Wat maakt dat TK nou weer uitquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:16 schreef Vasion het volgende:
Vorig seizoen ging het om de lol en waren we sportief naar elkaar toe. Nu investeren clubs miljoenen en zetten ze een paar secondes voor een wedstrijd een TK tegen je in om zo sneaky proberen te winnen.
Denk niet dat ik volgend seizoen mee ga doen.
Volgende seizoen doet er al 1 bron van ergernis minder mee... eigen vermogen investeren.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:16 schreef Vasion het volgende:
Vorig seizoen ging het om de lol en waren we sportief naar elkaar toe. Nu investeren clubs miljoenen en zetten ze een paar secondes voor een wedstrijd een TK tegen je in om zo sneaky proberen te winnen.
Denk niet dat ik volgend seizoen mee ga doen.
Ja daaag. Ik ben gekke Gerry niet.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat maakt dat TK nou weer uitzelf ben ik doordeweeks pas rond 7u thuis dus heb toch geen tijd om het eerder te doen. Behalve meteen na de wedstrijd, maar dan valt het ook zo op he.
Welke club in de PL wil je hierna nemen? Dan weet ik welke bezet is.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgende seizoen doet er al 1 bron van ergernis minder mee... eigen vermogen investeren.
Gewoon mee doen. Denk dat het al een stuk leuker wordt volgend seizoen.
Ik moet nog ff kijken. Het wordt in ieder geval een club met een lage doelstelling. Wel treurnis ten top dat ik altijd mijn doelstelling behaal behalve nu 2x achter elkaar met fok nietquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:43 schreef Vasion het volgende:
[..]
Welke club in de PL wil je hierna nemen? Dan weet ik welke bezet is.
Koekoek.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:42 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja daaag. Ik ben gekke Gerry niet.
Moet wel zeggen dat deze fok competities sterker zijn dan die doorgaans competities waar max 10 managers in zitten zonder seizoenskaartquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moet nog ff kijken. Het wordt in ieder geval een club met een lage doelstelling. Wel treurnis ten top dat ik altijd mijn doelstelling behaal behalve nu 2x achter elkaar met fok niet
Klopt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:52 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat deze fok competities sterker zijn dan die doorgaans competities waar max 10 managers in zitten zonder seizoenskaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |