Hij kan rekenen op baas Zicoquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik hoop dat Giant in dit deelnemersveld wel een fatsoenlijke trein kan bouwen die het tot einde volhoudt
Is die van het kamp?quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:59 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hij kan rekenen op baas Zico![]()
[ afbeelding ]
quote:
Dan zou heel Lotto zich moeten laten terugzakken.quote:
Tjalingii moet zich laten inrekenen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
Dan zou heel Lotto zich moeten laten terugzakken.
Moeten ze geen klassement rijden met George Bennett?quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
Dan zou heel Lotto zich moeten laten terugzakken.
Nou ok, iedereen behalve George dan.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Moeten ze geen klassement rijden met George Bennett?
Dat is nog eens een verrassing als je al ziet dat hij het in de weekkoersen het niet bij kan benen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van Asbroeck kan dit niveau niet aan.
Met zijn vorm van vorig jaar wel.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Net zoals bijna heel TLJquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jan Boven is geen Walter Planckaert.quote:
Je bedoelt de Koko Petalo van het Nederlandse voetbal? Ja precies.quote:
Als hij net zo snel optrekt als de wagen moet het helemaal goed komenquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:59 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hij kan rekenen op baas Zico![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als hij net zo snel optrekt als de wagen moet het helemaal goed komen
quote:In januari, op oefenkamp in Cambrils, had de renner uit Ledegem al veel indruk gemaakt. ‘We deden er een aantal sprintoefeningen’, legt hij uit. ‘Er werd een treintje opgezet, waarbij de laatste twee renners tegen elkaar moesten sprinten. Ik heb toen Mezgec én Degenkolb geklopt. Hoogstens met een half wiel, maar ze waren toch verrast. Van die sprint tegen Mezgec heeft ploegleider Aike Visbeek een filmpje gemaakt. Je hoort hem duidelijk roepen: F***, wat is dat hier? Grappig.’
Ricco?quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:19 schreef Mani89 het volgende:
Zico zijn broers heten Riccardo en Danny.
Dat Ewan en Bouhanni elkaar maar kapot rijden, mongolenquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:23 schreef Doevelaer het volgende:
Ewan rijdt straks Sagan, Degenkolb & de rest van de wereld onderuit. Pakt Bouhanni 'm!
Ewan is al gelostquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:23 schreef Doevelaer het volgende:
Ewan rijdt straks Sagan, Degenkolb & de rest van de wereld onderuit. Pakt Bouhanni 'm!
Eenschquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat Ewan en Bouhanni elkaar maar kapot rijden, mongolen
Enerzijds eens, anderzijds heb ik zo mijn redenen waarom ik toch stiekem hoop dat Bouhanni wint.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat Ewan en Bouhanni elkaar maar kapot rijden, mongolen
Mijn stream ook al?quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:26 schreef HPLC het volgende:
Het regent zo hard hier, dat 'de Belg' is uitgevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |