Nope, ik ben gewoon bewust van wat ik koop en wil er leuk uit zienquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ga je met vrouwen kleding shoppen? Geduldig en al roepend OOOOOO schaaaaat dit moet je zien... ooooooo zoooooooooooooooo beeeeeldig
Neuh, was niet geheel serieus.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
is toch niet fout ... goed.... man-vrouw is alleen wat handiger bij het verkrijgen van nageslacht... de rest /care
Beperkingen klinkt zo negatiefquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:29 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Deal. Zitten er nog beperkingen aan? Of als het maar een hartslag heeft en warmer is dan 10 graden?
ooo zo...quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:31 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik ga vanaf. ,morgen werken in Utrecht.
Opletten is best lastig in mijn geval..
Maakt het je dan niet uit of ik een adonis van 18 of een meer rijpere don juan van achter in de veertig jouw kant op stuur?quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Beperkingen klinkt zo negatief
En je weet toch dat heel veel van die eisjes zo het ronde archief in gaan als het gewoon nouja klopt?
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Stiekem is CL een smooth hosselaarster
leeftijd is een getal.... en alles heeft zijn voors dan wel tegens...quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:37 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Maakt het je dan niet uit of ik een adonis van 18 of een meer rijpere don juan van achter in de veertig jouw kant op stuur?
Vrouwen. Als het maar beweegt.
natuurlijk nietquote:
Mooie lijstquote:Schrijven, lezen, mijn honden, mijn werk, koken, wijn/bier drinken, kaarten, tv kijken, wandelen, fietsen, mensen kijken/observeren..
dan ben je dus geen gay.... en wat dan nog.... lekker to be youquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:34 schreef K44S het volgende:
[..]
Nope, ik ben gewoon bewust van wat ik koop en wil er leuk uit zien
Sowieso geen zelfkicker. Vroeger moest het allemaal knap en strak, nu zal ik al blij zijn als-ie lief is en humor heeft.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
leeftijd is een getal.... en alles heeft zijn voors dan wel tegens...
ik kan nu wel heel hard roepen van nou dit en dat en zus en zo maar uiteindelijk wil je het 1. gewoon leuk hebben samen 2. jezelf kunnen zijn (scheelt echt zoveel gemiep)
dus als meneer ergens tussen de 18 of 42 zit maakt mij niet zoveel uit... als ie niet als een masterchef kan koken wat boeit mij dat nu .... mijn ervaring is dat overigens oudere heren zich erg aan mij kunnen storen... en de jongere heren daarin tegen al een stuk minder...Of het een mooiboy is (zo'n adonis kan zo meer dan 15 uur in de week in de sportschool bezig zijn
en als zijnde dame aan zijn zijde continu die smachtende blikken te moeten aanschouwen brrrr)
Ik corrigeer.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dan ben je dus geen gay.... en wat dan nog.... lekker to be with you
zie jequote:Op maandag 24 augustus 2015 22:48 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Sowieso geen zelfkicker. Vroeger moest het allemaal knap en strak, nu zal ik al blij zijn als-ie lief is en humor heeft.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
foei toch... dat bedoel ik helemaal niet
Alsof je wat anders had verwachtquote:
in jouw geval toch meer paaltje bij paaltjequote:Op maandag 24 augustus 2015 22:51 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Puntje bij paaltje, als ze vrijwillig mee doen is het al heel wat.
Of het mooi werk is, moet ik nog zien. Eerst een trainingsdag. En ik zie wel hoe het dan gaatquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
maar morgen ga je mooi aan het werk in Utrecht...
thxquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:52 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je nieuwe baan!?
quote:
Klinkt goed man, congratzquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:53 schreef K44S het volgende:
Of het mooi werk is, moet ik nog zien. Eerst een trainingsdag. En ik zie wel hoe het dan gaat
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
in jouw geval toch meer paaltje bij paaltje
okay ik ga naar bed want nu heb ik echt veel zout nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |