abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155484543
Allemaal een kwestie van levensstijl, normen en waarden en al dat gedoe.
pi_155485930
Voor mannen die minder sociaal aangelegd zijn, of mensen die door problemen op oudere leeftijd nog maagd zijn zouden het alleen maar waarderen als vrouwen wat makkelijker worden.
pi_155486057
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 22:17 schreef Shockwave12 het volgende:

[..]

Ik zie dat de meningen nogal uiteen lopen hier op het forum, maar ik zou het persoonlijk ook een afknapper vinden als een eventuele vriendin (leeftijd 20-25 jaar) al een (heel) aantal verschillende bedpartners zou hebben gehad. Dat betekent namelijk dat het een vrouw is die niet in staat is 'nee' te zeggen, die voor iedereen de benen uit elkaar doet. Dan ben je een slaaf aan het worden van je seksuele drift.
Zoals erodome ook al aanhaalt is deze redenering niet echt juist. Veel bedpartners en geen nee kunnen zeggen zijn verschillende dingen.

Iemand die jaarlijks 100x benaderd wordt voor seks en 5x ja zegt, zegt dus in 95% van de gevallen nee en lijkt me daarmee prima capabel tot nee zeggen.

Iemand die maar 1x per 5 jaar benaderd wordt voor seks en daarop altijd ja zegt, of het nou een leuk of vervelend persoon is, zegt nooit nee maar heeft weinig seks.

Slaaf van je driften idem: als ik altijd seks wil maar ik doe het maar 5x per jaar ben ik toch geen slaaf van mijn driften? Principieel gezien ben ik enkel een slaaf van mijn driften als ik niet in staat ben deze driften te negeren. Zolang ik daartoe in staat ben (ongeacht of hoe vaak ik daadwerkelijk verkíes dat te doen) ben ik geen slaaf.

Sowieso keer je de boel volgens mij om: ja, als je een slaaf van je driften bent zul je bij elke gelegenheid seks hebben, en indien de gelegenheid zich vaak voor doet dus vaak seks hebben. Ja, als je niet in staat bent tot nee zeggen zul je met iedereen die het vraagt seks hebben (en als het je vaak gevraagd wordt dus vaak seks hebben). Dat betekent echter niet dat het omgekeerde waar is: dat als je vaak seks hebt je automatisch slaaf van je driften bent en geen nee kunt zeggen. Alle mensen die alcoholverslaafd zijn drinken alcohol (mits beschikbaar). Dat betekent niet dat alle mensen die alcohol drinken verslaafd zijn. Zelfde redenering.

Laat verder onverlet dat als jij een type dat veel sekspartners heeft gehad niet bij je vindt passen dat je goed recht is natuurlijk ;)
pi_155486237
Hoeveel is veel voor een vrouw? Wanneer is het te veel? Mannen lijken hiermee weg te komen, en schijnen zelfs nog een beetje op te scheppen in de veronderstelling dat veel meisjes gehad hebben voor een man stoer is.

Snappen jullie het nog?
pi_155486570
Een waardeoordeel geven is natuurlijk lastig in zijn algemeenheid. Persoonlijk heb ik best veel moeite met meiden die vijf jongens op een avond zoenen, of die eigenlijk al twee vriendjes hebben en nog een leuke bijslaper zoeken. Maar ik vind dergelijk gedrag van mannen OOK onacceptabel. Helemaal als ze verzwijgen dat ze verkering hebben terwijl ze best wel overduidelijk aan het flirten zijn. :{
  maandag 24 augustus 2015 @ 02:17:37 #106
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_155488314
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 16:29 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik vind 20 voor iemand van 50 dus wel veel :@

Ik ben denk ik gewoon preuts daarin :') Mensen mogen doen wat ze willen hoor en ik ga niet zeggen "je moet maagd blijven tot het huwelijk" (doe ik zelf ook niet _O- ). Maar zelf vind ik het niet prettig als er veel bedpartners voor mij zijn geweest.

[..]

Ik denk dat ik het gewoon goedkoop vind. Alsof sex een wegwerpartikel is. Ik weet het niet precies. Ik zou echt schrikken als iemand zegt dat hij al 10 one-night-stands heeft gehad.
Sex is ook een wegwerpartikel. Zeker als je na een lange relatie weer single bent. Dan wil je gewoon even geen betekenisvolle seks omdat het weer tot een relatie leidt. En dan zit je er weer aan vast.
  maandag 24 augustus 2015 @ 02:25:41 #107
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_155488379
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 16:56 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Omdat iedereen gepushed wordt om zo veel mogelijk seks te hebben, zowel de mannen als de vrouwen. En dat laatste is iets van de huidige generatie. Als mijn moeder dat had gedaan, was ze gegarandeerd uit het testament geschrapt. Maar nu roept iedereen "you go girl!" zonder na te denken over de consequenties:

- mannen willen geen relaties meer (niet nodig, want seks = makkelijk te krijgen)
- traditioneel gezinsleven - cornerstone van de moderne samenleving valt weg
- uiteindelijk een stroming naar een Japanse samenstelling waarin een heleboel mannen simpelweg niet meer aan de vrouw komen. Vrouwen neuken met een klein gedeelte van de samenleving en de rest van de mannen zit op hun zolderkamer spelletjes te spelen.

De mannen die seks willen kunnen naar de hoeren of een random slet in de stad/tinder pakken. De mannen die hier niet aantrekkelijk/sociaal handig genoeg voor zijn blijven achter. De "goede mannen" zijn de vrouwen opeens kwijt en rond hun 30e levensjaar beginnen de eierstokjes te rammelen en gaan ze naarstig op zoek naar de "goede mannen". Die zullen ze dus niet vinden.

Ja, ze hebben gedurende 10 jaar los kunnen gaan en overal van genoten, maar daar gaan ze de rest van hun leven een prijs voor betalen.
Ik zie dit soort ontwikkelingen wel. Over sommige maak ik me ook wel zorgen. Maar naast dat ik rondneuk ben ik ook nog op zoek naar de ware. Dus degenen waar het echt mee klikt op meerdere vlakken zou ik nog wel een relatie mee aangaan. En ook ik wil uiteindelijk huisje boompje beestje.

Gelukkig lukt het mij nog wel om echt serieuze mannen aan te trekken die ook nog eens erg leuk zijn.
  maandag 24 augustus 2015 @ 02:42:10 #108
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_155488481
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 22:46 schreef Shockwave12 het volgende:

[..]

Nou, er zijn er bij die voor zo'n beetje iedereen de benen open doen, of daar zelfs actief voor zorgen. Zelf meegemaakt notabene: als ontwetend 1e jaars op de uni stond ik met wat bier teveel op, opeens te dansen met een meisje. Ga ik even later wat nieuw drinken halen bij de bar, en krijg ik naast bier, de waarschuwingen van een stel oudere jaars mee dat ik moet oppassen met haar omdat dat de slet van de uni is. Daar ben ik dus niet van gediend, en ben dus ook niet meer terug gegaan.

Daarnaast vind ik 10 verschillende partners per jaar, elk jaar maar weer, eigenlijk wel sletterig. Sorry als ik je daarmee zou beledigen, maar dat vind ik. Het heeft er ook mee te maken hoe je seks ziet denk ik. Voor mij is dat meer de bekroning van een relatie dan het begin ervan. Met of zonder die visie heb je automatisch dan ook weinig of veel verschillende sekspartners gehad.
Zoals iemand eerder al zei worden dit soort dingen ook vaak uit wrok/jaloezie gezegd. Misschien een ex van haar ofzo. Probeer de mens erachter te zien.
  maandag 24 augustus 2015 @ 08:18:19 #109
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_155489270
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 22:44 schreef I-care het volgende:

[..]

Maar wat is liefde dan nog? Wachten tot de hormonen en eventueel spanning weg is, en hup de 'liefde' is over.. Right.

Veel wisselen is spanning en weer verliefd worden, afwisseling, dat noem ik ultiem consumentisme :P
Liefde is in ieder geval niet afhankelijk zijn van elkaar, ik ben juist van de vaste relaties, dus lang bij iemand blijven, ik ben niet afhankelijk van mijn man, maar hij is mijn maatje, ik hou van hem, we hebben goede seks, hij is een super vader, hij laat me lachen, hij zorgt voor me wanneer nodig, en dat is allemaal wederzijds. Dat is liefde!
Niet bij hem blijven omdat je anders niet rond kan komen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_155489652
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 00:02 schreef syndroom het volgende:
Voor mannen die minder sociaal aangelegd zijn, of mensen die door problemen op oudere leeftijd nog maagd zijn zouden het alleen maar waarderen als vrouwen wat makkelijker worden.
Sletten mogen dan misschien "sletten" zijn, maar over het algemeen vallen die toch echt niet op introverte maagden.
pi_155491779
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 08:18 schreef snakelady het volgende:

[..]

Liefde is in ieder geval niet afhankelijk zijn van elkaar, ik ben juist van de vaste relaties, dus lang bij iemand blijven, ik ben niet afhankelijk van mijn man, maar hij is mijn maatje, ik hou van hem, we hebben goede seks, hij is een super vader, hij laat me lachen, hij zorgt voor me wanneer nodig, en dat is allemaal wederzijds. Dat is liefde!
Niet bij hem blijven omdat je anders niet rond kan komen.
Afhankelijk zijn is niet de bedoeling nee, dat ben ik met je eens. Je vult elkaar aan en geniet van elkaar als mens en partner. Op alle vlakken zoals je zegt. :) Zo zou het in mijn ogen ook moeten zijn wil je spreken van een goeie relatie.
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_155500471
Sletvrees heb ik niet, wel een beetje smetvrees.
pi_155531592
quote:
_O-

Wat een gast. Hoe kan het zijn dat hij hier zo veel minuten over vol gezeverd krijgt?
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 17:20:06 #115
346077 Slip
Zwakke Geest!
pi_155531671
seks is toch niet veel anders dan iets doen wat je lekker vind. Denk aan wat jij graag doet en waar je je goed bij voelt, is roken, gamen, sporten in overmaat dan ook sletten gedrag. Welk jaar ben je geboren? kom op zeg _O-
pi_166409182
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 15:57 schreef KingKloon het volgende:
Wat is slet-vrees? Hoe is het ontstaan en waardoor blijft het bestaan in de hedendaagse maatschappij?

Zelf ben ik altijd redelijk ruimdenkend geweest en ik vind niet dat een vrouw vooroordeeld mag worden op haar seksuele verleden, terwijl een man een vrijbrief heeft om veel partners te hebben gehad. Dat is oneerlijk en realistisch gezien onmogelijk. Als er evenveel mannen zijn als vrouwen, kan het niet zo zijn dat elke man 20 vrouwen heeft geneukt en else vrouw nog maagd is.

Ik merk ook grote cultuur-verschillen. Mijn ervaring als Antilliaanse man is dat er veel vrouwen zijn die lief wil spelen alsof ze maagd en deugdelijk zijn, maar dan stiekem alles en nog wat wil uitproberen. Niet bij alleen bij Antilliaanse vrouwen, maar juist bij Nederlandse vrouwen. Genoeg vrouwen gekend die heel kerkelijk en preuts deden, maar ondertussen alles stiekem deden. Reden daarvoor is de grote druk die veel vrouwen voelen om maagd te blijven voor de "juiste".

Het kan heel mooi zijn om jezelf te bewaren voor de ware, maar dat is niet realistisch. Niet in de hedendaagse maatschappij. Ik heb weleens gelezen dat vrouwen die makkelijker zijn met seks vaak bindingsproblemen hebben en andere psychische problemen, maar weet niet of dat echt zo is. Maar goed, wat vinden fokkers? Hoe denken de mannen hier over een vrouw die makkelijk is met seks en hoe denken vrouwen hier zelf over seks?
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 15:57 schreef KingKloon het volgende:
Wat is slet-vrees? Hoe is het ontstaan en waardoor blijft het bestaan in de hedendaagse maatschappij?

Zelf ben ik altijd redelijk ruimdenkend geweest en ik vind niet dat een vrouw vooroordeeld mag worden op haar seksuele verleden, terwijl een man een vrijbrief heeft om veel partners te hebben gehad. Dat is oneerlijk en realistisch gezien onmogelijk. Als er evenveel mannen zijn als vrouwen, kan het niet zo zijn dat elke man 20 vrouwen heeft geneukt en else vrouw nog maagd is.

Ik merk ook grote cultuur-verschillen. Mijn ervaring als Antilliaanse man is dat er veel vrouwen zijn die lief wil spelen alsof ze maagd en deugdelijk zijn, maar dan stiekem alles en nog wat wil uitproberen. Niet bij alleen bij Antilliaanse vrouwen, maar juist bij Nederlandse vrouwen. Genoeg vrouwen gekend die heel kerkelijk en preuts deden, maar ondertussen alles stiekem deden. Reden daarvoor is de grote druk die veel vrouwen voelen om maagd te blijven voor de "juiste".

Het kan heel mooi zijn om jezelf te bewaren voor de ware, maar dat is niet realistisch. Niet in de hedendaagse maatschappij. Ik heb weleens gelezen dat vrouwen die makkelijker zijn met seks vaak bindingsproblemen hebben en andere psychische problemen, maar weet niet of dat echt zo is. Maar goed, wat vinden fokkers? Hoe denken de mannen hier over een vrouw die makkelijk is met seks en hoe denken vrouwen hier zelf over seks?
sexueel verleden...
en als het verleden nou een kopie is met de toekomst?
pi_166428651
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 10:25 schreef mrlumen het volgende:
sexueel verleden...
en als het verleden nou een kopie is met de toekomst?
Dat is toch geen probleem?

In de periodes dat ze single was heeft ze meerdere vriendjes/ one night stands gehad. In een relatie is ze zo trouw als een hond.

Ga je een relatie aan met zo'n vrouw dan is ze dus zo trouw als een hond.

Volgens mij zijn mannen die daar een probleem mee hebben gewoon erg onzeker in bed en bang dat ze onder zullen doen voor een voorganger.
pi_166428969
Niets mis met mannen en vrouwen die vrij van geest zijn, maar die noem ik dan ook geen sletten.

Zou iemand in een monogame relatie met anderen gaan, dan wordt het een ander verhaal, voor mij.
1 + 1 = blauw
pi_166429857
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 17:20 schreef Slip het volgende:
seks is toch niet veel anders dan iets doen wat je lekker vind. Denk aan wat jij graag doet en waar je je goed bij voelt, is roken, gamen, sporten in overmaat dan ook sletten gedrag. Welk jaar ben je geboren? kom op zeg _O-
Rookslet :7 vind ik wel leuk klinken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')