quote:Op zondag 30 augustus 2015 20:15 schreef Vasion het volgende:
Tweede.
Op 1 doelpunt een beter doelsaldo dan Twente.
 , gefeliciteerd
 , gefeliciteerd

Ik moest mijn TK's strategisch inzetten voor een maximaal resultaat. Dat is gelukt.quote:Op zondag 30 augustus 2015 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Achtste geworden, doelstelling was 7e.
Als Go Ahead dat TK niet tegen mij had gebruikt had ik mijn doelstelling behaald

)
 )

Onderschat Go Ahead Eagles nooit.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Godver
Op de laatste speeldag 1-1 tegen Kowet en daarmee net 6e eindigen (onder m'n doelstelling)

.
 . 

Heel nice! thnxquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:48 schreef Zhero het volgende:
Hierbij de eindstatistieken van dit seizoen.
Eindstand
[ afbeelding ]
Eerste seizoenshelft
[ afbeelding ]
Tweede seizoenshelft
[ afbeelding ]
Verloop van de competitie
[ afbeelding ]

quote:Op zondag 30 augustus 2015 20:17 schreef Funel het volgende:
Heb wel mijn doelstelling gehaald, was een leuke en spannende competitie achter de nr 1.
Gefeliciteerd Jarti
quote:

Helpt wel, maar toch zegt dat niet alles. Het is meer zo dat hij een betere tactiek heeft gevonden.quote:

Ik geniet van van die gasten hier die flink geld gepompt hebben en zo laag zijn geëindigd.quote:Op maandag 31 augustus 2015 15:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Helpt wel, maar toch zegt dat niet alles. Het is meer zo dat hij een betere tactiek heeft gevonden.

Ja top clubs krijgen sowieso meer TK's tegen. Is altijd zo. Extra knap als je dan kampioen word idd.quote:Op maandag 31 augustus 2015 15:24 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik geniet van van die gasten hier die flink geld gepompt hebben en zo laag zijn geëindigd.
En dan ook nog eens allerlei TKs tegen PSV en Feyenoord die gewoon top 2 eindigen.

En zoveel oliesjeiks zoals ADO, Utrecht… noem maar op.quote:Op maandag 31 augustus 2015 15:28 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja top clubs krijgen sowieso meer TK's tegen. Is altijd zo. Extra knap als je dan kampioen word idd.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |