 23:57]
quote:Hawaii Tim
quote:Die was toch niet echt?
Op vrijdag 15 november 2002 23:57 schreef SmashBro het volgende:[..]
Hawaii Tim
quote:Jawel toch?
Op vrijdag 15 november 2002 23:58 schreef LoekB het volgende:[..]
Die was toch niet echt?
quote:NIET? (realiseer je nu wel dat mijn wereld op dit moment compleet in elkaar stort!
Op vrijdag 15 november 2002 23:58 schreef LoekB het volgende:[..]
Die was toch niet echt?
Ik heb vandaag zo ontzettend hard gewerkt dat ik vanavond om 7 uur "even" op de bank ging liggen. Even een kwartiertje pitten... werd ik g*dv*r pas om 22:00 uur wakker: heb dus de helft gemist! Woensdag herkansing, maar ik BAAL!
Maar... heb de helft gezien en ik heb alle video's bekeken van de website. What can I say...?
Vond dat meisje, onze vrouwlijke Emile Ratelband, een tikkie overdreven. Beetje een doosje. Leuk voor haar dat ze door is. Eerlijk is eerlijk, ze kon best zinden. De kritiek op haar kleding is echt onredelijk, onnodig ook.
Morgan, "het beloofde land" heb ik niet op TV gezien, alleen in een filmpje op de website. Ik vraag me af wanneer de jury nou een keer ophoudt met het beoordelen op het gekozen nummer in plaats van de stem, de performance, de uitstraling van een persoon.
De reden van de jury "geschikt voor de EO-jongerendag" vond ik een beetje voordehandliggend. Flauw ook. Hij zong over Godsdienst, de ander over liefde - de volgende weer over zijn of haar passie voor muziek. Moet je daar iemand op afkeuren / afwijzen, omdat iemand over Jezus zingt?
Ben zelf niet gelovig, maar had de jury Zosja (uit de eerste aflevering) ook afgewezen als zij een gospel-medley van Destiny's Child had gezongen? Ook omdat daar het woord Jezus, Lord of Believe in zit? Denk het niet... get original!
Onze boer op klompen "machtig mooi, man"... tja, wat kan ik nog zeggen. Leuk. Tim. Niet geschikt. Geen talent. Weddenschap om een paar biertjes. Ga hier geen woorden over vuil maken.
Niek! Jongen, wat ben jij goed! Serieus, die jongen heeft het. Jammer dat hij zo hoog zong. Hij heeft uitstraling, en ondanks dat er een paar kilootjes afmogen ziet hij er ook niet slecht uit en dansen kan 'ie ook wel. Deze jongen had absoluut doorgemogen van mij. Met een goede training (die bijvoorbeeld Wayne ook krijgt) zou hij best ver kunnen komen. Complimenten voor Niek .
Lieveke, je lijkt me best een lief meisje, maar je hebt het niet gehaald omdat je je stem door je zenuwen over sloeg... en daardoor was het een beetje vals. Blijven proberen, wellicht in Idols 4, ofzo!
Tot slot: mijn favoriet... SAAR! Ik heb haar optreden nog niet gezien, helaas. Maar ik vind haar zo'n schatje in het stukje dat ze terug mag komen, ben spontaan verliefd geworden op een 16-jarig meisje ! Echt, wat een lieverd...!
Pittig vrouwtje aan de buitenkant, lief onzeker meisje aan de binnenkant. Zenuwen, waarom zijn ze ooit uitgevonden? Mocht je dit lezen: mail me, wil graag een keer met je afspreken voor een leuk gesprek!
Oh, by the way, ik heb alle nieuwe video'tjes weer op m'n site (http://idols.sandee.tv) gezet om te downloaden. Alles lekker overzichtelijk. Daarnaast heb ik ook een klein overzichtje van alle kijkcijfers gemaakt. Handig om bij te houden... ben benieuwd hoeveel mensen vanavond hebben gekeken!
quote:Waar haal je die vandaan?!
quote:kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaazaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Op zaterdag 16 november 2002 00:22 schreef Sebastard het volgende:[..]
Waar haal je die vandaan?!
quote:Zou 't familie zijn van onze favoriete FOK! Starmaker-homo uit Eindhoven (uitzending 2)? Die haT ook al zo'n harTe T in zijn engelze teksten... bleegh!
Op vrijdag 15 november 2002 22:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Tenenkrommend slecht Engels. Brrrr.
quote:Waar heb je op gezocht? Dan kan ik ze op m'n site met alle video's uit Idols toevoegen...
Op zaterdag 16 november 2002 00:23 schreef Qarinx het volgende:kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaazaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:kan je die video's op je site ff in windows media player formaat zetten? ik heb geen realplayer (en ik ga het ook nooit gebruiken)
Op zaterdag 16 november 2002 00:29 schreef Sebastard het volgende:[..]
Waar heb je op gezocht? Dan kan ik ze op m'n site met alle video's uit Idols toevoegen...
quote:I wish, wou dat ik het kon... sorry! Misschien iemand anders?
Op zaterdag 16 november 2002 01:17 schreef Wisp het volgende:
kan je die video's op je site ff in windows media player formaat zetten? ik heb geen realplayer (en ik ga het ook nooit gebruiken)
Ik had nu even geen tijd, ik was met andere dingen bezig.
Maar ik heb weer genoten van de uitzending!
quote:zou wel relax zijn, de meeste mensen die ik ken gebruiken geen reaplayer
Op zaterdag 16 november 2002 01:21 schreef Sebastard het volgende:[..]
I wish, wou dat ik het kon... sorry! Misschien iemand anders?
quote:Klopt... maar het enige dat ik doe is de bron bestanden van de site van RTL zoeken en downloaden. Heb je in ieder geval geen reclame ervoor. Bovendien loopt een gedownloade file lekkerder als een streaming file.
Op zaterdag 16 november 2002 01:24 schreef Wisp het volgende:
zou wel relax zijn, de meeste mensen die ik ken gebruiken geen reaplayer. wat een junkware is dat zeg
Ik heb een vrij oude Real Player. Bewust. Ik heb ALLES uitgezet dat uitgezet kon worden, tijdens de installatie maar ook daarbuiten, dus ik heb geen reclame, geen vage mailtjes... ik heb 't dus wel redelijk clean kunnen houden, maar butt-software is en blijft het inderdaad
quote:Jah,ik ben op auditie geweest in Rotterdam. En ik zat dus nie bij die 4 stumpers,maar bij 2 totaal onbekende mannetjes...En die waren redelijk soft tegen mij,''goeie stem,maar niet wat ze zoeken...blablabla""
quote:Nou...
Op vrijdag 15 november 2002 21:55 schreef Cheiron het volgende:[..]
Net als de jury ....
-edit-allemaal mensen die het zelf niet hebben gemaakt..
Beetj erg kort door de bocht
Van Tijn, Kaagman en die R&A manager hebben het WEL gemaakt.
quote:Vergeet het mannetje rechts niet... doet 't ook niet slecht hoor.
Op zaterdag 16 november 2002 01:46 schreef CloudBox het volgende:
Beetj erg kort door de bocht
Van Tijn, Kaagman en die R&A manager hebben het WEL gemaakt.
quote:Nee, maar die loopt nog nioet zo lang mee.
Op zaterdag 16 november 2002 01:56 schreef Sebastard het volgende:[..]
Vergeet het mannetje rechts niet... doet 't ook niet slecht hoor.
quote:Klopt, ik had ook alles uitgezet en toch wist ie alle file associations te verneuken (en die wou ie niet meer terug zetten) en er draaide opeens 2 of 3 processen mee bij task manager, hij probeerde constant contact te maken met allerlei servers, verder had ie in elke uithoek van windows snelkoppelingen en reclame neergezet en wilde hij ook niet uninstallen.. ben dagen bezig geweest alle schade te fixen en heb uiteindelijk maar windows er opnieuw opgezet.
Op zaterdag 16 november 2002 01:28 schreef Sebastard het volgende:[..]
Klopt... maar het enige dat ik doe is de bron bestanden van de site van RTL zoeken en downloaden. Heb je in ieder geval geen reclame ervoor. Bovendien loopt een gedownloade file lekkerder als een streaming file.
Ik heb een vrij oude Real Player. Bewust. Ik heb ALLES uitgezet dat uitgezet kon worden, tijdens de installatie maar ook daarbuiten, dus ik heb geen reclame, geen vage mailtjes... ik heb 't dus wel redelijk clean kunnen houden, maar butt-software is en blijft het inderdaad
quote:Dat vraag ik me nu ook af. Neem Lieveke haar ouders zitten beide in het onderwijs die zouden toch juist moeten weten dat je je 16 jarige dochter moet beschermen inplaats van het nog aan te dikke met te zeggen ik vind dat ze wel een warme stem heeft
Op vrijdag 15 november 2002 23:03 schreef cptmarco het volgende:
idd, dan hoor je ouders zeggen hoe mooi/goed zoon- of dochterlief wel niet zingen kan en dan is het vaak gewoon bagger.maakt liefde voor je kind doof
quote:Ben het niet met je eens. Ik vind dat je iemand van 16 best die keuze zelf kan laten maken. Je kan kinderen wel eeuwig in bescherming blijven nemen maar dan zijn ze op hun 30e nog steeds niet in staat op hun eigen benen te staan.
Op zaterdag 16 november 2002 08:28 schreef Moesta het volgende:[..]
Dat vraag ik me nu ook af. Neem Lieveke haar ouders zitten beide in het onderwijs die zouden toch juist moeten weten dat je je 16 jarige dochter moet beschermen inplaats van het nog aan te dikke met te zeggen ik vind dat ze wel een warme stem heeft
Hoe zal ze zich voelen als ze maandag op school word uitgelachen of negatieve reacties te horen krijgt ? denken haar ouders daar dan niet aan Tjeeees ik kan er met mijn pet niet bij
Wat ik me ook afvraag is : Mag je als 16 jarige gewoon zelf beslissen om mee te doen of moeten haar ouders tekenen voor haar?
Als dat laatste het geval is dan zou ik never nooit toestemming aan mijn dochter die niet geweldig kan zingen geven, als ze dan na 2 jaar nog wil kan ze zelf beslissen om mee te doen en gaat het dan mis is ze toch wat ouder, sterker om met de negatieve reacties om te gaan.
Ik vind dat die ouders haar moeten steunen als dat iets is wat ze ZELF wil. Ben echter wel van mening dat je je kinderen nooit moet voorliegen, dus zeggen dat ze kan zingen als het helemaal niks is moet je niet doen. Eerlijk duurt het langst zullen we maar zeggen.
quote:Die was ook goed. Al was Zosja (afl. 1, ook Alanis Morissette - You Oughta Know) wel beter. En bij die moeder kreeg ik Joel-neigingen.
Op zaterdag 16 november 2002 10:34 schreef charmed_angel het volgende:
Laura
quote:Ik ben verliefd!
De topper van aflevering 3...Sara dus is ook niet door
quote:Hij is ook niet door hoor.
Ik snap niet dat ze deze door laten gaan naar de volgende ronde!
quote:Optiefen, wat een kutwijf
Op zaterdag 16 november 2002 12:15 schreef Sebastard het volgende:[..]
Ik ben verliefd!
Zie reactie ietsjes (10-15 reacties) naar boven, maar wat een schatje is dit, zeg!
quote:Nou, nou, nou... beetje op je woorden - ze is pas 16 hoor!
Op zaterdag 16 november 2002 12:24 schreef Fliepke het volgende:
Optiefen, wat een kutwijf
[Dit bericht is gewijzigd door Sebastard op 16-11-2002 12:27]
quote:Dat best iets minder grof!
Op zaterdag 16 november 2002 12:24 schreef Fliepke het volgende:Optiefen, wat een kutwijf
Verder was t wel leuk om te zien hoe die ene meid reageerde, en dat ze terug moest komen .
* WheeleE kijkt volgende aflevering weer.
verder vond ik "Gellarboy" wel goed zingen alleen iets te hoog.
Dat wijf met haar vriendje was hilarisch, gaat ie janken
Het leek een klein kind
quote:Mijn god.....
Op zaterdag 16 november 2002 13:59 schreef WheeleE het volgende:
Voor het eerst een groot deel van een uitzending gezien. Ik vond die grote gozer met die blauwe trui en blond haar eigenlijk bestgoed zingen. Wel een beetje hoog, maar absolut zuiver. Jammer dat ie nietdoor is.
quote:dat dacht ik ook
* WheeleE dacht eerst "Hee! Gellarboy doet mee!" (no offence GB!)
quote:Pardon? Mag ik geen mening hebben?
Op zaterdag 16 november 2002 15:33 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Mijn god.....
quote:
[..]dat dacht ik ook
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 12:26 schreef Solid_Snake het volgende:[..]
Dat best iets minder grof!
nee, ik vind dr stom. Ik blijf erbij
quote:Je had wellicht ook heel anders kunnen zeggen dat je niet zo gecharmeerd van Saar was? "Optiefen, wat een kutwijf" doet me een beetje denken aan een campagne van SIRE.
Op zaterdag 16 november 2002 15:37 schreef Fliepke het volgende:nee, ik vind dr stom. Ik blijf erbij
quote:Welke, 'durf duidelijke taal te vragen' ?
Op zaterdag 16 november 2002 15:42 schreef Sebastard het volgende:[..]
Je had wellicht ook heel anders kunnen zeggen dat je niet zo gecharmeerd van Saar was? "Optiefen, wat een kutwijf" doet me een beetje denken aan een campagne van SIRE.
quote:Die Nijntje-imitaties. "In het park", "In de tram", etc... Tim Vicious heeft er ook een. "Tim deed mee met Idols" ... "Tim is stoer".
Op zaterdag 16 november 2002 16:28 schreef RoK het volgende:
Welke, 'durf duidelijke taal te vragen' ?
Maar die boerenjongen, mijn god, ik heb dubbel gelegen. Of dat meisje dat helemaal verontwaardigd naar buiten kwam na 2 zinnetjes van Judith te hebben vertolkt..(wat verschrikkelijk klonk...)
IK ga zeker weten volgende week weer kijken
quote:Je hebt wel gelijk wat dat beschermen betreft, toch zou ik als moeder, en ook als vriendin of wat dan ook, tegen iemand die van plan is om mee te doen, wel eerlijk zeggen wat ik van het zangtalent van diegene vind. Zelf zou ik dat ook meer waarderen dan dat iedereen roept: je kan geweldig zingen, we staan helemaal achter je, en dat ik dan voor lul sta voor het oog van de natie.
Op zaterdag 16 november 2002 09:23 schreef T_R_I_P het volgende:[..]
Ben het niet met je eens. Ik vind dat je iemand van 16 best die keuze zelf kan laten maken. Je kan kinderen wel eeuwig in bescherming blijven nemen maar dan zijn ze op hun 30e nog steeds niet in staat op hun eigen benen te staan.
Ik vind dat die ouders haar moeten steunen als dat iets is wat ze ZELF wil. Ben echter wel van mening dat je je kinderen nooit moet voorliegen, dus zeggen dat ze kan zingen als het helemaal niks is moet je niet doen. Eerlijk duurt het langst zullen we maar zeggen.
Als iemand dan toch nog blijft volhouden, dan zou ik die keuze wel respecteren, maar ik denk dat eerlijkheid in zo'n geval best belangrijk is. Bovendien is er nog wel een middenweg tussen iemand overdreven beschermen tegen zo'n afgang en roepen dat diegene geweldig kan zingen als dat gewoon niet zo is (naar mijn mening ook een vorm van beschermen, alleen eentje die niet echt lang werkt).
quote:Nee, jij vangt straks zat geld met je singletje.
Op zaterdag 16 november 2002 17:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
<--- dat ben ik, ik heb dus meegedaan en heb ook de tv gehaald, mag ik effe die 100 euro vangen?
quote:Zou je denken? Waarschijnlijk net voldoende om de onkosten mee te betalen, en houdt ie er misschien nog net een leuk zakcentje aan over.
Op zaterdag 16 november 2002 17:57 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Nee, jij vangt straks zat geld met je singletje.
quote:Haha, en ik ben 2 jaar bij haar in de klas gezeten
Op zaterdag 16 november 2002 12:24 schreef Fliepke het volgende:[..]
Optiefen, wat een kutwijf
quote:Ik heb een tijd bij een artiestenbureau gewerkt. Zou dus antwoord moeten kunnen geven op deze vraag... Ja, Tim zou een bepaald percentage ontvangen van de verkochte cd-single'tjes, maar dat zal niet veel zijn.
Op zaterdag 16 november 2002 17:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nee, jij vangt straks zat geld met je singletje.
Weinig zelfs, want Tim heeft totaal geen rechten op de muziek, tekst of uitvoering (en uitvoering is niet het inzingen!). Hij heeft het alleen ingezongen. Hoop voor hem dat hij alles goed heeft laten nakijken bij een advocaat: the music business fucks you waar je bij staat.
Tim, welke platenmaatschappij heeft je aangetrokken?
Waar hij wél (heel veel) geld mee kan verdienen, zijn optredens en schnäbbels. Optredens daar kun je alleen maar van dromen. Afhankelijk van het percentage dat het boekingskantoor, het management en het tourmanagement vangt kan dat bedrag dat Tim zou krijgen behoorlijk kunnen oplopen.
Maar: da's wel hard werken. Als je succesvol bent en een goed boekingskantoor hebt kun je tot 4 ā 5 optredens per dag (in het weekend) krijgen. En die schnäbbels, vooral op tv, dat is alleen maar lachen: vooral veel doen!
Kan me herinneren dat een aantal jaren geleden (1998 that was) een artiest van het artiestenbureau een aantal tv-optredens gaf in bepaalde spel-shows. Geloof "Wie Ben Ik?", en nog wat andere tv-dingetjes. Voor "Wie Ben Ik" (2 uur opnamen) vang je als artiest f 2.000,- gulden. Zal nu rond de ¤ 1000,- euro liggen. Klinkt weinig, maar je zult er twee of drie per maand hebben: dan al heb je een modaal salaris (die maand).
Mijn tip aan Tim: Schnäbbel zoveel je kunt, neem alles aan dat je kunt krijgen en geef dat geld NIET uit. Ken een aantal mensen die dat ook gedaan hebben en die zitten nu, na 3 jaar keihard werken (alleen maar werken, 20 uur per dag), lekker te rentenieren op een eilandje hier niet ver vandaan, maar waar het wel lekker warm is...
SUCCES!
quote:Hm, denk het toch niet. Op dit moment is Tim gewoon een hype en daar valt goed aan te verdienen. Nu maar hopen dat het contract een beetje gunstig voor hem is, want je hebt platenmaaschappijen die wel ERG veel geld achterover drukken.
Op zaterdag 16 november 2002 18:29 schreef Klingon het volgende:Zou je denken? Waarschijnlijk net voldoende om de onkosten mee te betalen, en houdt ie er misschien nog net een leuk zakcentje aan over.
quote:Da's dus hetzelfde als ik wilde zeggen. MSXUser doet het in 3 zinnen, ik zit me een half uur blauw te typen
Op zaterdag 16 november 2002 19:06 schreef MSXUser het volgende:
Hm, denk het toch niet. Op dit moment is Tim gewoon een hype en daar valt goed aan te verdienen. Nu maar hopen dat het contract een beetje gunstig voor hem is, want je hebt platenmaaschappijen die wel ERG veel geld achterover drukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |