Is goed man.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:38 schreef Cavaliers het volgende:
Overigens wil ik bij dezen mijn beklag doen over de columns van Sjoerd. Ze zijn niet leuk meer.
Ik vond zijn interview na de wedstrijd vandaag sowieso niet zo sterk. Ook dat gezeik over 'twee ploegen nodig hebben'. Het is juist de kunst daarmee om te kunnen gaan als topclub.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook.
maar dat soort gezeik over het sproeien van het veld moet hij lekker achterwege laten.
Heeft er dit weekend iemand goed gefloten?quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat het goede keeperswerk van Erwin Mulder en het falende PSV ondersneeuwen door de arbitrale dwalingen.
Ed Janssen misschien?quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft er dit weekend iemand goed gefloten?
Zo grappig was dat nou ook weer niet.quote:
Dat bepaal jij helemaal niet.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo grappig was dat nou ook weer niet.
Alsof NEC kon concurreren met Heerenveen AZ en co.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:41 schreef IbanMayo het volgende:
Ik ben boos dat NEC Cavlan niet heeft gehaald. Buysse is kut.
En dan is Arno Vermeulen er nog niet eens bij.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit zijn toch een stelletje idioten aan één tafel.
Je had m tijdens t seizoen al vast kunnen leggen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof NEC kon concurreren met Heerenveen AZ en co.
Ik vind het ook sneu voor Ruud dat Sjek hem totaal niet serieus neemtquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan is Arno Vermeulen er nog niet eens bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |