Niet best is wel een understatement dan jaquote:Op zondag 23 augustus 2015 20:58 schreef Max23 het volgende:
Bonevacia heeft niet best geloot voor de halve finale van morgen. In baan 2, in een race met o.a J.Borlee, Merritt, Cedeno, Van Niekerk en Rooney
Was hij al niet met de hakken over de sloot door naar de halve finale? Ongeacht welke loting zou hij volgens mij toch al geen kans maken.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:58 schreef Max23 het volgende:
Bonevacia heeft niet best geloot voor de halve finale van morgen. In baan 2, in een race met o.a J.Borlee, Merritt, Cedeno, Van Niekerk en Rooney
Hij heeft de buit al aardig binnen met een NR en Olympisch ticketquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:20 schreef Montov het volgende:
[..]
Was hij al niet met de hakken over de sloot door naar de halve finale? Ongeacht welke loting zou hij volgens mij toch al geen kans maken.
Hoe dan ook. Eindelijk een NR waar je internationaal mee kan aankomen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij heeft de buit al aardig binnen met een NR en Olympisch ticket
Gaisah one hit wonder? Dat ie hier alweer 7.77 springt, vind ik eigenlijk al heel netjes. Zwaar geblesseerd geweest dit jaar. NK vorige maand was zijn eerste wedstrijd weer na maanden en daar sprong hij maar 7.40 ofzo en verloor van Paralympiër Hertog. Dan is 7.77 nu al een fikse verbetering. Dat het nog niet goed genoeg zou zijn, zat erin.quote:Op maandag 24 augustus 2015 05:52 schreef Szura het volgende:
Gaisah gefaald in de kwalificatie. Sprong 7.77 waar 8.15 vereist was. De laatste die meeging had 7.98. One hit wonder.
Je kan toch moeilijk ontkennen dat die plak in 2013 een one hit wonder voor ons was. Met de hakken over de sloot naar de finale en dan zo uithalen. Ik zie het niet meer terugkomen, mede door zijn malheur.quote:Op maandag 24 augustus 2015 06:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gaisah one hit wonder? Dat ie hier alweer 7.77 springt, vind ik eigenlijk al heel netjes. Zwaar geblesseerd geweest dit jaar. NK vorige maand was zijn eerste wedstrijd weer na maanden en daar sprong hij maar 7.40 ofzo en verloor van Paralympiër Hertog. Dan is 7.77 nu al een fikse verbetering. Dat het nog niet goed genoeg zou zijn, zat erin.
Pluim is wel jammer zeg. Die had hier gewoon minstens 4.45 moeten springen.
Voor ons gaat ie zeker geen plak meer halen, maar dat komt eerder door zijn leeftijd dan zijn malheur. Hij heeft er gewoon al een hele carrière opzitten. Dat wil niet zeggen dat ie niets meer gaat betekenen, want mits blessurevrij zie ik hem in Rio best de finale weer halen. Deze 7.99 die nodig was, is ook niet onmogelijk voor hem.quote:Op maandag 24 augustus 2015 07:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Je kan toch moeilijk ontkennen dat die plak in 2013 een one hit wonder voor ons was. Met de hakken over de sloot naar de finale en dan zo uithalen. Ik zie het niet meer terugkomen, mede door zijn malheur.
Hij won eerder (2005?) al eens een WK medaille. Alleen was dat niet voor Nederland.quote:Op maandag 24 augustus 2015 07:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Je kan toch moeilijk ontkennen dat die plak in 2013 een one hit wonder voor ons was. Met de hakken over de sloot naar de finale en dan zo uithalen. Ik zie het niet meer terugkomen, mede door zijn malheur.
Ach, zolang ie maar weer een lekker interviewtje geeft, dan heeft ie gedaan wat ie moet doen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:58 schreef Max23 het volgende:
Mwah niet echt, Torneus 3 foutsprongen bij kwali verspringen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 09:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er deze ochtend nog verrassingen geweest?
Jazekerquote:Op maandag 24 augustus 2015 10:34 schreef Arcee het volgende:
13:40 W 100 Metres Semi-Final
15:35 W 100 Metres Final
Klopt het dat dat de Nederlandse tijden zijn?
Best wel, vooral Marquis Dendy bij het verspringen die eruit ligt zag ik even niet aankomen. Sprong ontzettend ver (zou me niks verbazen als dat ruim over de 8.50 ging, misschien is het nog opgemeten?) maar die was een centimeter te ver bij de afzet.quote:Op maandag 24 augustus 2015 09:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er deze ochtend nog verrassingen geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |