In maart staan ze in de HMHquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:02 schreef K44S het volgende:
[..]
WTF.
Ok, nu heb ik spijt dat ik niet eerder van Lowlands afwist (iig van de kaart verkoop en datum)
Werken is goed voor je.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 07:51 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren met 3 vrienden in de jacuzzi bier zitten drinken. Supercombi met een mega-lange dinsdag (net begonnen, moet tot 18:30)
Slapen rules.quote:
Yeah!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Blijf daar! Hoef je nooit meer te werken!
Ik was een beetje laat naar bed gegaan. Zocht vanmorgen m'n broek maar die had ik al aanquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Slapen rules.
Vannacht weer heerlijk geslapen. Mocht ook wel. Gisteren was het doffe ellende.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was een beetje laat naar bed gegaan. Zocht vanmorgen m'n broek maar die had ik al aan
Waarom een broek aan? Ga je naar buiten?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was een beetje laat naar bed gegaan. Zocht vanmorgen m'n broek maar die had ik al aan
Niet direct, maar zo wel, zodra m'n rotzooi bezorgd is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom een broek aan? Ga je naar buiten?
Discriminatie!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:48 schreef MissMSX het volgende:
Nog een homo erbij hier?Statistisch gezien gaat er iets niet goed
Ja, de hetero's komen in de verdrukkingquote:
Vink wel lekkerquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, de hetero's komen in de verdrukking
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:48 schreef MissMSX het volgende:
2 echte en die kasthomo boven je.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:55 schreef Jopie78 het volgende:
[..]![]()
Hoeveel hebben jullie er dan? Ben de enige in uto sc.
Hoop voor de andere dat je top bent. We hebben al genoeg prinsesjes.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:55 schreef Jopie78 het volgende:
[..]![]()
Hoeveel hebben jullie er dan? Ben de enige in uto sc.
Ja maar die ander maakt dat wel weer goed hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoop voor de andere dat je top bent. We hebben al genoeg prinsesjes.
Eentje is wel heel burgerlijk getrouwd in Groningen en woont in een Vinexwijk.![]()
Ben je gay doe je dat!
Ben zeker geen bottom.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoop voor de andere dat je top bent. We hebben al genoeg prinsesjes.
Eentje is wel heel burgerlijk getrouwd in Groningen en woont in een Vinexwijk.![]()
Ben je gay doe je dat!
Onze alto glamrock bitch met een Thaise loverboy?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar die ander maakt dat wel weer goed hoor
Proberen ze ons te bekeren?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:48 schreef MissMSX het volgende:
Lekker samen met CL in de verdrukking.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, de hetero's komen in de verdrukking
Bij mij komen ze altijd rotzooi ophalen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet direct, maar zo wel, zodra m'n rotzooi bezorgd is.
Die heeft nu ook soort van een vast vriendjequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar die ander maakt dat wel weer goed hoor
Rhu was toch een halve?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:12 schreef MissMSX het volgende:
Oh, en waar zijn de lesbo's? Daar hebben we er dan weer 0 van hier
#oneerlijk
Ja, maar die zien we nooit meer en die zat vastgeplakt aan die kerelquote:
Een loverboy is niet een vriendjequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die heeft nu ook soort van een vast vriendje
Er zijn de laatste tijd wel veel weggegaanquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar die zien we nooit meer en die zat vastgeplakt aan die kerel
Laat mij lekker geloven dat homo's ook vaste relaties kunnen hebbenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een loverboy is niet een vriendje![]()
Anders had Prince de Lignac 20 vriendjes.
En gekomenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn de laatste tijd wel veel weggegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |