abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155454828
Het is sowieso belachelijk dat we anno 2015 nog steeds geen videotechniek gebruiken. Maargoed, nu heb ik er inmiddels meer over gezegd dan ik eigenlijk kwijt wilde.
Land of the free. Home of the brave.
  Redactie Sport zondag 23 augustus 2015 @ 00:47:38 #77
274204 crew  Mexicanobakker
pi_155454832
Zelfs al hadden we de arbitrage tegen (waarbij ik de eerste wedstrijd in twijfel trek, de 0-1 was duidelijk buitenspel bijv), moet je nog uit van ADO winnen en tegen Heerenveen minimaal beter spel op de mat leggen. Er zijn gewoon erg weinig kansen gecreeerd en als er eens ruimte ligt gebeurt er weinig mee. Hoeveel grote kansen heeft PSV gehad? Lestienne eentje, die goal (waarbij dramatisch verdedigd werd) en nog een kopkans ofzo? Dat is gewoon te weinig. Je speelt tegen Heerenveen, met fucking Lucas Bijker in de verdediging. Zo moeilijk moet het niet zijn om kansen te creeeren. Maar ja, als je halve middenveld faalt wordt dat toch lastig.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_155454859
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 00:47 schreef Scarface88 het volgende:
Het is sowieso belachelijk dat we anno 2015 nog steeds geen videotechniek gebruiken. Maargoed, nu heb ik er inmiddels meer over gezegd dan ik eigenlijk kwijt wilde.
Video scheidsrechters werken niet. Natuurlijk is er altijd een corecte beslissing maar dit is voetbal.
  Redactie Sport zondag 23 augustus 2015 @ 00:51:13 #79
274204 crew  Mexicanobakker
pi_155454939
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 00:48 schreef Brammess het volgende:

[..]

Video scheidsrechters werken niet. Natuurlijk is er altijd een corecte beslissing maar dit is voetbal.
Voor buitenspel werkt een videoscheidsrechter natuurlijk wel. Je kunt altijd beoordelen of iemand buitenspel loopt of niet. Of het hinderlijk is is wel arbitrair, net als de zwaarte van een overtreding bij kaarten of penalties.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_155454940
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs al hadden we de arbitrage tegen (waarbij ik de eerste wedstrijd in twijfel trek, de 0-1 was duidelijk buitenspel bijv), moet je nog uit van ADO winnen en tegen Heerenveen minimaal beter spel op de mat leggen. Er zijn gewoon erg weinig kansen gecreeerd en als er eens ruimte ligt gebeurt er weinig mee. Hoeveel grote kansen heeft PSV gehad? Lestienne eentje, die goal (waarbij dramatisch verdedigd werd) en nog een kopkans ofzo? Dat is gewoon te weinig. Je speelt tegen Heerenveen, met fucking Lucas Bijker in de verdediging. Zo moeilijk moet het niet zijn om kansen te creeeren. Maar ja, als je halve middenveld faalt wordt dat toch lastig.
Brenet kan niet verdedigen dus die heeft constant rugdekking van Guardado nodig. En Isimat kan niet opbouwen waardoor Maher en weer Guardado constant de bal kwamen halen.

Kortom; hele middenveld naar de klote door twee falers in de verdediging. Had je twee keer Bruma en twee keer Arias gehad, had Guardado zich kunnen richten op passes en had Maher lekker in de punt kunnen blijven staan.
Dit, dus.
pi_155454977
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 00:39 schreef Brammess het volgende:

[..]

___________________ :') _O-
nrc doet dat onderzoek vaak ja. Ajax structureel benadeeld, Feyenoord elk jaar dik bevoordeeld behalve vorig jaar. Psv wisselt een beetje, volgens mij iets bevoordeeld in totaal
  zondag 23 augustus 2015 @ 08:18:18 #82
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_155457881
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs al hadden we de arbitrage tegen (waarbij ik de eerste wedstrijd in twijfel trek, de 0-1 was duidelijk buitenspel bijv), moet je nog uit van ADO winnen en tegen Heerenveen minimaal beter spel op de mat leggen. Er zijn gewoon erg weinig kansen gecreeerd en als er eens ruimte ligt gebeurt er weinig mee.
^Dit dus, hand in eigen boezem steken, enkel naar de arbitrage wijzen is te makkelijk.
  zondag 23 augustus 2015 @ 08:47:02 #83
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_155458034
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 08:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

^Dit dus, hand in eigen boezem steken, enkel naar de arbitrage wijzen is te makkelijk.
Er is niemand die ENKEL naar de arbitrage wijst, maar dat het mee of in veel gevallen tegen je werkt is duidelijk.
pi_155458160
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 08:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Natuurlijk. Maar zonder die fouten heb je 3 punten tegen Heerenveen en zonder het wonderdoelpunt de eerste wedstrijd 3 punten tegen Ado.

Dat PSV te kwetsbaar is op dit moment is een feit, maar zonder die flinke wind tegen had je 9 punten en is iedereen tevreden met de resultaten.

Dus natuurlijk gaat het ook om de arbitrage nu.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zondag 23 augustus 2015 @ 09:16:54 #85
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_155458243
In de eerste helft alleen al had Lestienne minimaal 1 keer moeten scoren, maar eigenlijk 2 keer. Waar PSV vorig seizoen en in de voorbereiding op dit seizoen juist uiterst effectief was en zorgvuldig omsprong met de kansen, is dat nu om de 1 of andere reden niet meer zo.
Tuurlijk lever je met het vertrek van Memphis en Wijnaldum veel scorend vermogen in. Maar om nu al te praten over miskopen als Lestienne, Pereiro en Pröpper (zoals sommige hier doen) is simpelweg zielig. Er zijn welgeteld 3 wedstrijden gespeeld, en je defensie is niet op volle oorlogssterkte. Je bent wel heel hypocriet als je nu al spelers af gaat schrijven, terwijl een speler als Maher al tig wedstrijden in de basis staat, en nog geen fuck aan progressie heeft geboekt.

Zowel Ajax als Feijenoord heeft ook nog een niet al te beste indruk gemaakt, maar wel de punten gepakt. Die laten echt nog wel punten liggen in wedstrijden als Heerenveen uit bijv.

Miljoenen cashen aan transfers en vervolgens verwachten dat spelers die een slechts een deel van die transfers kosten, die gaten moeiteloos opvullen? Je aanvoerder en je meest talentvolle voetballer zijn vertrokken, geef het een wedstrijd of 10-15 de tijd, wacht tot Moreno mee kan doen en Willems weer fit is. Dan rendeert je middenveld ook beter. Iedereen hier vond het volgens mij een goede zaak dat Wijnaldum en Memphis vertrokken, gecasht op het goede moment, na het behalen van een kampioenschap. En je wist dat je onmogelijk voor hetzelfde geld (laat staan veel minder geld) gelijkwaardige vervangers kon halen. Als vervolgens Willems geblesseerd raakt, en een redelijke CV als Rekik vertrekt, dan ben je op alle linies verzwakt. Logisch dat je dan dit soort wedstrijden verliest.

Wat je PSV kunt verwijten is dat na het vertrek van Rekik, er niet meteen werd gekeken naar een vervanger. Waardoor je de eerste wedstrijden van het seizoen nog geen beroep kon doen op Moreno. Ook haalt PSV een Poulsen? Maar waarvoor? Is die nog slechter dan Brenet? Iedere uitwedstrijd is elftal uit balans door die koekenbakker. Thuis speelt PSV aanvallender en valt het nog te overzien, maar reken maar dat PSV het zwaar gaat krijgen tegen Feijenoord.

Er moeten dingen beter, en sommige arbitrale beslissingen vallen in je nadeel uit. Maar het elftal is echt niet zoveel slechter als dat van Feijenoord en Ajax.
  zondag 23 augustus 2015 @ 09:18:11 #86
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_155458252
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 09:06 schreef DS4 het volgende:

[..]

Natuurlijk. Maar zonder die fouten heb je 3 punten tegen Heerenveen en zonder het wonderdoelpunt de eerste wedstrijd 3 punten tegen Ado.

Dat PSV te kwetsbaar is op dit moment is een feit, maar zonder die flinke wind tegen had je 9 punten en is iedereen tevreden met de resultaten.

Dus natuurlijk gaat het ook om de arbitrage nu.
Er simpelweg vanuit gaan dat je dan wel 9 punten zou hebben :') :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 23 augustus 2015 @ 09:20:41 #87
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_155458273
Ach, ADO uit, Heereveen uit. Kan je verliezen. Het zijn beiden ploegen van echte wereldklasse. De scheids treft ook geen blaam, die was namelijk blind. Daarbij kan je je vraagtekens houden over Cocu met zijn beslissing om Brenet te kiezen voor Poulsen. Brenet is namelijk een F junior.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  zondag 23 augustus 2015 @ 09:25:32 #88
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155458322
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 09:18 schreef Dven het volgende:

[..]

Is te simpel natuurlijk. Dat klopt. Maar het helpt niet mee natuurlijk.

PSV heeft de afgelopen 3 jaar niet gewonnen in Heerenveen. In Den Haag heeft men het ook traditioneel erg lastig. De resultaten dit seizoen zijn nauwelijks minder dan voorgaande jaren als je deze wedstrijden bekijkt. Het scheelt een goaltje.

Lestienne had moeten scoren, Brenet en Maher zijn een belasting voor het elftal, Pröpper geeft een domme strafschop weg en de scheids heeft ons benadeeld. Dat zijn de factoren. Prima, kan gebeuren. Komende week Feyenoord. Reken er maar op dat dat ook puntverlies wordt, want dit elftal staat gewoon nog niet.

Maar dat de nieuwe spelers wat kunnen, dat lijkt me toch wel helder. Pereiro liet dat gisteren even zien en het feit dat Lestienne zo vaak in scoringspositie kwam zegt ook wel iets. Depay had er van de 3 kansen die Lestienne kreeg, 2 gemaakt. Locadia ook. Jozefzoon ook. Nu Lestienne nog.

Ik blijf erbij dat we verreweg de sterkste selectie hebben. We worden gewoon kampioen als Cocu de boel binnen een paar weken op de rit krijgt. En anders volgend jaar.
pi_155458373
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 00:45 schreef Buitendam het volgende:
(Onterechte) penalty's gegeven en gekregen heffen elkaar aan het einde van het seizoen altijd op.
Altijd ja. De kans dat je bij het gooien van een munt 3x achter elkaar kop hebt, is 0%.
pi_155458379
PSV was gewoon niet duidelijk de betere tegen zowel ADO als Heerenveen. Dat is het meest relevant
pi_155458396
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 09:18 schreef Dven het volgende:

Tegen ADO is het evident dat het 3 punten scheelt.

Tegen Heerenveen had je idd de pingel kunnen missen, maar het punt wat ik maak is dat deze arbitrale blunder van braamhaar gewoon dusdanig is dat je het er best over mag hebben. Net zo goed als dat het vorige week onder meer ging over het arbitrale niveau bij feyenoord.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_155458398
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 09:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
PSV was gewoon niet duidelijk de betere tegen zowel ADO als Heerenveen. Dat is het meest relevant
Maar PSV had wel genoeg kansen om de wedstrijd in het slot te gooien. Heerenveen, Groningen en ADO hadden niet veel kansen.
  zondag 23 augustus 2015 @ 09:49:06 #93
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155458518
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 09:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dat waren ze voorgaande jaren ook lang niet altijd. In dit soort wedstrijden zijn het vaak de individuele capaciteiten die het verschil maken. Tegen ADO was dat nu ook zo, alleen kreeg je die bizarre hakbal tegen. Kan gebeuren.

Ik snap de paniek ook niet hoor. Ja, het is een kutstart, maar had je deze wedstrijden na een Europees midweeks duel gehad, dan verlies je ze allebei.
pi_155458677
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 09:49 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat waren ze voorgaande jaren ook lang niet altijd. In dit soort wedstrijden zijn het vaak de individuele capaciteiten die het verschil maken. Tegen ADO was dat nu ook zo, alleen kreeg je die bizarre hakbal tegen. Kan gebeuren.

Ik snap de paniek ook niet hoor. Ja, het is een kutstart, maar had je deze wedstrijden na een Europees midweeks duel gehad, dan verlies je ze allebei.
Klopt ook hoor, en zijn gewoon lastige uitwedstrijden. Uiteindelijk moet je die vaker gaan winnen, maar er is zeker geen man overboord
  zondag 23 augustus 2015 @ 10:15:21 #95
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_155458831
Onder andere Schmeichel, Chilavert... en Hansen.

Toch wel genieten hoor :@
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_155458934
Buitenspeldoelpunt tegen ADO is alweer snel vergeten merk ik.. Daar had PSV gewoon duidelijk voordeel van een arbitraire fout.
pi_155458965
quote:
10s.gif Op zondag 23 augustus 2015 09:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Altijd ja. De kans dat je bij het gooien van een munt 3x achter elkaar kop hebt, is 0%.
Oke.
Dit, dus.
  zondag 23 augustus 2015 @ 10:26:44 #98
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155458966
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 10:23 schreef sknoop het volgende:
Buitenspeldoelpunt tegen ADO is alweer snel vergeten merk ik.. Daar had PSV gewoon duidelijk voordeel van een arbitraire fout.
Arbitrage in die wedstrijd was twee kanten op 100% kut.
pi_155459221
Verschil tussen de penaltyfouten was dat die van Bijker niet zo opzichtig was, die van Propper was net geen Ippon.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 23 augustus 2015 @ 10:42:14 #100
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155459238
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 10:41 schreef Pedroso het volgende:
Verschil tussen de penaltyfouten was dat die van Bijker niet zo opzichtig was, die van Propper was net geen Ippon.
Propper deed dat niet slim nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')