Ze vraagt er wel enigzins om, om finaal uit elkaar getrokken te worden.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:40 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Geen pics, maar hier is mijn zusje op archiefbeeld:
Die met dat rode jack.
Zou raken.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:40 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Die met dat rode jack.
TS heeft zich op dat filmpje meerdere malen afgetrokken.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:40 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Die met dat rode jack.
Jij ook nu.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:51 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
TS heeft zich op dat filmpje meerdere malen afgetrokken.
Niet relevant.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:01 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Jij, ik neem aan dat jij dat bent op je avatar, ook.
Dit jaquote:
0612345678quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:13 schreef PausNicolaas het volgende:
Nr van je zusje in DM
Ik zal haar beschermen
Mits toestemming van de ouders/voogd toch?quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:36 schreef SpecialK het volgende:
16 is legaal. Mag je dus niet erg vinden anders moet je naar de gevangenis.
Gaat een dikke claim aankomen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mits toestemming van de ouders/voogd toch?
Hopelijk maken de ouders van TS hier gebruik van.
Misschien een foutje maar heb nog steeds geen DMquote:
Kijk met dit soort topics maar uit dat je niet één of andere advocaat op je dak krijgt wegens laster.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:34 schreef Copthorne het volgende:
Kind is 16 en fan van Roelvink.
Ze kwam hem tegen tijdens het uitgaan in A'dam afgelopen weekend. Ik hoorde via via dat ze met hem mee is gegaan naar dat huis in de PC. Heeft hij haar een halve nacht doorgeblaft en haar lichaam gebruikt voor ultiem genot.
Klacht: Omhooggevallen BN'ertjes die mijn zusje ballen.
Ik denk dat het bij die Roelvink alleen maar voor verwarring kan zorgen. 16-jaar en gewillig? Dit weekend was toch het milf/ghb-weekend?quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:10 schreef Werkman het volgende:
[..]
Kijk met dit soort topics maar uit dat je niet één of andere advocaat op je dak krijgt wegens laster.
Nog steeds een dm-bloque.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:09 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Misschien een foutje maar heb nog steeds geen DM
Zat ik ff aan te denken iddquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:10 schreef Werkman het volgende:
[..]
Kijk met dit soort topics maar uit dat je niet één of andere advocaat op je dak krijgt wegens laster.
Oja fuckquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:10 schreef Werkman het volgende:
[..]
Oh wacht, het was Dave Roelvink niet, maar iemand anders.quote:
Dit dusquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:37 schreef MrSalazar het volgende:
Denk wel dat dat echt gebeurd is ja.
Matig??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |