Neequote:Op zondag 23 augustus 2015 18:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je kunt instellen dat je op computer wel ads ziet en op mobiel niet, lul.
quote:
Omdat abo minder oplevert als je de ads uit hebt dan dat je geen abo hebt en dus ads ziet.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat heeft dan geen zin? Is dit iets filosofisch?
Anders is FOK! Morgen kapot.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat heeft dan geen zin? Is dit iets filosofisch?
Bekkie, anders ga ik over je moeder beginnen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je kunt instellen dat je op computer wel ads ziet en op mobiel niet, lul.
Oh oke. Maar als ik een abo zou nemen is dat om geen ads te zien.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat abo minder oplevert als je de ads uit hebt als dat je geen abo hebt en dus ads ziet.
Ja dan help je fok niet hequote:Op zondag 23 augustus 2015 18:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh oke. Maar als ik een abo zou nemen is dat om geen ads te zien.
KUN JE NIET LEZEN OFZOquote:
quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:43 schreef Fokker89 het volgende:
Als FOK! Er straks niet meer is, is het de schuld van snavelaar.
Ik heb mijn hooivork al klaar staan en de fakkel aangestokenquote:Op zondag 23 augustus 2015 18:43 schreef Fokker89 het volgende:
Als FOK! Er straks niet meer is, is het de schuld van snavelaar.
Dan mag je mij wel laten zien waar die optie staat.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
KUN JE NIET LEZEN OFZO
IK HEB AL MAANDEN EEN ABO EN AL MAANDEN OP PC WEL ADS EN OP MOBIEL NIET
Geen idee. is gewoon zoquote:Op zondag 23 augustus 2015 18:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan mag je mij wel laten zien waar die optie staat.
Het werkt mobiel dus niet, dat is iets anders.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Geen idee. is gewoon zo
ik heb nooit ads op mobiel als ik een abo heb ookal zet ik ze aan op computer
Die is er ook niet. Maar ik heb gewoon nooit ads op mobiel met abo, ook niet als ik ze in instellingen aanzet voor de computwrquote:Op zondag 23 augustus 2015 18:48 schreef Fokker89 het volgende:
Zover ik weet is die optie er ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |