Inderdaad, SAFP is zo'n beetje de Ben Johnson van de vrouwen, iedereen verbleekt er bij in de start. Gaat ook op dezelfde manier over de finish als Ben bij zijn 9.79quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:01 schreef marcodej het volgende:
En zo slecht was die start niet. Ze lag gewoon 3e/4e na 20 meter.
Koen Verweij?quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Dafne Ronaldo Messi Pele Maradona Blankers Koen Phelps
Ja, erg leuk om te zien. Ik zou graag is beelden van hem zien als hij live die race zit te te bekijken.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:02 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben nooit een fan van Sedoc geweest, maar ik vind het wel mooi om te zien dat hij hier bijna tegen het plafond staat te stuiteren van enthousiasme over Schippers maar zijn uiterste best doet om rustig te blijven.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Hier gaat iets niet goed.
Dan lees je hier niet mee zekerquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:41 schreef CANARIS het volgende:
het spijt mij heel erg , maar ik geloof er schijnbaar als enige nederlander niets van.... veel te snelle verbetering , veel te opvallende agné ..... sla me dood, maar ik leg mijn benen op mijn tafel en wacht het komende schandaal af
Ik deel je scepsis, maar ik denk ook dat het een gevalletje "If you can't beat them, join them" is, die andere 7 zullen niet veel schoner zijn... Ik hoop voor Dafne dat er nooit bewijs gevonden wordtquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:41 schreef CANARIS het volgende:
het spijt mij heel erg , maar ik geloof er schijnbaar als enige nederlander niets van.... veel te snelle verbetering , veel te opvallende agné ..... sla me dood, maar ik leg mijn benen op mijn tafel en wacht het komende schandaal af
hahaha, jij hebt hierna nog nooit rondgekeken.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:41 schreef CANARIS het volgende:
Jij leest hier nooit dusquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:41 schreef CANARIS het volgende:
beetje de Pieter van de Hoogenband rol tijdens het goud van Maarten ter Weijden tijdens 2008quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:02 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben nooit een fan van Sedoc geweest, maar ik vind het wel mooi om te zien dat hij hier bijna tegen het plafond staat te stuiteren van enthousiasme over Schippers maar zijn uiterste best doet om rustig te blijven.
foei, je moet trots zijn op NL sporters, die gebruiken niks, die zijn clearasil.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:41 schreef CANARIS het volgende:
Klopt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik deel je scepsis, maar ik denk ook dat het een gevalletje "If you can't beat them, join them" is, die andere 7 zullen niet veel schoner zijn... Ik hoop voor Dafne dat er nooit bewijs gevonden wordt
landverraderquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:41 schreef CANARIS het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |