Ze zijn nog steeds wel prima.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:45 schreef De_Kaas- het volgende:
De Corrrespondent was een maand of twee leuk.
quote:
quote:
Zeg niet: Mijn verwachtingen zijn laag en zijn door bovenstaande posts reeds bevestigd.quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:17 schreef Mainport het volgende:
Mijn hoop is eenvoudig: dat de fokker over de boodschap achter deze satire nadenkt.
Mijn verwachtingen zijn laag en zijn door bovenstaande posts reeds bevestigd.
En dat vat het artikel wel samen. Niet-witte mensen hebben waarschijnlijk gewoon gelijk, witte mensen moeten gewoon niet zeiken en veranderen.quote:Je kunt ervan uitgaan dat het waar is. Dat is niet altijd zo, maar waarschijnlijk in dit geval wel. Waarom? Omdat onze wereld vol zit met de uitwassen van eeuwenlang seksisme en racisme waar witte mensen vaak blind voor zijn.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:25 schreef SpecialK het volgende:
[..]
En dat vat het artikel wel samen. Niet-witte mensen hebben waarschijnlijk gewoon gelijk, witte mensen moeten gewoon niet zeiken en veranderen.
Oh en seksisme wordt er nog even bij de haren bijgesleept. We gaan full SJW.
En we hebben er eentje hoor. Geweldig.quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je ziet echt fucking spoken man. En het gebruik van de term SJW maakt je niet bepaald geloofwaardiger. Integendeel. Het laat zien dat je zo'n reactionair bent die huiverig is om verandering aan institutioneel racisme te brengen.
Het is logisch dat als je geen last hebt van racisme of seksisme, dat het dan ook moeilijker te zien is.
Als we dan zo gaan beginnen. Heb je nog een mooie fedora gekocht en je nekbaard gekamd?quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:34 schreef SpecialK het volgende:
[..]
En we hebben er eentje hoor. Geweldig.
Fedoras link ik meer bij types van reddit en tumblr.quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als we dan zo gaan beginnen. Heb je nog een mooie fedora gekocht en je nekbaard gekamd?
Ik heb een heldin van je gevonden:quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als we dan zo gaan beginnen. Heb je nog een mooie fedora gekocht en je nekbaard gekamd?
Als we dan zo gaan beginnen. Heb je nog een mooie fedora gekocht en je nekbaard gekamd?quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:34 schreef SpecialK het volgende:
[..]
En we hebben er eentje hoor. Geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |