Tja, Willems voegt aanvallend wel het eea toe maar of dat voldoende is? Het probleem zit hem vooral in het niet afmaken van kansen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Deze week kun je Willems nog niet opstellen en ook Moreno zal niet meteen staan. Het is gewoon punten sprokkelen tot die 2 voo meedoen.
Dit dus, als straks Feijenoord op een overtuigende manier van Feijenoord wordt gewonnen, wordt de platte kar alweer van stal gehaald.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:53 schreef Geo4kant het volgende:
Spelers gehaald en het is top en naar 3 wedstrijdjes moeten we weer vrezen voor een blamage. Geef het eens tijd joh. Wispelteurige kutjes.
Die zal net als Wijnaldum wel een jaar of 4 nodig hebben voordat ie iets toevoegt om vervolgens na 1 redelijk seizoen te vertrekkenquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:30 schreef TweeGrolsch het volgende:
DIe Maher moet sowieso nooit meer in de basis staan. Wat is die slecht zeg.
Nou bij de aankoop van de spelers was ik al negatief, die geeft eigenlijk alleen maar meer kracht aan mijn mening.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:53 schreef Geo4kant het volgende:
Spelers gehaald en het is top en naar 3 wedstrijdjes moeten we weer vrezen voor een blamage. Geef het eens tijd joh. Wispelteurige kutjes.
Alsof wij iets in kunnen brengen tegen de aankomende kampioen. Nee. Kansloos. Ik weet niet of je afgelopen 3 wedstrijden hebt gezien? Kansloos.Alles is kansloos.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit dus, als straks Feijenoord op een overtuigende manier van Feijenoord wordt gewonnen, wordt de platte kar alweer van stal gehaald.
Zijn broer heeft bij Ajax gespeeld. Dat is net zo erg. Dat tekent een mens.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:05 schreef Fargo het volgende:
[..]
Hij kijkt ook altijd met zo'n diepdroevige blik. Alsof hij drie familieleden op één dag is kwijtgeraakt.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zijn broer heeft bij Ajax gespeeld. Dat is net zo erg. Dat tekent een mens.
Ja joh, tegenstanders waren allemaal beter.quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Alsof wij iets in kunnen brengen tegen de aankomende kampioen. Nee. Kansloos. Ik weet niet of je afgelopen 3 wedstrijden hebt gezien? Kansloos.Alles is kansloos.
Er zal tegen Feyenoord toch uit een ander vaatje getapt moeten worden dan wat ze de laatste 3 wedstrijden hebben aangeslagen...quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Alsof wij iets in kunnen brengen tegen de aankomende kampioen. Nee. Kansloos. Ik weet niet of je afgelopen 3 wedstrijden hebt gezien? Kansloos.Alles is kansloos.
Arias speelt Elia kapot, en Kuyt komt er tegen Poulsen niet aan te pas.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er zal tegen Feyenoord toch uit een ander vaatje getapt moeten worden dan wat ze de laatste 3 wedstrijden hebben aangeslagen...
Ik gok een gelijkspelletje.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Arias speelt Elia kapot, en Kuyt komt er tegen Poulsen niet aan te pas.
Moreno en Bruma worden direct een topduo.
En de Jong speelt Botteghin zoek.
4-0 en het begin van een serie van 25 wedstrijden zonder puntverlies.
Eensquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Arias speelt Elia kapot, en Kuyt komt er tegen Poulsen niet aan te pas.
Moreno en Bruma worden direct een topduo.
En de Jong speelt Botteghin zoek.
4-0 en het begin van een serie van 25 wedstrijden zonder puntverlies.
quote:Marcel Ritzmaier maakt waarschijnlijk op korte termijn de overstap van PSV naar NEC. Algemeen directeur Bart van Ingen van de Nijmeegse club bevestigde dat zondag in gesprek met Omroep Gelderland. De Oostenrijker wordt voor een jaar gehuurd.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zeg het alvast, volgende week pingel Feyenoord
Minimaalquote:Op zondag 23 augustus 2015 18:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zeg het alvast, volgende week pingel Feyenoord
Nee, gewoon op Google gezocht.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Och, heb je die zelf gemaakt? Dat is knap.
Dan ben ik in 1x al mijn respect voor je verloren. Terwijl je dat met zoveel zorg had opgebouwd.quote:
Godverdomme zeg.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dan ben ik in 1x al mijn respect voor je verloren. Terwijl je dat met zoveel zorg had opgebouwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |