abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 april 2016 @ 16:31:35 #205
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_161729030
Afgelopen vrijdag naar PNE- Burnley geweest, in het uitvak uiteraard. Was indrukwekkend met ongeveer 5.600 uitsupporters.

Dag erna de (degradatie) derby Fleetwood Town - Blackpool meegepikt.

:P
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
pi_161733831
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 16:31 schreef AartBakkebaard het volgende:
Afgelopen vrijdag naar PNE- Burnley geweest, in het uitvak uiteraard. Was indrukwekkend met ongeveer 5.600 uitsupporters.

Dag erna de (degradatie) derby Fleetwood Town - Blackpool meegepikt.

[ afbeelding ]
:P
:D

Regelmatige bezoekers van Burnley zo te zien?
U MAD?
  woensdag 27 april 2016 @ 02:02:21 #207
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_161744239
quote:
3s.gif Op dinsdag 26 april 2016 19:34 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

:D

Regelmatige bezoekers van Burnley zo te zien?
Haha ja, hebben ondertussen een goede band opgebouwd met hun. Het begon met een Engelsman uit Burnley die in Helmond is komen wonen tientallen jaren geleden (hij is inmiddels overleden).
Wij gaan minimaal 2x per seizoen naar Engeland en af en toen komen er een paar van hun naar ons toe. Er is zelfs een van die mafkezen van hun die een Helmond tattoo heeft laten zetten. :P
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
pi_161774180
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 02:02 schreef AartBakkebaard het volgende:

Er is zelfs een van die mafkezen van hun die een Helmond tattoo heeft laten zetten. :P
Het oude hakenkruis logo ?
U MAD?
  donderdag 28 april 2016 @ 13:33:19 #209
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_161774228
quote:
3s.gif Op donderdag 28 april 2016 13:31 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Het oude hakenkruis logo ?
Nee, het logo van de stad Helmond (ook te zien op de vlag).
  vrijdag 10 juni 2016 @ 11:32:43 #210
414552 PowerReal
Keep it positive
pi_162886252
Weet iemand of er voor de Superpokal tussen Borussia Dortmund - Bayern Munchen nog een kaartverkoop komt via de officiële wegen? Ik kan nergens iets vinden op de website van Dortmund over de kaartverkoop van die wedstrijd. Of ben ik er iets te vroeg bij?
pi_162887661
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 11:32 schreef PowerReal het volgende:
Weet iemand of er voor de Superpokal tussen Borussia Dortmund - Bayern Munchen nog een kaartverkoop komt via de officiële wegen? Ik kan nergens iets vinden op de website van Dortmund over de kaartverkoop van die wedstrijd. Of ben ik er iets te vroeg bij?
Vorig jaar gingen de tickets pas op 7 juli in de vvk. Verkoop ging vorig jaar via de thuisspelende club.

bron: http://www.dfb.de/news/de(...)15-gestartet-126521/

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2016 12:38:47 ]
pi_163212875
Iemand ervaring met wedstrijden in Boedapest? Zijn daar tussen 24 juli en 2 augustus en willen graag een of meerdere wedstrijden bezoeken.
pi_163250966
Weet iemand wanneer de speelschema's ongeveer bekend worden?
Mijn handen jeuken om geen tickets te boeken nu.

Ik wil in september naar de eerste thuiswedstrijd van Napoli en in november 2 competitiewedstrijden en een CL wedstrijd van Napoli.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_163252935
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 13:19 schreef koenie95 het volgende:
Iemand ervaring met wedstrijden in Boedapest? Zijn daar tussen 24 juli en 2 augustus en willen graag een of meerdere wedstrijden bezoeken.
Misschien een voorronde CL wedstrijd?
pi_163262587
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 23:06 schreef MCH het volgende:

[..]

Misschien een voorronde CL wedstrijd?
Zag dat Ferencvaros zich geplaatst had voor 2e voorronde CL dus dat is even afwachten.
Zag dat er 30 juli wel door Ferencvaros en MTK Budapest thuis wordt gespeeld.
pi_163262610
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 10:57 schreef koenie95 het volgende:

[..]

Zag dat Ferencvaros zich geplaatst had voor 2e voorronde CL dus dat is even afwachten.
Zag dat er 30 juli wel door Ferencvaros en MTK Budapest thuis wordt gespeeld.
Is de competitie daar dan alweer aangevangen?
pi_163262662
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 10:57 schreef MCH het volgende:

[..]

Is de competitie daar dan alweer aangevangen?
Wat ik kon vinden begint dat half juli alweer, dat is wel gunstig voor ons iig.
Maar niet toevallig iemand ervaring met wedstrijden daar?
  vrijdag 24 juni 2016 @ 11:23:58 #218
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_163263278
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 13:19 schreef koenie95 het volgende:
Wij zijn een keer met de tram naar Honvéd Budapest geweest. Inclusief obese zangeres die het volkslied (?) zong, en politiebegeleiding voor de tram. Veel plezier voor je ¤5.
pi_163581258
Ik zoek twee tickets voor Watford - Manchester United op 18 september.

Weet iemand een website/organisatie waar ik goedkoop aan twee tickets kan komen? Of kent iemand een local?
pi_163581416
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 15:28 schreef TheSluus het volgende:

Weet iemand een website/organisatie waar ik goedkoop aan twee tickets kan komen? Of kent iemand een local?
Is de vvk uberhaupt al begonnen?
pi_163582873
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 15:28 schreef TheSluus het volgende:

Kaarten voor dit seizoen zijn nog niet eens in de verkoop. Daarnaast kan je gewoon via de normale site van Watford aan kaarten komen als je er snel genoeg bij bent normaliter.

http://www.watfordfc.com/tickets/

https://www.eticketing.co.uk/watfordfc/default.aspx
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_163582955
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 16:30 schreef RipCity het volgende:

[..]

Kaarten voor dit seizoen zijn nog niet eens in de verkoop. Daarnaast kan je gewoon via de normale site van Watford aan kaarten komen als je er snel genoeg bij bent normaliter.

http://www.watfordfc.com/tickets/

https://www.eticketing.co.uk/watfordfc/default.aspx
Ook topclubs?
pi_163582983
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 16:35 schreef MCH het volgende:

[..]

Ook topclubs?
Nee aan Arsenal/Chelsea/Manutd kaarten is lastiger aan te komen zonder membership aan te schaffen. Voor Watford/Leicester/Fulham/QPR/Westham/Everton etc. etc.. zijn meestal wel aan kaarten te komen als je er tijdig bij bent en flexible bent qua zitplaatsen.
pi_163583023
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 16:38 schreef RipCity het volgende:

[..]

Nee aan Arsenal/Chelsea/Manutd kaarten is lastiger aan te komen zonder membership aan te schaffen. Voor Watford/Leicester/Fulham/QPR/Westham/Everton etc. etc.. zijn meestal wel aan kaarten te komen als je er tijdig bij bent en flexible bent qua zitplaatsen.
In ieder geval weet TheSluus nu dat hij een membership moet aanschaffen.
pi_164577574
Dit weekend ben ik in Rome, toevallig speelt AS Roma thuis tegen Udinese.

Is het in Italië gewoon prima om een voetbalwedstrijd te bezoeken samen met je vriendin? De wedstrijd Sparta Praag - Slavia Praag durfde ze helaas niet, mede door combi oostblok en derby.

Heeft iemand ervaringen met wedstrijden in de Serie A? Waar kan ik die het beste bestellen? Ik hoor altijd dat stadions heel leeg zijn, kun je dit beter in Rome zelf regelen?
Of saté?
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:45:29 #226
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_164583279
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 09:05 schreef De-Hamster het volgende:
Dit weekend ben ik in Rome, toevallig speelt AS Roma thuis tegen Udinese.

Is het in Italië gewoon prima om een voetbalwedstrijd te bezoeken samen met je vriendin? De wedstrijd Sparta Praag - Slavia Praag durfde ze helaas niet, mede door combi oostblok en derby.

Heeft iemand ervaringen met wedstrijden in de Serie A? Waar kan ik die het beste bestellen? Ik hoor altijd dat stadions heel leeg zijn, kun je dit beter in Rome zelf regelen?
hoi, wij zijn in mei geweest. Kaartjes heb ik gekocht via de website van as roma zelf, via listicket.com. De kaartjes koop je op naam, ik kreeg ze via de mail. Je moet je paspoort laten zien bij het stadion. Wij zaten op curva nord, achter het doel. De fanatieke fans zitten op curva sud. Het was niet heel druk in het stadion, maar omdat wij denk ik de goedkoopste kaarten hadden, was het in ons vak toch best vol.
pi_164584265
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 13:45 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

hoi, wij zijn in mei geweest. Kaartjes heb ik gekocht via de website van as roma zelf, via listicket.com. De kaartjes koop je op naam, ik kreeg ze via de mail. Je moet je paspoort laten zien bij het stadion. Wij zaten op curva nord, achter het doel. De fanatieke fans zitten op curva sud. Het was niet heel druk in het stadion, maar omdat wij denk ik de goedkoopste kaarten hadden, was het in ons vak toch best vol.
Bedankt voor je reactie. Mij lijkt het dan wel lekker om op Curva Sud te zitten maar dan iets meer richting de hoeken van de cornervlaggen. Dan zit je ook niet helemaal bij de uiteindes van sintelbaan, heb je wel een toffe sfeer en toch prima zicht voor een goedkope prijs.

Hoe vond jij het zicht op Curva Nord met die sintelbaan?
Of saté?
pi_164585046
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 14:23 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie. Mij lijkt het dan wel lekker om op Curva Sud te zitten maar dan iets meer richting de hoeken van de cornervlaggen. Dan zit je ook niet helemaal bij de uiteindes van sintelbaan, heb je wel een toffe sfeer en toch prima zicht voor een goedkope prijs.

Vorig jaar met Feijenoord zaten wij ook op de Curva Nord. Vond het uitzicht prima, maar door de sintelbaan moet je inderdaad geen Engelse uitzichten verwachten.
pi_164587921
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 14:53 schreef Grifte het volgende:

[..]

Vorig jaar met Feijenoord zaten wij ook op de Curva Nord. Vond het uitzicht prima, maar door de sintelbaan moet je inderdaad geen Engelse uitzichten verwachten.
Bedankt, dan zal het iets meer richting de cornervlag nog wel beter zijn verwacht ik.
Of saté?
pi_164591560
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 16:04 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Bedankt, dan zal het iets meer richting de cornervlag nog wel beter zijn verwacht ik.
Dit is achter het doel (Curva Nord) :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door ace_eleven op 16-08-2016 17:52:40 ]
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 17:38:00 #231
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_164591639
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 14:23 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

we zaten best laag, dus het zicht was niet heel goed. Als ik het me goed herinner konden we de plaatsen niet kiezen trouwens, alleen het vak/de prijsklasse. Dus of je echt kunt kiezen voor in de hoek bij de cornervlag weet ik niet.

Vlak voor de wedstrijd werd trouwens de tijd nog aangepast, hou dus de site van as roma ook goed in de gaten. Listicket.com stelde ons niet zelf op de hoogte.

Ow en die site wilde mijn creditcard maar niet accepteren, telkens een foutmelding. Betalen met PayPal met daarin mijn creditcard gekoppeld werkte wel.
pi_164596558
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 17:35 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Dit is achter het doel (Curva Nord) :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 17:38 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

we zaten best laag, dus het zicht was niet heel goed. Als ik het me goed herinner konden we de plaatsen niet kiezen trouwens, alleen het vak/de prijsklasse. Dus of je echt kunt kiezen voor in de hoek bij de cornervlag weet ik niet.

Vlak voor de wedstrijd werd trouwens de tijd nog aangepast, hou dus de site van as roma ook goed in de gaten. Listicket.com stelde ons niet zelf op de hoogte.

Ow en die site wilde mijn creditcard maar niet accepteren, telkens een foutmelding. Betalen met PayPal met daarin mijn creditcard gekoppeld werkte wel.
Bedankt voor de foto.

Op de website kan ik inderdaad de tribunes, maar zelfs vakken en stoelnummers kiezen. Zelf leek mij deze plek wel fijn op Curva Sud. Op jouw foto dus rechts daar aan de overkant als ik het goed zie.
SPOILER
Fijn bij de sfeermakers, maar wel nog een redelijk zicht op het veld en een goede prijs.
Of saté?
pi_164605269
Ik denk niet dat het gaat lukken.

Heb nu al drie keer geprobeerd online twee kaartjes te kopen. Maar steeds krijg steeds een foutmelding zodra ik al mijn gegevens heb ingevuld.
Of saté?
pi_164605709
Afgelopen zondag in Servië bij de wedstrijd radnički ni¨ tegen rode ster belgrado geweest. Prachtige ervaring, ik heb nog nooit zoveel ME bij elkaar gezien.
Don't trust anyone else!
Trust me!
  woensdag 17 augustus 2016 @ 18:04:32 #235
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_164625424
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 23:16 schreef De-Hamster het volgende:
Ik denk niet dat het gaat lukken.

Heb nu al drie keer geprobeerd online twee kaartjes te kopen. Maar steeds krijg steeds een foutmelding zodra ik al mijn gegevens heb ingevuld.
ja had ik dus ook bij betalen. Misschien toch ook met PayPal proberen? En anders op de dag van de wedstrijd vroeg naar het stadion, moet ook wel lukken denk ik.
pi_164626216
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 18:04 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

ja had ik dus ook bij betalen. Misschien toch ook met PayPal proberen? En anders op de dag van de wedstrijd vroeg naar het stadion, moet ook wel lukken denk ik.
Zo vroeg hoef je volgens mij niet eens te gaan. ;)
Van alles is weer waardeloos.
  woensdag 17 augustus 2016 @ 18:59:26 #237
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_164627238
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 18:34 schreef Oldground het volgende:

[..]

Zo vroeg hoef je volgens mij niet eens te gaan. ;)
nee inderdaad, was bij ons ook echt niet vol.
pi_164630571
Ik heb de tip gekregen om gewoon in de stad bij een winkeltje de dag ervoor de kaartjes te kopen. Zou nog goedkoper zijn ook. Italianen houden zich blijkbaar niet zo met stoelnummers bezig, dus vak is prima en daarna kijken waar je wil zitten.
Of saté?
pi_164708828
Ik ben voornemens om de wedstrijd Montpellier - Nice te gaan bezoeken.
Het bestellen van de kaartjes gaat me lukken via de website (mijn Frans is te slecht maar daarvoor kan ik een hulplijn inschakelen).
Nog iemand met tips?
Waar parkeren, waar voor de wedstrijd heen gaan (en waar juist niet).
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 11:59:59 #240
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_164864191
Ik zit morgenavond bij Nice - Lille. Kaartjes kopen ging heel makkelijk via de site gelukkig.

Hopelijk wordt het geen typische Ligue 1 0-0 wedstrijd.
pi_164866885
We hebben uiteindelijk in de Roma winkel in de stad kaartjes gekocht. Curva Sud zat prima vol, we hebben een leuke wedstrijd gezien en het vervoer er naartoe was eenvoudig en gemoedelijk.
Of saté?
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:03:57 #242
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_164867042
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 13:57 schreef De-Hamster het volgende:
We hebben uiteindelijk in de Roma winkel in de stad kaartjes gekocht. Curva Sud zat prima vol, we hebben een leuke wedstrijd gezien en het vervoer er naartoe was eenvoudig en gemoedelijk.
^O^
  Moderator vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:05:20 #243
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_164867077
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 23:26 schreef groggy het volgende:
Afgelopen zondag in Servië bij de wedstrijd radnički ni¨ tegen rode ster belgrado geweest. Prachtige ervaring, ik heb nog nooit zoveel ME bij elkaar gezien.
_O-
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_164869609
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 17:38 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Je moet gewoon ergens gaan staan.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_164869714
Wat ik vaak doe als ik naar een wedstrijd wil waarvan ik vermoed dat het wel eens druk kan worden is dan vraag ik iemand in Italië of die kaarten koopt, dan moet je een goed leesbare paspoort faxen en dan kom je er ook wel.

Kan natuurlijk ook via een ticketkantoor maar dat zijn afzetters, dat moet je niet doen als je gewoon connecties hebt op locatie.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_164940691
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 11:59 schreef hhh38 het volgende:
Ik zit morgenavond bij Nice - Lille. Kaartjes kopen ging heel makkelijk via de site gelukkig.

Hopelijk wordt het geen typische Ligue 1 0-0 wedstrijd.
En hoe was het?
Maar dus gewoon simpel kaartje gekocht en gaan?
Nog bijzondere dingen die ik moet zien bij een Franse wedstrijd of echt ervaren moet hebben?
Volg je eurobiljetten
  maandag 29 augustus 2016 @ 16:13:20 #247
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_164940783
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 16:08 schreef Blueman het volgende:

[..]

En hoe was het?
Maar dus gewoon simpel kaartje gekocht en gaan?
Nog bijzondere dingen die ik moet zien bij een Franse wedstrijd of echt ervaren moet hebben?
Het stadion ligt een beetje ver uit de stad, dus het is een redelijk lange busreis ernaartoe, maar als je er eenmaal bent is het prachtig. Modern architectonisch hoogstandje.

Helaas zat het stadion maar halfvol. Ik weet niet of dat aan de vakantie, de tegenstander of allebei lag, maar dat was wel jammer. De Ultras maakte alsnog wel goede sfeer, op typische Franse wijze met trommels en megafoons. Wedstrijd was redelijk vermakelijk, bovengemiddeld voor de Ligue 1 denk ik. Spanning tot de laatste minuut, al met al een prima ervaring.

Voor een echt bijzondere ervaring moet je naar Marseille-PSG in het Vélodrome of Saint-Etienne tegen Lyon gaan denk ik.

Kaartjes was inderdaad heel makkelijk: kopen via de site met een credit card en thuis als e-ticket uitprinten. Kan dat dat bij andere wedstrijden of andere clubs moeilijker is natuurlijk.
pi_164941707
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 16:13 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Het stadion ligt een beetje ver uit de stad, dus het is een redelijk lange busreis ernaartoe, maar als je er eenmaal bent is het prachtig. Modern architectonisch hoogstandje.

Helaas zat het stadion maar halfvol. Ik weet niet of dat aan de vakantie, de tegenstander of allebei lag, maar dat was wel jammer. De Ultras maakte alsnog wel goede sfeer, op typische Franse wijze met trommels en megafoons. Wedstrijd was redelijk vermakelijk, bovengemiddeld voor de Ligue 1 denk ik. Spanning tot de laatste minuut, al met al een prima ervaring.

Voor een echt bijzondere ervaring moet je naar Marseille-PSG in het Vélodrome of Saint-Etienne tegen Lyon gaan denk ik.

Kaartjes was inderdaad heel makkelijk: kopen via de site met een credit card en thuis als e-ticket uitprinten. Kan dat dat bij andere wedstrijden of andere clubs moeilijker is natuurlijk.
Zo simpel ziet het er bij Montpellier ook uit.
Gaat goed komen denk ik zo! :)
Volg je eurobiljetten
pi_164942746
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 23:26 schreef groggy het volgende:
In Belgrado zelve? Het stadion van Red Star, bedoel ik daarmee... Het lijkt me waanzinnig ooit nog eens een wedstrijd Rode Ster tegen Partizan te bezoeken.
pi_164943220
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 17:20 schreef n1ek- het volgende:

[..]

In Belgrado zelve? Het stadion van Red Star, bedoel ik daarmee... Het lijkt me waanzinnig ooit nog eens een wedstrijd Rode Ster tegen Partizan te bezoeken.
Nee helaas. In het stadion van Red Star was mooier geweest en als Partizan dan de ook nog is de tegenstander zou zijn geweest was het nóg mooier. Ik was op vakantie en deze wedstrijd paste in mijn programma. Top vermaak voor nog geen 4 euro.
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_164943241
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 17:34 schreef groggy het volgende:

[..]

Nee helaas. In het stadion van Red Star was mooier geweest en als Partizan dan de ook nog is de tegenstander zou zijn geweest was het nóg mooier. Ik was op vakantie en deze wedstrijd paste in mijn programma. Top vermaak voor nog geen 4 euro.
Hehe. Ja, Red Star - Partizan staat hoog op mijn lijstje. Dat moet helemaal los gaan.
  woensdag 31 augustus 2016 @ 21:11:49 #252
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_164995196
Ik ga maandag 19 september naar Barcelona. Nu speelt Barca woensdag tegen Atletico. Het is helaas al uitverkocht en op Viagogo zijn kaartjes 100¤. Weet iemand uit ervaring of het een mogelijkheid is om in Barcelona zelf een kaartje te kopen. En dan het liefst tegen een redelijke prijs. Of dat er nog andere betrouwbare sites zijn voor kaartjes.
#FreeHat
  woensdag 31 augustus 2016 @ 21:33:11 #253
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_164995823
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 21:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik ga maandag 19 september naar Barcelona. Nu speelt Barca woensdag tegen Atletico. Het is helaas al uitverkocht en op Viagogo zijn kaartjes 100¤. Weet iemand uit ervaring of het een mogelijkheid is om in Barcelona zelf een kaartje te kopen. En dan het liefst tegen een redelijke prijs. Of dat er nog andere betrouwbare sites zijn voor kaartjes.
Er staan vies veel gasten kaartjes te verkopen rond het stadion. Maar da's een risico.
pi_164996096
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 21:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
Via stubhub en viagogo heb je iig nog de garantie dat als je kaarten niet werken je je geld terug krijgt danwel nieuwe tickets direct krijgt. Dat heb je niet met de scalpers buiten 't stadion.. 't is maar net waar je op wil bezuinigen. Viagogo prijzen droppen op dag zelf ook flink trouwens.
pi_165022558
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 16:13 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Kaartjes was inderdaad heel makkelijk.
Heb ze nu hier liggen en zitten rond middenlijn op prima plek voor ¤21,-.
En een leuke bijkomstigheid is dat gisteren de tegenstander Nice dhr Balotelli gekocht heeft :)
Volg je eurobiljetten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')