quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:27 schreef Szura het volgende:
Heb ff de NOS-stream aangezet maar Gio is ook geen succes zeg. Laat hem maar snel praten op de radio.
quote:Ik leer veel als verslaggever van mijn collega’s bij Eurosport. Mijn favoriete commentator buiten Eurosport is Gio Lippens. Hij heeft verstand van zaken en weet het op de Radio 1 heel levendig en boeiend te brengen.
Fernando moest gisteren in de finale zijn wiel afstaan aan Henao, dus wellicht verklaart dat enigszins zijn kutsprint.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik lees net dat alles weer samen is. Nu verwacht ik dat Stan Godrie gaat winnen.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Even een stukje naar beneden scrollen.
http://www.cyclingfans.com/vuelta-a-espana/live
Ben jij ook een meester van de satire?quote:
Daar waren we het vorige week nog unaniem over eensquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben jij ook een meester van de satire?
Ja nu je het zegt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar waren we het vorige week nog unaniem over eens
Heeft wel Hein Verbruggen het vuur aan de schenen gelegd.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:43 schreef wimderon het volgende:
Gio Lippens is een commentator van het niveau NAC-tv.
Niet spotten met NAC tvquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:43 schreef wimderon het volgende:
Ik zit op het puntje van mijn stoel.quote:
Ja dán is het spannend.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zit op het puntje van mijn stoel.
Finale kan nog wel leuk worden met een klein knikje aan het eind.quote:
''Als ik een Bony had, dan had ik hem zeker opgesteld''quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:43 schreef wimderon het volgende:
Wilfriedgodquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Als ik een Bony had, dan had ik hem zeker opgesteld''
''DAN HAD JE NU DERDE GESTAAN MENEER BOSZ''
Het is vandaag voor Dynamite Degenkolb.quote:
Oh dan hoop ik dat ik dat nog meepik. Hoe laat ongeveer denk je?quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Finale kan nog wel leuk worden met een klein knikje aan het eind.
Mijn held Degenkolb.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is vandaag voor Dynamite Degenkolb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |