Zonder foto erbij ziet je beschrijving er authentieker uit dan een voorzetwandje.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:08 schreef wichegory het volgende:
@hottentot, witte bakstenen (meer een soort kalkzandstenen in baksteen formaat) met grote vierkante lappen stuclaag is totaal iets anders dan rode bakstenen met versleten stuclaag erop zoals de foto. enig idee dan om dit te krijgen zonder eerst te egaliseren ipv kritiek te leveren?
Ja, die hoort in een mancavequote:Op zondag 23 augustus 2015 13:52 schreef appelepent het volgende:
Mooi om te bekijken, eventueel om te gebruiken.
[ afbeelding ]
Yup, het is een decoratief voorwerp.quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:18 schreef Agronoom2 het volgende:
[..]
Ja, die hoort in een mancaveKun je zo'n alambique legaal in NL kopen?
ja, maar een stookketel bezitten zonder vergunning is illegaal.quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:18 schreef Agronoom2 het volgende:
[..]
Ja, die hoort in een mancaveKun je zo'n alambique legaal in NL kopen?
Mooi hoor!quote:Op maandag 10 april 2017 15:21 schreef wichegory het volgende:
Het heeft even geduurd, maar het eindresultaat mag er zijn vind ik (was al tijdje klaar, pas geleden nog wat kleine toevoegingen gedaan).
Zie ook: https://www.facebook.com/(...)&type=1&l=5575138f46
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:52 schreef appelepent het volgende:
Mooi om te bekijken, eventueel om te gebruiken.
[ afbeelding ]
Het bezit niet het gebruik wel als ik het goed hebquote:Op maandag 7 september 2015 22:12 schreef appelepent het volgende:
[..]
ja, maar een stookketel bezitten zonder vergunning is illegaal.
Mooi hoor. Ik mis toch echter wel een Chesterfield bank en dito poef. Behoorlijke mancave zo. Kudo's.quote:Op maandag 10 april 2017 15:21 schreef wichegory het volgende:
Het heeft even geduurd, maar het eindresultaat mag er zijn vind ik (was al tijdje klaar, pas geleden nog wat kleine toevoegingen gedaan).
Zie ook: https://www.facebook.com/(...)&type=1&l=5575138f46
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |