Yep. Het is moeilijk te beschrijven. Van buiten een dun knapperig korstje als getoaste surinaamse puntjes en van binnen fluffy a la ciabatta. En dan zo dik als Subway brood.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nooit gehad! Is dat waar ze poboys van maken?
Oeh! Dark & Stormy's mee maken. Enige wat je nog nodig hebt is donkere rum en limoenenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zou kunnen.. zit aan jullie kant iig (in de lengte van de straat dan, in de breedte aan de overkant) Heeft ook zelfgemaakt gingerbeer
pittig spull en mier mier zoet
Zijn vast wel recepten van te vinden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:58 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Yep. Het is moeilijk te beschrijven. Van buiten een dun knapperig korstje als getoaste surinaamse puntjes en van binnen fluffy a la ciabatta. En dan zo dik als Subway brood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leven: why ook eigenlijk not!
een hele grote muurschildering!quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:26 schreef Susi het volgende:
Hebben jullie niets aan de muur of komt dat nog?
quote:Op zondag 30 augustus 2015 20:20 schreef Bluezz het volgende:
Nog even onze fotootjes van gistermiddag!!GaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Jeroen?? Ik wil je kleine Jeroentje
Komt ooit als ik een leuke hotelaanbieding kan roggelen voor 3 dagenNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Er komt nog een lange plank voor jammetjes enzo.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:26 schreef Susi het volgende:
Hebben jullie niets aan de muur of komt dat nog?
Doen ! Genereert echt veel meer aanloopquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 17:15 schreef Isegrim het volgende:
Nee, met een bord op Jeroen zijn fiets.Zo'n driehoek. Geen precariorechten.
Gaan we ook doen. Moet alleen nog ff goed materiaal vinden om het van te maken.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doen ! Genereert echt veel meer aanloop
Ik had een mailquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:39 schreef Isegrim het volgende:
De eerste workshop-data zijn net op de mail gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |