Ook een aantal keer naar Gladbach geweest. Helaas nooit op de Nordkurve, mag ik vragen hoe je aan kaarten bent gekomen?quote:Op maandag 10 oktober 2016 16:50 schreef hafcfan het volgende:
25-10 naar BMG-Stugart op de Nordcurve. Zin in. Veel goeie verhalen gehoord.
Zag op de site dat ze reguliere kaartverkoop alleen nog aan locals doen (opzich wel een goed initiatief natuurlijk), klopt dat?quote:Op maandag 10 oktober 2016 16:44 schreef Pewl het volgende:
26 december sta ik weer op The Kop! Liverpool - Stoke, we mogen weer.
Dat klopt. Bovendien vallen er geen reguliere kaarten te halen voor The Kop. Twee maatjes van mij hebben seizoenskaarten.quote:Op maandag 10 oktober 2016 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Zag op de site dat ze reguliere kaartverkoop alleen nog aan locals doen (opzich wel een goed initiatief natuurlijk), klopt dat?
Vet, wil ook eigenlijk nog een keertje naar Calderon voordat ze verhuizen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 18:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Deze jongen is zaterdag (alweer) te vinden in Calderón.
Dat laatste wist ik al wel ja. Probeerde kaarten te regelen voor de wedstrijd tegen Sunderland eind november (op welk vak dan ook) maar dat is op deze manier dan niet te betalen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 18:40 schreef Pewl het volgende:
[..]
Dat klopt. Bovendien vallen er geen reguliere kaarten te halen voor The Kop. Twee maatjes van mij hebben seizoenskaarten.
Mocht je ooit een keer nog de behoefte hebben om een potje te bezoeken. Contact me dan even, ben al jarenlang official member en kan gewoon bij de reguliere kaartverkoop kaarten aanschaffen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat laatste wist ik al wel ja. Probeerde kaarten te regelen voor de wedstrijd tegen Sunderland eind november (op welk vak dan ook) maar dat is op deze manier dan niet te betalen.
Niet heel veel, ben er nog nooit geweest, Galicië is wat dat betreft ook mijn minst favoriete deel van het land. Het ligt wel aan de kust, dus strand overal. Parque Monte del Castro is ook nog wel iets wat ik bezocht wil hebben, maar daar houdt de bucket list wat betreft Vigo wel op.quote:Op maandag 10 oktober 2016 18:40 schreef Brammess het volgende:
[..]
Vet, wil ook eigenlijk nog een keertje naar Calderon voordat ze verhuizen.
Ik ga misschien naar Celta - Ajax, moet even een snelle last minute worden.
Weet jij verder iets van Vigo?
Ah tof.quote:Op maandag 10 oktober 2016 18:42 schreef Pewl het volgende:
[..]
Mocht je ooit een keer nog de behoefte hebben om een potje te bezoeken. Contact me dan even, ben al jarenlang official member en kan gewoon bij de reguliere kaartverkoop kaarten aanschaffen.
Dat strand valt ook wel mee, keek even via Google Maps en het is allemaal haven, geen strand.quote:Op maandag 10 oktober 2016 18:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Niet heel veel, ben er nog nooit geweest, Galicië is wat dat betreft ook mijn minst favoriete deel van het land. Het ligt wel aan de kust, dus strand overal. Parque Monte del Castro is ook nog wel iets wat ik bezocht wil hebben, maar daar houdt de bucket list wat betreft Vigo wel op.
Ik zal even kijken wat ik kan doen!quote:Op maandag 10 oktober 2016 18:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah tof.
Nou, als dat voor de wedstrijd tegen Sunderland nog kan zou dat helemaal perfect zijn.
Had zelf eigenlijk de hoop al opgegeven en weiger 150 oid neer te leggen natuurlijk.
Die pot is 26 november.
Yes. Deze wedstrijd is de zaterdag erop en ligt aardig in de buurt.quote:Op maandag 10 oktober 2016 18:57 schreef Brammess het volgende:
Jij ging toch ook Joenited uit @Caland?
Anders neem je het bootje naar Islas Cíes.quote:Op maandag 10 oktober 2016 18:53 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat strand valt ook wel mee, keek even via Google Maps en het is allemaal haven, geen strand.
Via de officiële website.quote:Op maandag 10 oktober 2016 18:09 schreef Pewl het volgende:
[..]
Ook een aantal keer naar Gladbach geweest. Helaas nooit op de Nordkurve, mag ik vragen hoe je aan kaarten bent gekomen?
Dit kan kloppen ja. Is in Italië bij redelijk wat clubs gebruikelijk.quote:Op maandag 10 oktober 2016 18:52 schreef Irrem het volgende:
Vraagje; afgelopen september op vakantie naar Italie geweest en een wedstrijd van Empoli bezocht. We kochten de kaartjes bij een officieel verkooppunt in het stadion. Bij het afrekenen bleek dat mijn man ongeveer 20 euro meer moest betalen dan mij. Wat wij er uit op konden maken zou het komen omdat ik vrouw was en dus minder hoefde te betalen. Kan dat kloppen?
Ik ben er begin dot jaar geweest, naar Celta-Levante.quote:Op maandag 10 oktober 2016 18:40 schreef Brammess het volgende:
[..]
Vet, wil ook eigenlijk nog een keertje naar Calderon voordat ze verhuizen.
Ik ga misschien naar Celta - Ajax, moet even een snelle last minute worden.
Weet jij verder iets van Vigo?
Bij Wisla inderdaad met een fancard (met foto), kun je denk ik wel op de zag zelf regelen maar eerder is altijd makkelijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 05:19 schreef Neede_Radical het volgende:
Vrijdag 4 november naar GKS Katowice en 6 november naar Wisla Krakau. Iemand ervaring met Poolse wedstrijden? Schijnt dat je de kaarten kunt kopen met ID-kaart. Online kan het in ieder geval niet zonder fancard.
Hoezo kan galicie nou weer je minst favoriete deel zijn. Ben je er wel geweest?quote:Op maandag 10 oktober 2016 18:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Niet heel veel, ben er nog nooit geweest, Galicië is wat dat betreft ook mijn minst favoriete deel van het land. Het ligt wel aan de kust, dus strand overal. Parque Monte del Castro is ook nog wel iets wat ik bezocht wil hebben, maar daar houdt de bucket list wat betreft Vigo wel op.
Als ik er niet geweest zou zijn had ik ook geen uitspraak kunnen doen over of het mijn meest of minst favoriete deel van het land is. Dat lijkt me nogal vanzelfsprekend.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoezo kan galicie nou weer je minst favoriete deel zijn. Ben je er wel geweest?
Dan kan ik jou ook niet meer serieus nemen dus.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als ik er niet geweest zou zijn had ik ook geen uitspraak kunnen doen over of het mijn meest of minst favoriete deel van het land is. Dat lijkt me nogal vanzelfsprekend.
Moet jij weten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan kan ik jou ook niet meer serieus nemen dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |