jep glad over het hoofd gezien, net gevonden, thanks!quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik zou het volgende even lezen als ik jou was:
TRV / Verrassingticket
En, hoe was je trip?quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:04 schreef Djurres het volgende:
Ik heb toevallig vandaag geboekt! Over 61 dagen ga ik
Ik ben in november naar Wroclaw geweest, was erg tof. Broke-trip. Ook een heel goed hostel.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En, hoe was je trip?
Ik heb net ook geboekt voor ergens in juni.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben in november naar Wroclaw geweest, was erg tof. Broke-trip. Ook een heel goed hostel.
Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:51 schreef iBenny het volgende:
Ik ben toevallig nu op een srprs.me-reis. Morgen vlieg ik helaas weer terug, na een multicity-reis. Zodra ik terug ben vertel ik hier wel mijn reisverhaal.
Vergeet je niet je ervaring met ons te delen?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:51 schreef iBenny het volgende:
Ik ben toevallig nu op een srprs.me-reis. Morgen vlieg ik helaas weer terug, na een multicity-reis. Zodra ik terug ben vertel ik hier wel mijn reisverhaal.
Was goed geregeld, ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Alles goed geregeld dus?
En heb je ook echt pas op het vliegveld naar je bestemming gekeken?
Reispartner heeft het daar moeilijk mee dus die gaat waarschijnlijk vooraf al kijken. Maar heeft beloofd mij niks te verklappen. Nu maar hopen dat ik het ook red
Belfastquote:Op maandag 14 maart 2016 13:59 schreef DeLuna het volgende:
In oktober werden wij naar Belfast gestuurd. Was echt tof. Hotel was dikke prima, inclusief ontbijt.
Wij wel, dat is ook het idee he. Lijkt me beetje jammer om dan thuis al te gaan kijken oid.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En heb je ook echt pas op het vliegveld naar je bestemming gekeken?
Reispartner heeft het daar moeilijk mee dus die gaat waarschijnlijk vooraf al kijken. Maar heeft beloofd mij niks te verklappen. Nu maar hopen dat ik het ook red
Zie dmquote:Op maandag 14 maart 2016 14:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Belfastheb je foto's etc voor me toevallig? Of op FB?
Ik ga er over twee weken heen (een enkeltje)
Is dat dan alleen de vlucht?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 03:46 schreef datisnietwaar het volgende:
Ik ga dit binnenkort met KLM doen. 99 euro en dan word je zomaar ergens heen gestuurd. Overigens krijg ik de informatie 1 dag na boeking en dus een paar dagen voor vertrek, dus niet zodra je op de luchthaven aankomt. Maar dat mag de pret niet drukken denk ik.
Wel lang getwijfeld, maar voor 99 euro, ach waarom ook niet.
Alleen een vlucht inderdaad. En dan blijf ik daar een paar dagen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is dat dan alleen de vlucht?
Vroeger (toen we nog met guldens betaalden) hadden ze het concept "dagvlucht", waar je voor weinig naar een onbekende plek kon vliegen, maar wel dezelfde dag weer terug. Was eigenlijk alleen nuttig als je het leuk vind om te vliegen, want tijd om een stad te bezoeken was er niet.
Voordat ik een heel verhaal ga lullen... Wat is handig qua spoilers? srprs.me vraagt namelijk om bestemmingen niet wijdverspreid te delen, maar zou net zo goed kunnen dat we hier niet zo moeilijk over doen.quote:
Waarom vragen zij dat? Willen ze niet dat er een beeld ontstaat dat ze je alleen maar naar zus-of-zo bestemmingen sturen?quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Voordat ik een heel verhaal ga lullen... Wat is handig qua spoilers? srprs.me vraagt namelijk om bestemmingen niet wijdverspreid te delen, maar zou net zo goed kunnen dat we hier niet zo moeilijk over doen.
Dan gooi je het toch in een spoiler-tag, als mensen het niet willen weten dan hoeven ze er niet op te klikken. Ik vind het juist handig om te weten, want dan kan ik bepalen of ik het handig vind om het een keer te proberen of nietquote:Op woensdag 23 maart 2016 10:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Voordat ik een heel verhaal ga lullen... Wat is handig qua spoilers? srprs.me vraagt namelijk om bestemmingen niet wijdverspreid te delen, maar zou net zo goed kunnen dat we hier niet zo moeilijk over doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |