Dan pasquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:25 schreef Harvest89 het volgende:
Dat linkermeisje wordt wel fapmateriaal als ze eenmaal 18 is (of 16).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is toch Alexia ofnietquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:25 schreef Harvest89 het volgende:
Dat linkermeisje wordt wel fapmateriaal als ze eenmaal 18 is (of 16).
Ik heb geen idee hoe ze heet, maar ja dat meisje links die de telefoon vastheeft.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:29 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Dat is toch Alexia ofniet
Je bent te oud. Ik ben meer van haar leeftijd.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:31 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ze heet, maar ja dat meisje links die de telefoon vastheeft.
Ik wacht tot ze 16 is en dan ga ik aan haar papa vragen of ik met haar mag trouwen.
Ben je een buitenlander met een duister verleden?quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:31 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ze heet, maar ja dat meisje links die de telefoon vastheeft.
Ik wacht tot ze 16 is en dan ga ik aan haar papa vragen of ik met haar mag trouwen.
Vrouwen vallen niet op jongetjes vriend, ze vallen op echte mannen met levenservaring.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je bent te oud. Ik ben meer van haar leeftijd.
Er zijn zo veel voordelen.quote:
En je kunt zeggen dat je dochter van de koning hebt gebald, is ook wat waard.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Er zijn zo veel voordelen.
Mijn nageslacht krijgt koninklijk bloed, en ik word stinkend rijk.
Ik denk dat de AIVD de tent binnenkort komt sluiten met die schavuiten hierquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:39 schreef hoas het volgende:
Kwaliteit weer hoor, zal FOK! Zeker goed doen.
ga ergens anders staan mauwenquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:39 schreef hoas het volgende:
Kwaliteit weer hoor, zal FOK! Zeker goed doen.
echte kennerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_vándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_prätéñ
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |