Oke, dan nog een vraag, de prijzen die nu op studentmobiel staan gelden tot 31 augustus.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:49 schreef mtk het volgende:
Zonder logo is beter verkoopbaar. Dus en 100 euro goedkoper en beter verkoopbaar. Verder is studentenmobiel betrouwbaar.
Zie mijn edit trouwensquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Oke, dan nog een vraag, de prijzen die nu op studentmobiel staan gelden tot 31 augustus.
Mijn abonnement loopt tot eind oktober, zou ik afwachten en het risico nemen dat ik deze prijs misloop of is de kans juist groter dat de prijzen over een maand nog goedkoper zijn?
Kan ik die apps er nog wel af gooien of dat niet? Is dat het enige nadeel?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:49 schreef mtk het volgende:
Zonder logo is beter verkoopbaar. Dus en 100 euro goedkoper en beter verkoopbaar. Verder is studentenmobiel betrouwbaar.
Edit:
Overigens interpreteer je het verkeerd. Het is dus een T-Mobile gebrand toestel (met bijbehorende nadeel) zonder logo. Operators geven dus korting op hun toestellen omdat ze allerlei apps op de telefoon voor installeren.
Iphone niet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:49 schreef mtk het volgende:
Operators geven dus korting op hun toestellen omdat ze allerlei apps op de telefoon voor installeren.
De iPhone 5 verdween uit het assortiment toen de iPhone 5s en 5c werden aangekondigd.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:30 schreef Catch22- het volgende:
Wacht tot oktober en koop een 6 voor die prijs. Dan is de 6s wel aangekondigd.
In de twee maanden voor een nieuwe iPhone 1 kopen is niet handig. Begin september wordt de nieuwe aangekondigd.
Omdat ik graag ook bel en telefoneerquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:53 schreef Hallmark het volgende:
Waarom niet gewoon eentje in de Apple store kopen, in plaats van op afbetaling?
een sim only en een los toestel is vaak goedkoper.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:27 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Omdat ik graag ook bel en telefoneer
Is dat zo, los betaal ik 550,- + 15 euro aan sim-only, dan kom ik ver boven mijn bedrag met abonnement.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
een sim only en een los toestel is vaak goedkoper.
Bij twee jaar ben je met een losse van 550 idd duurder uit.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Is dat zo, los betaal ik 550,- + 15 euro aan sim-only, dan kom ik ver boven mijn bedrag met abonnement.
Wat is het verschil tussen bellen en telefoneren?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:27 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Omdat ik graag ook bel en telefoneer
Ja dan heb je dus een 6 voor hetzelfde geldquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:56 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
De iPhone 5 verdween uit het assortiment toen de iPhone 5s en 5c werden aangekondigd.
Ja, maar dus niet een 5 voor een lagere prijs.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ja dan heb je dus een 6 voor hetzelfde geld
Wat is dat precies, zo'n unbranded toestel?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:30 schreef Lingue het volgende:
Studentmobiel (oa) koopt hun unbranded toestellen in in Oost-Europa. Daardoor zijn ze hier ook (aanzienlijk) goedkoper. Hoe de garantie dat precies zit weet ik niet. Verwacht gewoon volgens de NLse wet- en regelgeving maar met bijv een Poolse handleiding en doosje. Met de eventuele acties die fabrikanten hebben kun je dan niet aan mee doen, maar dat is bij een iPhone volgens mij sowieso niet het geval.
Een toestel zonder simlock of provider bloatware/UI-schil.quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:48 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Wat is dat precies, zo'n unbranded toestel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |