Stadskanaaltjes moet je kort houdenquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:57 schreef KingRoland het volgende: [..] Paxcon is nu opgehouden, zo lief dat hij is.
Ook erg creatiefquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt.
Een leuk feitje!
Een jaar of wat geleden verloor ik een weddenschap voor een Heracles-UI en toen had ik ook al een soortgelijke UI.
[ afbeelding ]
Voor een 3e leuke GGMM-UI uit het verleden mag ge-DMt worden.
Je moet eens vaker hier komen. We missen een type Mortaxxquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Stadskanaaltjes moet je kort houden
Omdat we elkaar scherp moeten houden wil ik je bij deze attenderen op een -dt foutjequote:Op zondag 23 augustus 2015 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt.
Naarmate ik ouder wordt leer ik.
Bedankt. Helaas kan ik de post niet meer editten omdat het topic dicht zit.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Omdat we elkaar scherp moeten houden wil ik je bij deze attenderen op een -dt foutje
Ik post bijna alleen nog maar in GRTDquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je moet eens vaker hier komen. We missen een type Mortaxx
Als we maar de nul houden.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind dat het nog 0-3 moet worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |