Geen idee. Nooit geprobeerd.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:18 schreef jarti66 het volgende:
Kun je een speler in een tweede divisie scouten(Ligue 2 bijvoorbeeld)?
Waarom dacht je dat al?quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had al verwacht dat je die zou kiezen.
Ik had zo'n gevoel dat jij of voor Swansea (mits vrij) of Sunderland zou gaan.quote:
Dickiequote:Op maandag 31 augustus 2015 20:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had zo'n gevoel dat jij of voor Swansea (mits vrij) of Sunderland zou gaan.
Aangeven voor cheaten!quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:12 schreef Vasion het volgende:
Ik ben zwaar gefucked op mn subaccount.
De huidige koploper heeft naar alle waarschijnlijkheid een multiaccount aangemaakt, Torino gemanaged toen die tegen mij moest, TK ingezet, om zo kampioen te worden.
Hij heeft de afgelopen twee wedstrijden daarna namelijk met 6-0 en 0-9 verloren.
Een aantal vaste leden doen niet meer mee geloof ik. Jammer!quote:Op dinsdag 1 september 2015 00:33 schreef Funel het volgende:
Heb voor Everton gekozen, was mijn second pick. First pick was Arsenal. Nieuw seizoen en ben erg benieuwd of er 20 Fok!ers zijn om de strijd aan te gaan.
Ja je kan iemand aangeven, zou ik ook zeker doenquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:12 schreef Vasion het volgende:
Ik ben zwaar gefucked op mn subaccount.
De huidige koploper heeft naar alle waarschijnlijkheid een multiaccount aangemaakt, Torino gemanaged toen die tegen mij moest, TK ingezet, om zo kampioen te worden.
Hij heeft de afgelopen twee wedstrijden daarna namelijk met 6-0 en 0-9 verloren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |