Pellegodquote:Op dinsdag 1 september 2015 21:20 schreef DonRaja het volgende:
Ok, ik ben 'all good to go' volgens mij.

Klopt, ik had al sneller een uitnodiging van Haags geaccepteerd. Je kunt er 1 per dag spelen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kon jouw invite niet meer accepteren.

Ik had er nu 1 die automatisch geregeld was ofzo.quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Klopt, ik had al sneller een uitnodiging van Haags geaccepteerd. Je kunt er 1 per dag spelen.

Ah ja dat is de eerste dag. Dan speel je standaard tegen amateurs om je een goed gevoel te geven.quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had er nu 1 die automatisch geregeld was ofzo.

Oh... Het was maar 4-0.quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ah ja dat is de eerste dag. Dan speel je standaard tegen amateurs om je een goed gevoel te geven.

Ik vond dat er maar weinig edities van Vasion Inside waren afgelopen seizoen. Ik hoop op een opleving.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:01 schreef Funel het volgende:
Nog maar 3 plekjes vrij, gaat best hard. Heb er weer zin in. Team opbouwen, goede tactiek verzinnen, Vasion Inside lezen, nieuwe managers. Wordt een top seizoen.

Dat was meer uit protest volgens mij n.a.v. de olie sjeik.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vond dat er maar weinig edities van Vasion Inside waren afgelopen seizoen. Ik hoop op een opleving.

Dan zat ik er naast. Dacht dat je toen een keer zei dat je er geen zin meer in had vanwege de vele miljoenen.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:55 schreef Vasion het volgende:
Nee, ik heb gewoon geen tijd meer. Heeft niets met protest te maken. Schrijf nu ook voor Fok! weet je.
Zo'n artikeltje maken kost nou eenmaal ff.

2 oefenwedstrijden, 2 verloren.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:44 schreef GwaiLow het volgende:
Denk dat Man United dit jaar het kampioenschap zal pakken.

Kan jij weer een poll aanmaken voor volgend seizoenquote:Op woensdag 2 september 2015 20:41 schreef jarti66 het volgende:
[..]
2 oefenwedstrijden, 2 verloren.
Het kampioenschap lijkt me prima haalbaar
 ?
?

Zodra ik geld heb klop ik aan.quote:Op woensdag 2 september 2015 20:45 schreef jarti66 het volgende:
Als iemand een middenvelder zoekt, Blind, Carrick, Fellaini en Young mogen allemaal weg.

Ik heb 15 miljoen om te besteden nu. Maar zoek nog even verder.quote:Op woensdag 2 september 2015 20:45 schreef jarti66 het volgende:
Als iemand een middenvelder zoekt, Blind, Carrick, Fellaini en Young mogen allemaal weg.

http://strawpoll.me/5384286quote:Op woensdag 2 september 2015 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan jij weer een poll aanmaken voor volgend seizoen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |