abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 september 2015 @ 01:06:36 #181
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_155857705
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 10:19 schreef littledrummergirl het volgende:
Hoe een veel gebruikte vagina eruit ziet? Nou als de vellen eraan hangen zou ik t niet meer doen _O-
:r Of als het waait dat je het hoort fluiten is meestal ook geen goed teken :+
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_155861496
Je hebt haar toch ook op de eerste date gebatst!? Dus wil je een slet leren herkenen kijk dan eerst eens in de spiegel. :') En vraag aan jezelf ben ik nu een slet? En dan zeg je "Neuuhhh!? Ik ben stoer want ik heb gescored! Toch?? :')
pi_155886789
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 11:12 schreef Floxen het volgende:

[..]

Een vrouw die met jan en alleman het bed induikt. Een vrouw die seks heeft zonder relatie met die man te hebben. Kortom, een vrouw die gemakkelijk vrije seks heeft.

Maar hoe je dat bij een man noemt, geen idee.
een hoerenloper
  maandag 7 september 2015 @ 13:40:07 #184
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_155894693
TS is overduidelijk de slet hier, hoop dat dat meisje volgend weekend gewoon lekker bij iemand anders slaapt die haar geen slet vind.
Thinking about thinking of you.
pi_155897933
Het topic niet gelezen op de OP na maar iemand die je niet vertrouwd kan je nimmer een serieuze relatie mee hebben. Ik heb altijd het principe gehad en naar geleefd dat elke relatie vriendschappelijk of romantisch per direct geen waarde meer heeft zonder vertrouwen.

Dus waarom blijf je bij iemand die je niet vertrouwd?
  maandag 7 september 2015 @ 21:25:56 #186
409561 SchavuitPiet
He in love with that coco
pi_155907306
Iemand die heel snel wilt herken je makkelijk.

Je kunt de vriendenlijst op Facebook even gaan stalken

Je kunt haar dingen vragen (herken je ook wel of iemand de waarheid spreekt of niet)

En het belangrijkst is ze ook geïnteresseerd in jouw als persoon, stelt ze vragen e.d
Niet dat dit veel te maken heeft ermee, maar wel met het tempo dat ze wilt.
Haha gay!
pi_156123071
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 10:16 schreef NegroideNeger het volgende:
Heb een meid ontmoet paar maanden terug. Ze is heel aardig en al, en zelf zegt ze dat ze een goede meid is, geen slet etc. maar ik weet niet of ik haar op haar woorden kan vertrouwen.

Ik twijfel wel vaak, en ik wil het zeker weten dat ze geen slet is. Ik wil geen vriendin waar de halve stad al eens in is geweest.

Ze is op de eerste dag al met mij naar bed geweest.
Ze word heel geil door drank.. maar zei dat ze alleen met vriendinnen of familie drinkt.
Maarja na onze eerste " date" dronken we ook een hele fles leeg met zijn twee en toen was ik nog beetje een onbekende jonge voor haar.

Ze wilt ook te snel dingen doen zoals kinderen maken en samen wonen.

En zulke dingen.

Heb van nature sowieso al vertrouwings problemen en ga overal dingen achter zoeken, maarja zo ben ik.

Maar mijn vraag is: Hoe herken je een slet? Of hoe kom erachter of ze een slet is?
hoe ziet een veel gebruikte vagina uit?
Hoe gedragen ze zich?
Wat voor leugens?
etc.

Wil het graag weten.

Mvg NN
Ze neukt op de eerste date: BINGO

Meer vragen moet je je niet stellen. Als dit is hoe weinig ze over jou moest weten voor seks, geldt die zelfde regel ook voor anderen.

Wat voor leugens? Maak je helemaal geen zorgen als ze over contact met een andere kerel praat. Maak je zorgen over de kerel waar ze NIET over praat. Als ze liegt over waar ze heen gaat bvb

Is haar facebook vriendenlijst ontoegankelijk omdat ze niet wil dat je weet met wie ze contact heeft? Wil ze absoluut niet dat je haar mobiel aanraakt? (facebook, whatsapp etc zijn erg privé)

Ik denk niet dat je vriendin vreemdgaat in NL. Als jullie gemeenschappelijke vrienden hebben zou het aan het licht komen.

Maar stuur jaar enkele weken alleen op reis en ze wordt langs alle kanten gepenetreerd
pi_156123519
Ik wil ook dat mijn vriend/vrienden aan m;n telefoon zitten. Vet raar hoor, das gewoon prive.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')