Thanksquote:Op woensdag 2 september 2015 21:06 schreef jarti66 het volgende:
[..]
http://strawpoll.me/5384286
Ik zal in het volgend topic de OP bijwerken

Ik zag dat je tegen mij wilde oefenen?(west bromwich) Maar geen idee of ik het nou heb geaccepteerd of niet. Kan er niks meer over vinden.quote:Op woensdag 2 september 2015 20:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zodra ik geld heb klop ik aan.
Iemand oefenen?

Je hebt al tegen iemand anders geoefend.quote:Op woensdag 2 september 2015 21:09 schreef Vatta het volgende:
[..]
Ik zag dat je tegen mij wilde oefenen?(west bromwich) Maar geen idee of ik het nou heb geaccepteerd of niet. Kan er niks meer over vinden.

uitgenodigdquote:Op woensdag 2 september 2015 22:53 schreef Paxcon het volgende:
Wil iemand tegen me oefenen? (Watford)

Zal hem leren. Hoeveel wedstrijden moet je nog?quote:Op donderdag 3 september 2015 23:53 schreef Vasion het volgende:
HA HA HA
Inter pakt rood en verliest thuis met 0-1 van Genoa (computer)
Hiermee ben ik nu de koploper en waarschijnlijk toch kampioen!

Beetje too much?quote:Op donderdag 3 september 2015 23:48 schreef Paxcon het volgende:
God DonRaja, gelijk een trainingskamp tegen me gebruiken

Milan uit en nog eentje thuis. Heb nog twee TKs. Hahaha justice.quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:05 schreef Funel het volgende:
[..]
Zal hem leren. Hoeveel wedstrijden moet je nog?

Lekker bezig!quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Milan uit en nog eentje thuis. Heb nog twee TKs. Hahaha justice.

Nieuwe seizoen begint over pak hem beet drie kwartier.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:26 schreef RRuben het volgende:
Is eredivisie al afgelopen? Ben 2 week ofzo niet online geweest dus kick me maar hoor

Bijna gelukt.quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:03 schreef Rickertman96 het volgende:
Even die opper aanpakken vanavond

Dat is gewoon een enorm goed resultaat man! Je begint nu al beter dan de vorige 2 seizoenen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
0-0 tegen Chelsea uit
Die had ik dus niet verwacht

quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:03 schreef Rickertman96 het volgende:
Even die opper aanpakken vanavond

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |