niet haar dagquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sharon Day heeft ook een fluttoernooi zeg
zat er al bijna 100 punten onder.quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
weet niet in hoeverre een PR meerkamp nog mogelijk was? Waarschijnlijk niet met dr matige 2e dag
Ik ben blij dat die niet in de laatste heat zit. Dan was die vol op kop gaan lopen om bij de tijdsnelsten te komen. Nu die in de eerste race moet, zal die toch wat voorzichtiger zijn denk ik.quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:01 schreef knnth het volgende:
Straks Kupers weer, benieuwd welke zelfmoordtactiek hij voor vandaag bedacht heeft.
Ze staat wel in haar baanquote:Op zondag 23 augustus 2015 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vetter start niet volgens de livetiming
kut livetiming.quote:
6344 punten gehaald. PR is 6467quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
weet niet in hoeverre een PR meerkamp nog mogelijk was? Waarschijnlijk niet met dr matige 2e dag
21.69quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:03 schreef kamperdijk het volgende:
OMG Richards bij het kogelstoten 20,79
hmm das dan toch jammer na een goede 1e dagquote:Op zondag 23 augustus 2015 14:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
6344 punten gehaald. PR is 6467
Je kan gewoon via npo.nl kijken he? Even NPO Politiek opzoeken?quote:
180 punten verloren vanochtend.quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hmm das dan toch jammer na een goede 1e dag
Ik heb het 'algemene' 800 meter record gepakt, niet die van de meerkamp zelf. Die kon ik niet vinden.quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Broersen moet volgens de commentator 2.12.69 lopen voor een NR. Iemand hier riep 1.55?
ohquote:Op zondag 23 augustus 2015 14:06 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik heb het 'algemene' 800 meter record gepakt, niet die van de meerkamp zelf. Die kon ik niet vinden.
als ze zich niet heeft opgeblazen. Maar dat wist je.quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
zilver in ieder geval voor Theisen.
Lopend blijft ze gewoon problemen houden vanwege blessures. Blessuregevoeligheid blijft bij haar een pijnpuntje.quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:08 schreef Max23 het volgende:
Zoals ik al dacht, lopend was ze niet goed dit toernooi
Dat geldt voor bijna alle meerkampers natuurlijk.quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lopend blijft ze gewoon problemen houden vanwege blessures. Blessuregevoeligheid blijft bij haar een pijnpuntje.
Ja leuk, ga nu maar weer weg.quote:
6267quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:10 schreef Szura het volgende:
Iemand de totaalscore van Vetter? Op de website staat DNF.
6267quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:10 schreef Szura het volgende:
Iemand de totaalscore van Vetter? Op de website staat DNF.
Visser is zo'n schatjequote:Op zondag 23 augustus 2015 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Visser gaat over een paar jaar wel in de top meedraaien.
En het zou mooi zijn als Broersen volgend jaar eens boven de 6600 kan draaien.
Tenzij DSQquote:
Visser had met haar Gotzis punten gewoon 5de geweest hier (en Broersen had dan net het brons gehaald). Als ze probeert om zowel het verspringen en de speer te verbeteren (naar het Gotzis niveau als standaard) dan komt Visser er wel en komt ze ook heel dicht bij het NR terecht.quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Visser gaat over een paar jaar wel in de top meedraaien.
En het zou mooi zijn als Broersen volgend jaar eens boven de 6600 kan draaien.
Gatlin 9.69quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat denken jullie Bolt of Gatlin?
Met een betere hoog had ze hier al heel dichtbij gezeten.quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:38 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Visser had met haar Gotzis punten gewoon 5de geweest hier (en Broersen had dan net het brons gehaald). Als ze probeert om zowel het verspringen en de speer te verbeteren (naar het Gotzis niveau als standaard) dan komt Visser er wel en komt ze ook heel dicht bij het NR terecht.
Zonde dat sommige van de oostblok dames juist nu pieken ipv Gotzis (Ikauniece, Mokhnyuk), terwijl het bij de Nederlandse dames andersom was (Vetter was ook op, 3 seconden boven haar PR op de 800).
Wel een licht vertekend beeld zonder KJT en Schäfer, maar die vervangen de Oostblok dames gewoon volgend jaar en dan hebben we gewoon 2 Nederlandse meiden bij de top 8![]()
Denk dat die 6600 grens voor Broersen lastig word als ze constant pijntjes heeft aan haar voeten (dan gaan de loopnummers de mist in). Schippers zou die grens in Gotzis dit jaar gepasseerd zijn, wanneer ze de 800m had gelopen; in iets van 2.13.80 of zo).
Gatlin met overmacht. Rodgers en Bolt daarnaast op het podiumquote:Op zondag 23 augustus 2015 14:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gatlin.quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gatlin.quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is dit PUA-talk?quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:46 schreef THEFXR het volgende:
bolt heeft geen focus, zit niet in the zone
Dit dus.quote:
quote:
Kloptquote:Op zondag 23 augustus 2015 14:52 schreef kl1172 het volgende:
Ik geloof dat dit de baanverdeling 100 m. mannen is :
1 500 Jimmy VICAUT FRA
2 338 Bingtian SU CHN
3 997 Trayvon BROMELL USA
4 1054 Mike RODGERS USA
5 620 Usain BOLT JAM
6 1018 Tyson GAY USA
7 1017 Justin GATLIN USA
8 634 Asafa POWELL JAM
9 309 Andre DE GRASSE CAN
En Bolt die "geblesseerd" afhaakt 30m voor de finish.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:04 schreef Szura het volgende:
Kom maar op met het klapstuk!
Gatlin, Rodgers, Bromell gok ik.
quote:
9.66quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:14 schreef Pedroso het volgende:
Wat zal de winnende tijd zijn ? Ik ga voor 9.71
Seb Coe zal wel enkele 'tips' gegeven hebben.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:14 schreef b2py het volgende:
Regisseur heeft wel een sterke voorkeur voor Bolt. Gatlin nog nauwelijks in beeld geweest
9.85quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:14 schreef Pedroso het volgende:
quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:14 schreef Pedroso het volgende:
quote:
Machientje vergeten, dan kan dat gebeuren.quote:
haha ja hequote:
Wat is daar mooi aan dan? Leg eens uit?quote:
niemand boeit ditquote:
20 Jaar pas.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Uh ja. Als het een Nederlander was geweest dan had het ook geboeid dus nu ook.
niet alleen atletenquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:25 schreef TheArt het volgende:
Ik geloof dat ze heel wat atleten enorm blij zijn dat Gatlin geen wereldkampioen is.
de start ookquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die laatste 20 meter van Gatlin waren dramatisch.
ook heel veel fokkers.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:25 schreef TheArt het volgende:
Ik geloof dat ze heel wat atleten enorm blij zijn dat Gatlin geen wereldkampioen is.
quote:
Zag wat reacties van atleten voorbijkomen, dus vandaar dat ik me daarop focuste. Dat veel fokkers liever Bolt dan Gatlin zien dat was me al wel duidelijk.quote:
Gatlin heeft niet zo veel een fantastische reactietijd, zijn start op zich is normaal wel enorm goed.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:26 schreef Szura het volgende:
Bolt heeft zelfs een snellere reactietijd dan Gatlin. 0,159 om 0,165.
Dat vind ik wel een nadeel, dat ze nu net doen alsof Bolt de sport redt (ook op de BBC)quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:25 schreef TheArt het volgende:
Waarom Blake doorstrepen? Omdat hij drie jaar eerder geschorst werd voor drie maanden voor een product dat nu niet eens meer op de dopinglijst staat?quote:
Hij komt niet van mij af overigens dus zou het niet weten waarom.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Waarom Blake doorstrepen? Omdat hij drie jaar eerder geschorst werd voor drie maanden voor een product dat nu niet eens meer op de dopinglijst staat?
Zou genot zijn als ie nu gepakt wordtquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een nadeel, dat ze nu net doen alsof Bolt de sport redt (ook op de BBC)
Iedereen die ooit iets met doping te maken heeft gehad is weggestreept. Maar goed, dan kan je Bolt ook wel wegstrepen natuurlijk. Wat mij betreft gaat het gewoon om niet gepakt worden bij de races die er om gaan.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij komt niet van mij af overigens dus zou het niet weten waarom.
Dat zou hilarisch zijn ja, maar ik denk dat er dan een doofpot onder het tapijt wordt geveegdquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zou genot zijn als ie nu gepakt wordtDubbel mooi omdat dan Gatlin als wereldkampioen de boeken in gaat
Gatlin had het gewoon veel rustiger moeten aandoen in de vorige rondes. Eigenlijk vrij dom gelopen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hoe dan ook, pure klasse dat Bolt uit vorm het toch laat zien in de finale. Mooie, dramatische finale met een Gatlin die te vroeg zijn finish inzette en het daardoor verloor.
Komt door de steroiden.... Word je dommer van.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:57 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Gatlin had het gewoon veel rustiger moeten aandoen in de vorige rondes. Eigenlijk vrij dom gelopen.
Ook dat. Gewoon op z'n topsnelheid in de halve finale, onnodig.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:57 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Gatlin had het gewoon veel rustiger moeten aandoen in de vorige rondes. Eigenlijk vrij dom gelopen.
Mij welquote:
quote:
mij ook maar het was in perspectief natuurlijkquote:
En voor "De Grasse best of the rest" tegen een notering van 51 was het ook wel boeiend op zich.quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
mij ook maar het was in perspectief natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |