Zal hem leren. Hoeveel wedstrijden moet je nog?quote:Op donderdag 3 september 2015 23:53 schreef Vasion het volgende:
HA HA HA
Inter pakt rood en verliest thuis met 0-1 van Genoa (computer)
Hiermee ben ik nu de koploper en waarschijnlijk toch kampioen!![]()
Beetje too much?quote:Op donderdag 3 september 2015 23:48 schreef Paxcon het volgende:
God DonRaja, gelijk een trainingskamp tegen me gebruiken
Milan uit en nog eentje thuis. Heb nog twee TKs. Hahaha justice.quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:05 schreef Funel het volgende:
[..]
Zal hem leren. Hoeveel wedstrijden moet je nog?
Lekker bezig!quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Milan uit en nog eentje thuis. Heb nog twee TKs. Hahaha justice.
Nieuwe seizoen begint over pak hem beet drie kwartier.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:26 schreef RRuben het volgende:
Is eredivisie al afgelopen? Ben 2 week ofzo niet online geweest dus kick me maar hoor
Bijna gelukt.quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:03 schreef Rickertman96 het volgende:
Even die opper aanpakken vanavond
Dat is gewoon een enorm goed resultaat man! Je begint nu al beter dan de vorige 2 seizoenen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
0-0 tegen Chelsea uit
Die had ik dus niet verwacht
quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:03 schreef Rickertman96 het volgende:
Even die opper aanpakken vanavond
Yes net op tijdquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nieuwe seizoen begint over pak hem beet drie kwartier.
Kies snel je club
Watford*quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:08 schreef DonRaja het volgende:
1-1 tegen Sunderland en mijn bestuur is al ontevreden. Klojo's...
Sunderland verloor je net van.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:08 schreef DonRaja het volgende:
1-1 tegen Sunderland en mijn bestuur is al ontevreden. Klojo's...
quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:19 schreef Funel het volgende:
[..]
Dat is gewoon een enorm goed resultaat man! Je begint nu al beter dan de vorige 2 seizoenen.
Ik heb gedaan.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie wil oefenen?
Daag maar uit.
Het is maar een oefenwedstrijdjequote:Op vrijdag 4 september 2015 21:56 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Tactieken werken weer goed
Mooi, dat worden 6 punten dan tegen Arsenal voor mijquote:Op zaterdag 5 september 2015 10:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, we zijn de Gunners. Maar ik misGUN je niks hoor haha
Ik misgun het je niet, maar ik gun het mezelf wel net iets meerquote:Op zaterdag 5 september 2015 10:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooi, dat worden 6 punten dan tegen Arsenal voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |