Neequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:51 schreef Mani89 het volgende:
Maakt Gatlin kans tegen Bolt op de 200 meter?
200 m is echt helemaal in Bolt zijn straatje, nog meer dan 100 m.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:51 schreef Mani89 het volgende:
Moet ie nog wel een extra kuurtje pakken, of tweequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:51 schreef Mani89 het volgende:
Valt te zien, Collins kreeg een waarschuwinkje voor zijn astma medicatie, Gatlin kreeg echt een schorsing voor zijn ADHD medicatie, tja...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:52 schreef heywoodu het volgende:
"Waarom zou hij persona non grata moeten zijn?"
Nou Leon Haan, had Gatlin niet eigenlijk gewoon een levenslange schorsing moeten hebben inmiddels?
Ik schakelde in en hoorde hem zeggen dat iedereen in China toch wel versteld stond van Schippers die zilver won op de 100 meter vrij...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Jeroen Stekelenburg.
Het faillissement van de sportjournalistiek.
Ah ik dacht al, heb ik iets gemist.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit zijn toch de series, waarom meldt NOS dan dat het de halve finales zijn
De finales van de vierde dag van de WK atletiek in Peking. Met om 13.30 uur de halve finales op de 200 meter (met Churandy Martina)
Daar zou ik ook versteld van staan. Heemskerk moet maar eens met haar gaan praten dan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:56 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
Ik schakelde in en hoorde hem zeggen dat iedereen in China toch wel versteld stond van Schippers die zilver won op de 100 meter vrij...
Ik schakelde ook maar meteen door naar de BBCquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daar zou ik ook versteld van staan. Heemskerk moet maar eens met haar gaan praten dan.
Je mag in principe toch zelf kiezen hoe je loopt?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:56 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
Ik schakelde in en hoorde hem zeggen dat iedereen in China toch wel versteld stond van Schippers die zilver won op de 100 meter vrij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |