abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 december 2015 @ 07:55:30 #126
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_158253847
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 21:16 schreef Grifte het volgende:

[..]

Dat is een mooi programma, alle drie topgrounds, waarbij Nottingham Forest - Leeds United ook nog een heerlijke pot is.

Halifax Town is het ook meer dan waard, echt een geweldig stadion. Toevallig bij hetzelfde affiche vorig jaar geweest, verslag staat nog wel in één van de vorige topics.
Mooi programma inderdaad. Bradford gaat waarschijnlijk uitvallen. Daar zijn nu al bijna geen kaarten meer te krijgen op een rij. Andere opties zijn dan Huddersfield of York.

Halifax was ik al geweest. Dat was ik alweer vergeten. :')
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_158255015
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 00:56 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Mooi verslag! Je zou inderdaad toch wel verwachten dat het afscheid iets uitbundiger zou zijn.

Een mooie gelegenheid om met een blog te beginnen? Of had je die al?
Thanks man! Anderen hadden nog wel gezien blijkbaar dat er wat bordjes werden losgeschroefd, maar dat was het dan.

Leek me inderdaad wel een mooi begin ja.
Van alles is weer waardeloos.
  woensdag 23 december 2015 @ 10:22:24 #128
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158462795
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
Iemand ervaringen met West Ham? Wil graag nog voordat ze Upton Park verlaten een wedstrijd bezoeken.
pi_158503430
Goedenavond allemaal,

Ik wil begin volgend jaar voor het eerst naar een wedstrijd van Barcelona. Wil dit zo goedkoop mogelijk doen. Hoe doe ik dit het beste? Heb weleens gehoord dat je daar voor het stadion heel goedkoop kaarten kan vinden. Gr.
pi_158503465
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 20:24 schreef viktorfischer het volgende:
Goedenavond allemaal,

Ik wil begin volgend jaar voor het eerst naar een wedstrijd van Barcelona. Wil dit zo goedkoop mogelijk doen. Hoe doe ik dit het beste? Heb weleens gehoord dat je daar voor het stadion heel goedkoop kaarten kan vinden. Gr.
Al flink zelf research gedaan zo te lezen? Google al eens gebruikt?

En idd als je goed zoekt in diverse prullenbakken rondom het stadion dan vind je wel eens een kaartje! Probeer het ook eens onder diverse stenen gelegen in de hoeken romdom het stadion. Maar wees er vroeg bij want er zouden andere bezoekers uit Zeeland je voor kunnen zijn!
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_158504049
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 20:24 schreef viktorfischer het volgende:
Goedenavond allemaal,

Reis los boeken. Kaarten via de site van Barca zelf. Niet wachten tot je in de stad zelf bent.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_158896984
Heeft er iemand ervaring met het kopen van tickets voor de Premier League? Is ¤ 100,- per ticket een acceptabele prijs voor een middagje Crystal Palace - Leicester?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_158897288
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 12:27 schreef dimmak het volgende:
Heeft er iemand ervaring met het kopen van tickets voor de Premier League? Is ¤ 100,- per ticket een acceptabele prijs voor een middagje Crystal Palace - Leicester?
75 pond is dat.
Dat is nooit een acceptabele prijs.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_158897331
quote:
14s.gif Op donderdag 7 januari 2016 12:40 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

75 pond is dat.
Dat is nooit een acceptabele prijs.
Hoe kom ik wel aan acceptabele prijzen? Ik sta op het punt om dit te betalen omdat ik het nergens goedkoper kan vinden.
pi_158897674
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 12:42 schreef dimmak het volgende:

[..]

Hoe kom ik wel aan acceptabele prijzen? Ik sta op het punt om dit te betalen omdat ik het nergens goedkoper kan vinden.
Bij de kassa op de wedstrijddag wellicht?
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_158899662
Ik ga in het weekend van 19 maart naar Praag. In principe is dan de wedstrijd Slavia Praag - Sparta Praag.

Ik ben met mijn vriendin daar. Ik neem aan dat deze derby vast niet aan te raden is he?
Of saté?
pi_158899768
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:26 schreef De-Hamster het volgende:
Ik ga in het weekend van 19 maart naar Praag. In principe is dan de wedstrijd Slavia Praag - Sparta Praag.

Ik ben met mijn vriendin daar. Ik neem aan dat deze derby vast niet aan te raden is he?
Duurder kaartje kopen (als dat kan)?
pi_158899917
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:31 schreef MCH het volgende:

[..]

Duurder kaartje kopen (als dat kan)?
Ik twijfel uberhaupt of het verstandig is om in de buurt van dat stadion te komen. Een vooroordeel dat het allemaal redelijk geweldadig is daar is dat wel juist? Want om daar in een thuisvak te gaan zitten, ben je automatisch de vijand van de ander he. Mijn vriendin vindt het vaak al eng bij Amsterdam/Rotterdam CS na 18 uur 's avonds.
Of saté?
pi_158899959
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:37 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Mijn vriendin vindt het vaak al eng bij Amsterdam/Rotterdam CS na 18 uur 's avonds.
Doe dan maar niet. :P
pi_158900043
quote:
Mijn vriendin vindt het vaak al eng bij Amsterdam/Rotterdam CS na 18 uur 's avonds.
Dat is frapant. Mijn vriendin is er juist elke avond te vinden !!
U MAD?
pi_158900058
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 12:42 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ga je niet krijgen, maar acceptabele prijzen krijg je niet in de PL :+
pi_158900074
quote:
Tja, dan moet je sowieso niet met je vriendin naar een voetbalwedstrijd in oost-europa willen.
Gevaarlijk is het niet, maar als je zo extreem bang bent aangelegd waarschijnlijk wel beangstigend.
pi_158900416
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:39 schreef MCH het volgende:

[..]

Doe dan maar niet. :P
Ik ga eens informeten bij Sparta Praag welke neutrale vakken ze hebben, of er uberhaupt nog kaarten zijn en hoe ik die kan krijgen. Wellicht kan ik der dan nog overhalen.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:44 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Tja, dan moet je sowieso niet met je vriendin naar een voetbalwedstrijd in oost-europa willen.
Gevaarlijk is het niet, maar als je zo extreem bang bent aangelegd waarschijnlijk wel beangstigend.
Ze kijkt wel eens met me naar programma's van Danny Dyer. Ze denkt nu dat ze daar dus de tribunes komen inrennen en met iedereen willen vechten etc.

Ik ga eens info verzamelen, wie weet kan ik haar er wel in praten.
quote:
WHEN will go on sale tickets for specific league match?
Tickets for individual league matches give up for sale about 14 days before the match.
IS IT POSSIBLE TO BOOK TICKETS?
Ticket is only possible via web www.ticketportal.cz, telephone or e-mail tickets can not be booked.

Tickets ARE ALL FREE TICKETS?

Ticketportal to give only a limited selection of tickets, more choice at the start of advance sales person at the customer service center.
Een auto-reply in het Tjsechisch heb ik eens vertaald naar Engels door Google Translate. Zoals ik het kan lezen kan ik via die website gewoon tickets bestellen 14 dagen voor de wedstrijd. Dat Free Tickets deel vind ik een beetje vreemd.
Of saté?
pi_158900570
quote:
3s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:42 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dat is frapant. Mijn vriendin is er juist elke avond te vinden !!
_O-

quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:43 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Juist. :P
  donderdag 7 januari 2016 @ 15:13:14 #145
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_158900871
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:43 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik het bij Newcastle best te doen vind. Toch mooi voor 16 pond naar Newcastle - Aston Villa geweest vlak voor kerst.
pi_158901254
Is gewoon verschil met clubs in(en rond) London. Daar betaal je meer (en meestal sold out). Voor bijna alle andere clubs kan je gewoon kaartjes kopen. Ga overmorgen naar fa cup potje watford vs Newcastle op hoofdtribune voor 20.
pi_158901764
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:27 schreef RipCity het volgende:
Is gewoon verschil met clubs in(en rond) London. Daar betaal je meer (en meestal sold out). Voor bijna alle andere clubs kan je gewoon kaartjes kopen. Ga overmorgen naar fa cup potje watford vs Newcastle op hoofdtribune voor 20.
Aan de kassa dan bedoel je? Denk je dat ik met Crystal Palace - Leicester wel een kans maak aan de kassa?
pi_158902620
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:27 schreef RipCity het volgende:
Het is inderdaad een stuk duurder voor de Premier League, met prijzen rond de £40 per wedstrijd. Arsenal kost meer.

FA Cup en Champion's League voorronde wedstrijden zijn een goede optie om dat seizoenskaarten daar over het algemeen niet geldig zijn, en het makkelijk is om kaarten te kopen als niet-lid.

Anders moet je inderdaad een klasse lager proberen waar je ook veel leuke westrijden hebt, of ietsje buiten Londen (Watford ligt er vlak tegenaan, een dagje Southampton of Norwich is ook goed te doen.
pi_158902731
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:44 schreef dimmak het volgende:

[..]

Aan de kassa dan bedoel je? Denk je dat ik met Crystal Palace - Leicester wel een kans maak aan de kassa?
Nee match is nog niet eens on sale. Daarnaast moet je voor palace een member zijn om kaarten te kopen. Kan volgens mij vanaf 25 pond oid. Dus als je membership koopt kan je wel kaarten kopen (mits je er tijdig bij bent!).

En zoals monopoly hierboven aangeeft: Southampton is ook leuk! Of een Everton of Leicester city!
  zondag 10 januari 2016 @ 10:23:54 #150
438851 Oldground
El Poderoso
pi_158978816
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:26 schreef De-Hamster het volgende:

Denk dat dat wel gewoon kan hoor, zeker als je zorgt dat je geen sjaaltje omdoet voor en na de wedstrijd en niet tussen de harde kern gaat zitten. Maar dat zijn natuurlijk standaard dingen.

Kan je ook zeer aanraden om de 19e in plaats van deze derby naar de Bohemians te gaan, stuk gezelliger waarschijnlijk en een schitterend stadion.

[ Bericht 3% gewijzigd door Oldground op 10-01-2016 12:34:31 ]
Van alles is weer waardeloos.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')