Ik denk dat Advocaat wel wat anders nodig heeft dan een wisselspeler van PSVquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:39 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Prima oplossing voor een speler die toch niet goed genoeg is om in dit PSV-systeem van waarde te zijn als basisspeler. Alleen het vinden van een vervanger is moeilijk.
Dat zie ik ook niet nee. In het gunstigste geval belandt hij daar op de bank. En wat heeft hij er dan mee gewonnen? Een dik salaris. Als het hem daar om te doen is, dan is dat echt een hele, hele grote tegenvaller van een speler die in de jeugd echt hard werkte en alles deed met maar één doel: de beste worden.quote:Op maandag 24 augustus 2015 08:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat Advocaat wel wat anders nodig heeft dan een wisselspeler van PSV
O, Braamhaar heeft het gezien hoor, daar twijfel ik niet over.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:47 schreef Pedroso het volgende:
Schijnbaar toch niet zo opzichtig anders had het arbitrale het wel gezien.
Van Feyenoord heb ik ze gezien. Ik constateer dat ze in twee van die drie wedstrijden vrij opzichtig geholpen zijn door de scheidsrechter. In het PSV stadion zal dat niet zo snel het geval zijn.quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik weet niet of je afgelopen 3 wedstrijden hebt gezien?
Ik hou mijn hart vastquote:Op maandag 24 augustus 2015 08:53 schreef DS4 het volgende:
[..]
Van Feyenoord heb ik ze gezien. Ik constateer dat ze in twee van die drie wedstrijden vrij opzichtig geholpen zijn door de scheidsrechter. In het PSV stadion zal dat niet zo snel het geval zijn.
Van Feyenoord ben ik, kortom, ook niet onder de indruk. Het wordt een lastige wedstrijd natuurlijk, maar PSV is prima in staat om die wedstrijd naar zich toe te trekken.
Zou dat helpen?quote:
Ik hoop het, zit op kantoor met allemaal Rotterdammers die allemaal al 2 weken lang roepen hoeveel beter Feyenoord is dan PSV is omdat ze boven psv staan. Dat mag volgende week afgelopen zijn van mijquote:
Nou ben ik wel bang dat Feyenoord ook volgende week nog boven PSV staat eerlijk gezegd...quote:Op maandag 24 augustus 2015 09:23 schreef Gutanoth het volgende:
Ik hoop het, zit op kantoor met allemaal Rotterdammers die allemaal al 2 weken lang roepen hoeveel beter Feyenoord is dan PSV is omdat ze boven psv staan. Dat mag volgende week afgelopen zijn van mij
Dat ze er boven staan is niet super verschrikkelijk, maar als we ze gewoon even met 4-0 op hun ballen kunnen geven ben ik tevreequote:Op maandag 24 augustus 2015 09:33 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou ben ik wel bang dat Feyenoord ook volgende week nog boven PSV staat eerlijk gezegd...
Maar verder: je kan beter aan het eind van het seizoen lachen dan aan het begin. Feyenoord thuis is ook een ideaal moment om vertrouwen te tanken. Het heeft nu vooral tegen gezeten. Big deal...
Ik zet in op 3-1. Maar 4-0 mag ook.quote:Op maandag 24 augustus 2015 09:35 schreef Gutanoth het volgende:
Dat ze er boven staan is niet super verschrikkelijk, maar als we ze gewoon even met 4-0 op hun ballen kunnen geven ben ik tevree
Tsja, dat motiveerde Feyenoord zodanig dat de titel in de kuip verspeeld werd later dat seizoen. Dus doe maar niet.quote:
Zorgen dat je de rest van de wedstrijden wint, no problemquote:Op maandag 24 augustus 2015 09:40 schreef DS4 het volgende:
[..]
Tsja, dat motiveerde Feyenoord zodanig dat de titel in de kuip verspeeld werd later dat seizoen. Dus doe maar niet.
maar andersom ook nietquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:27 schreef jpg97 het volgende:
Denk echt niet dat PSV wel even van Feyenoord wint...
Hoewel ik fan ben van het type spits als Locadia is weet ik niet of ik hier nu wel blij mee ben. Blijkbaar zit zijn situatie hem zo dwars dat hij er rare dingen van gaat doen. Kan je dan wel 100% geven? En heb je niet een hoop krediet en vertrouwen verspeeld? Iets wat maar weer moeilijk terug te verdienen is.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:55 schreef tja77 het volgende:
Locadia heeft dus spijt, en zegt bij PSV te willen blijven...
ook die wedstrijd gaat 90 minuten duren hequote:Op maandag 24 augustus 2015 12:27 schreef jpg97 het volgende:
Denk echt niet dat PSV wel even van Feyenoord wint...
Historisch gezien wint Feyenoord zelden van PSV thuis maar dit seizoen geef ik ze een grotere kans dan 'normaal'.quote:
Heb je Feyenoord wel zien spelen dan? Geven veel ruimte weg, nu heeft PSV wat minder mogelijkheden dan vorig seizoen om daar gebruik van te maken maar ik verwacht toch een overwinningquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Historisch gezien wint Feyenoord zelden van PSV thuis maar dit seizoen geef ik ze een grotere kans dan 'normaal'.
Aangezien PSV voor geen meter draait gok ik nog steeds gelijkspel
quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:57 schreef BadderHaring het volgende:
Nu alles weer koek en ei is met Locadia zal de sfeer in de groep ook wel meteen stukken beter zijn. Blij dat hij nu weer 100% tevreden is en zich zonder sjagrijn schikt in zijn rol....
Zucht... Hoe groot zal die splijtzwam uiteindelijk blijken?
Toch verwacht ik een overwinning op Feyenoord. Al is het ook wel mooi als ze er in Rotterdam nog een paar maandjes in blijven geloven.
http://www.omroepbrabant.(...)an+bij+selectie.aspx
Zijn 'statement'. Natuurlijk is het voor zo'n egotje moeilijk om de pers te woord te staan en zijn keutel in te trekken, maar dit komt natuurlijk niet echt krachtig over alsof hij het meent en er nu echt zin in heeft....
Dat hoop ik dan maar, alsnog een oerdomme actie van hem.quote:Volgens de aanvaller had zijn afwezigheid niets te maken met het afdwingen van een transfer. "Het was gewoon teleurstelling."
Frenkie, de nieuwe Andersen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:03 schreef Scarface88 het volgende:
Frenkie de Jong definitief naar Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |