Mij viel het prijsverschil tussen srps.me en verrassingticket.nl op..quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:47 schreef RRuben het volgende:
Ik ken wel aardig wat mensen die via srprs.me zo'n vakantie hebben geboekt. Eigenlijk alleen maar positieve verhalen gehoord. Je bestemming kan natuurlijk tegenvallen, maar dat is dus het risico. Bij srprs.me kan je ook wel wat verschillende soorten vakanties boeken wat misschien wel handig is.
Clumsy was dat toch?quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:45 schreef miro86 het volgende:
Ik geloof dat een andere Fok!ker naar Oslo werd gestuurd. Zijn/haar topic is hier ergens te vinden.
srprs.me regelt alleen een hotel/hostel voor de eerste en laatste nacht (meestal). Die dagen daartussenin moet je alles zelf maar uitzoeken. Misschien is dat het verschil?quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mij viel het prijsverschil tussen srps.me en verrassingticket.nl op..
209 ofzo vs 450 eur.
Vraag mij af hoe dat komt.
Nee, dat is een specifiek arrangement waar jij op doelt, Adventure meen ik.quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:02 schreef RRuben het volgende:
[..]
srprs.me regelt alleen een hotel/hostel voor de eerste en laatste nacht (meestal). Die dagen daartussenin moet je alles zelf maar uitzoeken. Misschien is dat het verschil?
Ehm. Ik ga alleen naar t buitenland hoor...quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:07 schreef BaardaapAd het volgende:
boekte ooit een verrassingstochtje bij een busmaatschappij .... zat ik daar uiteindelijk met een lading blauwharige bejaarden op de Lommerse heide in het Nederlands kantklosmuseum bij een voordracht van Dokter Akersloot over 'de ontwikkeling van het klosje door de eeuwen heen'. Het hoogtepunt was de presentatie van zijn persoonlijke collectie van ivoren klosjes uit de 19e eeuw.
oh dan weet ik het nietquote:Op donderdag 23 juli 2015 10:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, dat is een specifiek arrangement waar jij op doelt, Adventure meen ik.
Srps me is duurder en vraagt meer bedoelde ik
Ik wil dus NIET naar Polen.... heb t idee dat verrassingsticket vooral daar op mikt gezien de prijsquote:Op donderdag 23 juli 2015 10:29 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
srprs.me schijnt wel goed te zijn, maar er schijnt ook een aanbieder te zijn die je 9/10 keer naar Polen stuurt.
Misschien is het verschil in prijs daardoor te verklaren.
91 euro maar.... heb wel alle Poolse bestemmingen uitgeslotenquote:Op donderdag 23 juli 2015 10:28 schreef Thetallguy het volgende:
Germanwings doet ook nog blind-bookings
https://www.germanwings.c(...)g.aspx?culture=nl-NL
Op het moment dat je geboekt hebt krijg je de bevestiging direct binnen waar op staat waar je heen gaat zodat je zelf nog genoeg tijd hebt je hotel etc. te regelen.
Ik snap niet dat mensen zo snel conclusies gaan trekken op basis van 1 post ipv eerst even te vragen waarom ik hier voor kiesquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:25 schreef Roger_ het volgende:
Ik snap niet dat iemand zich zo weinig interesseert voor zijn vakantie. Zelf heb ik al van af januari plezier aan mijn vakantie in het najaar.
Door net uit te zoeken waar ik naar toe ga, hoe kom ik er goedkoop, zodat ik zoveel mogelijk geld over heb om zoveel mogelijk leuke dingen te doen/zien.
lijstjes maken, route plannen.
Ik snap niet dat iemand zich wel de luxe geeft om op vakantie te gaan maar daarna zo goedkoop mogelijk heen wilt.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:25 schreef Roger_ het volgende:
hoe kom ik er goedkoop, zodat ik zoveel mogelijk geld over heb om zoveel mogelijk leuke dingen te doen/zien.
Waarom kies je hier voor?quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen zo snel conclusies gaan trekken op basis van 1 post ipv eerst even te vragen waarom ik hier voor kies
Ik snap t ook niet meer heurquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iemand zich wel de luxe geeft om op vakantie te gaan maar daarna zo goedkoop mogelijk heen wilt.
Jij koopt liever een ticket voor ¤ 800 in plaats van ¤ 400 naar dezelfde bestemming?quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iemand zich wel de luxe geeft om op vakantie te gaan maar daarna zo goedkoop mogelijk heen wilt.
Nee.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:33 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Jij koopt liever een ticket voor ¤ 800 in plaats van ¤ 400 naar dezelfde bestemming?
Dus je snapt het wel.quote:
De dingen die ik op vakantie doe hebben weinig te maken met de prijs van mijn reis. Of het ticket nou 400 of 800 kost, ik doe daarna dezelfde dingen. Zoals Roger_ het laat overkomen moet hij wel een goedkope reis hebben, anders kan hij niet doen wat hij wilt waar hij is.quote:
Open er een topic overquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De dingen die ik op vakantie doe hebben weinig te maken met de prijs van mijn reis. Of het ticket nou 400 of 800 kost, ik doe daarna dezelfde dingen. Zoals Roger_ het laat overkomen moet hij wel een goedkope reis hebben, anders kan hij niet doen wat hij wilt waar hij is.
En dat snap ik niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |