Gooi een linkjequote:Op zondag 23 augustus 2015 21:35 schreef Aiciu het volgende:
Doe eens een plaatje van het huidige seizoen
Kansen niet benutten. Udinese speelde zeer verdedigend en schieten een van de weinige kansen erin.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:48 schreef hafcfan het volgende:
Wat zie ik nou juve verloren. Iemand die me kan vertellen hoe dit kan?
Nu meteen kraker Roma uit. Ben benieuwd. Veel outsiders beginnen slecht. Alleen Inter wint, maar die hebben toch een trainer van niksquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:50 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Kansen niet benutten. Udinese speelde zeer verdedigend en schieten een van de weinige kansen erin.
Wat Aiciu zegt, en slecht ingekocht en iedereen is kapot, verloren jaarquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:48 schreef hafcfan het volgende:
Dit is wel erg negatief meteen. Denk gewoon kampioen hoor. Alleen Tevez is echt een gemisquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:51 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wat Aiciu zegt, en slecht ingekocht en iedereen is kapot, verloren jaar.
Ja, jammer dat het zo vroeg in het seizoen al is.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nu meteen kraker Roma uit. Ben benieuwd. Veel outsiders beginnen slecht. Alleen Inter wint, maar die hebben toch een trainer van niks
Zelfde als Roma. Goeie aanval +middenveld. Achterhoede is niveau degradatie kandidaat.quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:01 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ja, jammer dat het zo vroeg in het seizoen al is.
Ik weet niet wat ik van Inter moet verwachten, veel aankopen, maar zie er maar een team van te maken. Ik zie ze nog niet als titelkandidaat.
Van Napoli verwacht ik niet veel, gelukkig is Reina terug om de schade te beperken maar er lopen te veel spelers rond die er niet zouden mogen zijn! Inspiratieloze bagger! Het Napoli shirt draag je met trots en anders opdonderen!
Ja het is erg negatief maar ergens voelt het wel zo. Vidal is een goeie maar was ook niet altijd best, net als Pogba, mag hopen dat de laatste dit seizoen gewoon definitief laat zien dat hij top is.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit is wel erg negatief meteen. Denk gewoon kampioen hoor. Alleen Tevez is echt een gemis
Omdat Mandzukic shit isquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:48 schreef hafcfan het volgende:
Alex Sandro is gewoon wereldtop waar je jaren mee vooruit kan dus topaankoop. Zelfde geldt voor Dybala al moet hij nog wereldtop worden, maar die gaat Tevez op den duur wel vervangen. Khedira leuk in de breedte niet meer. Mandzukic afwachten. Ben bamg voor een flop.quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:03 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ja het is erg negatief maar ergens voelt het wel zo. Vidal is een goeie maar was ook niet altijd best, net als Pogba, mag hopen dat de laatste dit seizoen gewoon definitief laat zien dat hij top is.
Wat vind jij van de nieuwe spelers bij Juve?
Van Mandzukic werd ik ook niet blij dat ie kwam, maar ik heb gewoon een hekel aan hem. Net als Evra, maar die doet gewoon z'n ding.quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alex Sandro is gewoon wereldtop waar je jaren mee vooruit kan dus topaankoop. Zelfde geldt voor Dybala al moet hij nog wereldtop worden, maar die gaat Tevez op den duur wel vervangen. Khedira leuk in de breedte niet meer. Mandzukic afwachten. Ben bamg voor een flop.
AC is niks. Dat is net zoiets als Utrecht FC noemenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:17 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
AC ja
Inter zie ik wel top 4 halen, hebben Perisic ook gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |