quote:
Op zondag 23 augustus 2015 10:16 schreef NegroideNeger het volgende:Heb een meid ontmoet paar maanden terug. Ze is heel aardig en al, en zelf zegt ze dat ze een goede meid is, geen slet etc. maar ik weet niet of ik haar op haar woorden kan vertrouwen.
Ik twijfel wel vaak, en ik wil het zeker weten dat ze geen slet is. Ik wil geen vriendin waar de halve stad al eens in is geweest.
Ze is op de eerste dag al met mij naar bed geweest.
Ze word heel geil door drank.. maar zei dat ze alleen met vriendinnen of familie drinkt.
Maarja na onze eerste " date" dronken we ook een hele fles leeg met zijn twee en toen was ik nog beetje een onbekende jonge voor haar.
Ze wilt ook te snel dingen doen zoals kinderen maken en samen wonen.
En zulke dingen.
Heb van nature sowieso al vertrouwings problemen en ga overal dingen achter zoeken, maarja zo ben ik.
Maar mijn vraag is: Hoe herken je een slet? Of hoe kom erachter of ze een slet is?
hoe ziet een veel gebruikte vagina uit?
Hoe gedragen ze zich?
Wat voor leugens?
etc.
Wil het graag weten.
Mvg NN
Ze neukt op de eerste date: BINGO
Meer vragen moet je je niet stellen. Als dit is hoe weinig ze over jou moest weten voor seks, geldt die zelfde regel ook voor anderen.
Wat voor leugens? Maak je helemaal geen zorgen als ze over contact met een andere kerel praat. Maak je zorgen over de kerel waar ze NIET over praat. Als ze liegt over waar ze heen gaat bvb
Is haar facebook vriendenlijst ontoegankelijk omdat ze niet wil dat je weet met wie ze contact heeft? Wil ze absoluut niet dat je haar mobiel aanraakt? (facebook, whatsapp etc zijn erg privé)
Ik denk niet dat je vriendin vreemdgaat in NL. Als jullie gemeenschappelijke vrienden hebben zou het aan het licht komen.
Maar stuur jaar enkele weken alleen op reis en ze wordt langs alle kanten gepenetreerd