Grappig dat dit uit jouw mond komt.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je kan een troll het beste gewoon negeren.
Maar Kramer was wel beter dan Kazimquote:Op zondag 23 augustus 2015 18:53 schreef timmmmm het volgende:
Overigens vond ik het spel met Kramer helemaal niet beter dan met Kazim
Mee eens. Als PSV volgende week van Feyenoord verliest, vallen die (voorlopig) ook echt af en gaat het tussen Ajax en Feyenoord.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:51 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Feyenoord doet het voorlopig net zo goed (of slecht) als Ajax, en is alleen al op basis van het aantal punten tot nu toe een betere concurrent dan PSV. En ik zeg dit als Ajacied.
Had je dat verwacht dan? De ene spits die niets kan wordt vervangen door de andere spits die niets kan en jij verwacht ineens een beter functionerend elftal?quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:53 schreef timmmmm het volgende:
Joh.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:53 schreef timmmmm het volgende:
Door alle kansen die hij creëerde of door zijn vele individuele acties of alle kansen die hij had of waar baseer je dit op?quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar Kramer was wel beter dan Kazim
quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:54 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Mee eens. Als PSV volgende week van Feyenoord verliest, vallen die (voorlopig) ook echt af en gaat het tussen Ajax en Feyenoord.
En imo speelt Feyenoord (marginaal) beter dan Ajax...quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:54 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Mee eens. Als PSV volgende week van Feyenoord verliest, vallen die (voorlopig) ook echt af en gaat het tussen Ajax en Feyenoord.
Nee, maar ik snap de Kramerliefde hier niet zo goedquote:Op zondag 23 augustus 2015 18:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Had je dat verwacht dan? De ene spits die niets kan wordt vervangen door de andere spits die niets kan en jij verwacht ineens een beter functionerend elftal?
Dit klopt.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:54 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Het seizoen duurt nog lang. Ajax speelt overigens ook geen sterk voetbal, en PSV heeft meer in hun mars dan ze laten zien.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:54 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Naar jouw objectieve meningquote:Op zondag 23 augustus 2015 18:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En imo speelt Feyenoord (marginaal) beter dan Ajax...
Een gevoel, geen echte onderbouwing.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Door alle kansen die hij creëerde of door zijn vele individuele acties of alle kansen die hij had of waar baseer je dit op?
Hoe durf je dit te zeggen?quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:53 schreef timmmmm het volgende:
Ik wil niet vervelend doen hoor, maar we hebben t wel over de club dit vorig jaar een kansloos grote voorsprong verneuktequote:Op zondag 23 augustus 2015 18:54 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Nee, wordt knokken om nog Europees voetbal te halen dit jaar.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit klopt.
PSV laat overduidelijk het slechtste spel zien van de drie. 7 punten zullen ze niet meer goedmaken.
Dat vind ik overdreven. Jullie hebben op Ajax en Feyenoord na de beste selectie van Nederland. Je mag het Cocu behoorlijk aanrekenen als hij niet 3e weet te worden.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, wordt knokken om nog Europees voetbal te halen dit jaar.
Penal kwam voort uit zijn pass. Niet verkeerd, beslissende actie maken in een kwartiertje. Net als vorige week.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Door alle kansen die hij creëerde of door zijn vele individuele acties of alle kansen die hij had of waar baseer je dit op?
Is het beter om naar te kijken? Ja. Is het effectiever? Mwah, neequote:Op zondag 23 augustus 2015 18:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En imo speelt Feyenoord (marginaal) beter dan Ajax...
PSV wordt gewoon kampioen, 2 vingertjes in de neus. We geven jullie alleen een voorsprongetje omdat we het dit keer tot Maart spannend willen houden.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind ik overdreven. Jullie hebben op Ajax en Feyenoord na de beste selectie van Nederland. Je mag het Cocu behoorlijk aanrekenen als hij niet 3e weet te worden.
Ok Tom Egbersquote:Op zondag 23 augustus 2015 18:58 schreef Stringer het volgende:
[..]
Penal kwam voort uit zijn pass. Niet verkeerd, beslissende actie maken in een kwartiertje. Net als vorige week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |