Zoals erodome ook al aanhaalt is deze redenering niet echt juist. Veel bedpartners en geen nee kunnen zeggen zijn verschillende dingen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:17 schreef Shockwave12 het volgende:
[..]
Ik zie dat de meningen nogal uiteen lopen hier op het forum, maar ik zou het persoonlijk ook een afknapper vinden als een eventuele vriendin (leeftijd 20-25 jaar) al een (heel) aantal verschillende bedpartners zou hebben gehad. Dat betekent namelijk dat het een vrouw is die niet in staat is 'nee' te zeggen, die voor iedereen de benen uit elkaar doet. Dan ben je een slaaf aan het worden van je seksuele drift.
Sex is ook een wegwerpartikel. Zeker als je na een lange relatie weer single bent. Dan wil je gewoon even geen betekenisvolle seks omdat het weer tot een relatie leidt. En dan zit je er weer aan vast.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik vind 20 voor iemand van 50 dus wel veel
Ik ben denk ik gewoon preuts daarinMensen mogen doen wat ze willen hoor en ik ga niet zeggen "je moet maagd blijven tot het huwelijk" (doe ik zelf ook niet
). Maar zelf vind ik het niet prettig als er veel bedpartners voor mij zijn geweest.
[..]
Ik denk dat ik het gewoon goedkoop vind. Alsof sex een wegwerpartikel is. Ik weet het niet precies. Ik zou echt schrikken als iemand zegt dat hij al 10 one-night-stands heeft gehad.
Ik zie dit soort ontwikkelingen wel. Over sommige maak ik me ook wel zorgen. Maar naast dat ik rondneuk ben ik ook nog op zoek naar de ware. Dus degenen waar het echt mee klikt op meerdere vlakken zou ik nog wel een relatie mee aangaan. En ook ik wil uiteindelijk huisje boompje beestje.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:56 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Omdat iedereen gepushed wordt om zo veel mogelijk seks te hebben, zowel de mannen als de vrouwen. En dat laatste is iets van de huidige generatie. Als mijn moeder dat had gedaan, was ze gegarandeerd uit het testament geschrapt. Maar nu roept iedereen "you go girl!" zonder na te denken over de consequenties:
- mannen willen geen relaties meer (niet nodig, want seks = makkelijk te krijgen)
- traditioneel gezinsleven - cornerstone van de moderne samenleving valt weg
- uiteindelijk een stroming naar een Japanse samenstelling waarin een heleboel mannen simpelweg niet meer aan de vrouw komen. Vrouwen neuken met een klein gedeelte van de samenleving en de rest van de mannen zit op hun zolderkamer spelletjes te spelen.
De mannen die seks willen kunnen naar de hoeren of een random slet in de stad/tinder pakken. De mannen die hier niet aantrekkelijk/sociaal handig genoeg voor zijn blijven achter. De "goede mannen" zijn de vrouwen opeens kwijt en rond hun 30e levensjaar beginnen de eierstokjes te rammelen en gaan ze naarstig op zoek naar de "goede mannen". Die zullen ze dus niet vinden.
Ja, ze hebben gedurende 10 jaar los kunnen gaan en overal van genoten, maar daar gaan ze de rest van hun leven een prijs voor betalen.
Zoals iemand eerder al zei worden dit soort dingen ook vaak uit wrok/jaloezie gezegd. Misschien een ex van haar ofzo. Probeer de mens erachter te zien.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:46 schreef Shockwave12 het volgende:
[..]
Nou, er zijn er bij die voor zo'n beetje iedereen de benen open doen, of daar zelfs actief voor zorgen. Zelf meegemaakt notabene: als ontwetend 1e jaars op de uni stond ik met wat bier teveel op, opeens te dansen met een meisje. Ga ik even later wat nieuw drinken halen bij de bar, en krijg ik naast bier, de waarschuwingen van een stel oudere jaars mee dat ik moet oppassen met haar omdat dat de slet van de uni is. Daar ben ik dus niet van gediend, en ben dus ook niet meer terug gegaan.
Daarnaast vind ik 10 verschillende partners per jaar, elk jaar maar weer, eigenlijk wel sletterig. Sorry als ik je daarmee zou beledigen, maar dat vind ik. Het heeft er ook mee te maken hoe je seks ziet denk ik. Voor mij is dat meer de bekroning van een relatie dan het begin ervan. Met of zonder die visie heb je automatisch dan ook weinig of veel verschillende sekspartners gehad.
Liefde is in ieder geval niet afhankelijk zijn van elkaar, ik ben juist van de vaste relaties, dus lang bij iemand blijven, ik ben niet afhankelijk van mijn man, maar hij is mijn maatje, ik hou van hem, we hebben goede seks, hij is een super vader, hij laat me lachen, hij zorgt voor me wanneer nodig, en dat is allemaal wederzijds. Dat is liefde!quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:44 schreef I-care het volgende:
[..]
Maar wat is liefde dan nog? Wachten tot de hormonen en eventueel spanning weg is, en hup de 'liefde' is over.. Right.
Veel wisselen is spanning en weer verliefd worden, afwisseling, dat noem ik ultiem consumentisme
Sletten mogen dan misschien "sletten" zijn, maar over het algemeen vallen die toch echt niet op introverte maagden.quote:Op maandag 24 augustus 2015 00:02 schreef syndroom het volgende:
Voor mannen die minder sociaal aangelegd zijn, of mensen die door problemen op oudere leeftijd nog maagd zijn zouden het alleen maar waarderen als vrouwen wat makkelijker worden.
Afhankelijk zijn is niet de bedoeling nee, dat ben ik met je eens. Je vult elkaar aan en geniet van elkaar als mens en partner. Op alle vlakken zoals je zegt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 08:18 schreef snakelady het volgende:
[..]
Liefde is in ieder geval niet afhankelijk zijn van elkaar, ik ben juist van de vaste relaties, dus lang bij iemand blijven, ik ben niet afhankelijk van mijn man, maar hij is mijn maatje, ik hou van hem, we hebben goede seks, hij is een super vader, hij laat me lachen, hij zorgt voor me wanneer nodig, en dat is allemaal wederzijds. Dat is liefde!
Niet bij hem blijven omdat je anders niet rond kan komen.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:57 schreef KingKloon het volgende:
Wat is slet-vrees? Hoe is het ontstaan en waardoor blijft het bestaan in de hedendaagse maatschappij?
Zelf ben ik altijd redelijk ruimdenkend geweest en ik vind niet dat een vrouw vooroordeeld mag worden op haar seksuele verleden, terwijl een man een vrijbrief heeft om veel partners te hebben gehad. Dat is oneerlijk en realistisch gezien onmogelijk. Als er evenveel mannen zijn als vrouwen, kan het niet zo zijn dat elke man 20 vrouwen heeft geneukt en else vrouw nog maagd is.
Ik merk ook grote cultuur-verschillen. Mijn ervaring als Antilliaanse man is dat er veel vrouwen zijn die lief wil spelen alsof ze maagd en deugdelijk zijn, maar dan stiekem alles en nog wat wil uitproberen. Niet bij alleen bij Antilliaanse vrouwen, maar juist bij Nederlandse vrouwen. Genoeg vrouwen gekend die heel kerkelijk en preuts deden, maar ondertussen alles stiekem deden. Reden daarvoor is de grote druk die veel vrouwen voelen om maagd te blijven voor de "juiste".
Het kan heel mooi zijn om jezelf te bewaren voor de ware, maar dat is niet realistisch. Niet in de hedendaagse maatschappij. Ik heb weleens gelezen dat vrouwen die makkelijker zijn met seks vaak bindingsproblemen hebben en andere psychische problemen, maar weet niet of dat echt zo is. Maar goed, wat vinden fokkers? Hoe denken de mannen hier over een vrouw die makkelijk is met seks en hoe denken vrouwen hier zelf over seks?
sexueel verleden...quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:57 schreef KingKloon het volgende:
Wat is slet-vrees? Hoe is het ontstaan en waardoor blijft het bestaan in de hedendaagse maatschappij?
Zelf ben ik altijd redelijk ruimdenkend geweest en ik vind niet dat een vrouw vooroordeeld mag worden op haar seksuele verleden, terwijl een man een vrijbrief heeft om veel partners te hebben gehad. Dat is oneerlijk en realistisch gezien onmogelijk. Als er evenveel mannen zijn als vrouwen, kan het niet zo zijn dat elke man 20 vrouwen heeft geneukt en else vrouw nog maagd is.
Ik merk ook grote cultuur-verschillen. Mijn ervaring als Antilliaanse man is dat er veel vrouwen zijn die lief wil spelen alsof ze maagd en deugdelijk zijn, maar dan stiekem alles en nog wat wil uitproberen. Niet bij alleen bij Antilliaanse vrouwen, maar juist bij Nederlandse vrouwen. Genoeg vrouwen gekend die heel kerkelijk en preuts deden, maar ondertussen alles stiekem deden. Reden daarvoor is de grote druk die veel vrouwen voelen om maagd te blijven voor de "juiste".
Het kan heel mooi zijn om jezelf te bewaren voor de ware, maar dat is niet realistisch. Niet in de hedendaagse maatschappij. Ik heb weleens gelezen dat vrouwen die makkelijker zijn met seks vaak bindingsproblemen hebben en andere psychische problemen, maar weet niet of dat echt zo is. Maar goed, wat vinden fokkers? Hoe denken de mannen hier over een vrouw die makkelijk is met seks en hoe denken vrouwen hier zelf over seks?
Dat is toch geen probleem?quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:25 schreef mrlumen het volgende:
sexueel verleden...
en als het verleden nou een kopie is met de toekomst?
Rooksletquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:20 schreef Slip het volgende:
seks is toch niet veel anders dan iets doen wat je lekker vind. Denk aan wat jij graag doet en waar je je goed bij voelt, is roken, gamen, sporten in overmaat dan ook sletten gedrag. Welk jaar ben je geboren? kom op zeg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |