abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 21:41:37 #51
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_155447894
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 21:10 schreef Rabieluh het volgende:
Nu gaan de goals de van de Jong stromen.
Ja, laten we het telraam er maar bij pakken.
pi_155447913
elke wedstrijd zie ik zeker 8-10 goeie kansen en dan wordt er echt veel te weinig gescoord.
hoe minder doelpunten je maakt, hoe harder heel het fucking team moet werken.
Nothing to see here, carry on
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 21:46:34 #53
342627 tja77
pi_155448119
Nu al meer wedstrijden gelijk gespeeld dan heel het vorige seizoen.
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 21:49:08 #54
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_155448240
Slechte pot en een slechte beslissing van de scheidsrechter. Soms zit het mee, vandaag zat het duidelijk tegen.
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 21:56:23 #55
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_155448535
Alle hoop op Willems, daar krijgen tegenstanders t zo druk mee dat de rest meer aan voetballen toekomt.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_155448549
#CocuOut
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 21:59:04 #57
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_155448623
Overigens is dit puntverlies de schuld van Locadia.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 22:04:02 #58
342627 tja77
pi_155448862
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 21:59 schreef Rabieluh het volgende:
Ik dacht van de Rabobank...
pi_155449346
Pff. Het uitcomplex is alive and kicking.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 22:22:04 #60
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155449592
Gelijke spelen ADO-uit en Heerenveen uit. Er zijn jaren dat je aan die potten minder dan 2 punten overhoudt.

Ajax en Feyenoord hebben die wedstrijden ook nog niet gewonnen.

Verder gewoon een gebrek aan scorendvermogen bij Lestienne, een Maher die laf blijft spelen en een Brenet die het hele team belast met zijn incompetentie.

En die scheids. Sjongejonge. Het gras was ook te droog en bovendien is 19:45 een kut tijd om te spelen. En de KNJB heeft ons expres kut wedstrijden in het begin van het seizoen gegeven om Ajax te helpen.

Nog meer te bedenken?
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 22:26:48 #61
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_155449800
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 21:59 schreef Rabieluh het volgende:
Locadia, de schrik van iedere achterhoede had dit zelf wel even klaar gespeeld ja

:') :') :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_155450180
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 22:22 schreef BadderHaring het volgende:
Gelijke spelen ADO-uit en Heerenveen uit. Er zijn jaren dat je aan die potten minder dan 2 punten overhoudt.

Ajax en Feyenoord hebben die wedstrijden ook nog niet gewonnen.

Verder gewoon een gebrek aan scorendvermogen bij Lestienne, een Maher die laf blijft spelen en een Brenet die het hele team belast met zijn incompetentie.

En die scheids. Sjongejonge. Het gras was ook te droog en bovendien is 19:45 een kut tijd om te spelen. En de KNJB heeft ons expres kut wedstrijden in het begin van het seizoen gegeven om Ajax te helpen.

Nog meer te bedenken?
Je vergeet Propper, de hoofdschuldige van vanavond samen met Lestienne, wat een zwakke spelers zeg..
pi_155450895
Kudo's voor Bruma in ieder geval
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_155452261
Bruma en Zoet waren de enige twee met een voldoende.

Wordt nu wel tijd dat ze op elkaar ingespeeld raken, want je kunt niet veel meer wedstrijden zo spelen.
Dit, dus.
pi_155454178
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 23:35 schreef Buitendam het volgende:
Bruma en Zoet waren de enige twee met een voldoende.

Wordt nu wel tijd dat ze op elkaar ingespeeld raken, want je kunt niet veel meer wedstrijden zo spelen.
We hebben eigenlijk niet eens een sterke bank, als je ziet dat alleen pereiro volgens cocu iets kon inbrengen.. Tsjah.. :{
pi_155454232
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 00:23 schreef Doublepain het volgende:

[..]

We hebben eigenlijk niet eens een sterke bank, als je ziet dat alleen pereiro volgens cocu iets kon inbrengen.. Tsjah.. :{
Die zet Brennet er ook in...
pi_155454457
Locadia ruilen voor Sanogod? :)
pi_155454552
Ik ga niet eens meer de moeite nemen om over de scheids te praten. PSV heeft al drie wedstrijden op een rij de arbitrage tegen zich, waar de concurrent onterecht een penalty krijgt en een duidelijke goal van de tegenstander onterecht wordt afgekeurd. Van de scheids heeft PSV het nog nooit moeten hebben. Met van Bommel een record aan gele kaarten, elke wedstrijd een. Of een kampioenswedstrijd in de kuip waar je onterecht rood krijgt die later wordt geseponeerd... Maarja wel de titelstrijd verloren... Ook dit seizoen begint weer lekker.

Ik las laatst een statistiek hoeveel wedstrijden Feyenoord de arbitrage mee had in tegenstelling tot PSV en Ajax, was best schrijnend om te zien.
Land of the free. Home of the brave.
pi_155454618
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 00:36 schreef Scarface88 het volgende:
Ik ga niet eens meer de moeite nemen om over de scheids te praten. PSV heeft al drie wedstrijden op een rij de arbitrage tegen zich, waar de concurrent onterecht een penalty krijgt en een duidelijke goal van de tegenstander onterecht wordt afgekeurd. Van de scheids heeft PSV het nog nooit moeten hebben. Met van Bommel een record aan gele kaarten, elke wedstrijd een. Of een kampioenswedstrijd in de kuip waar je onterecht rood krijgt die later wordt geseponeerd... Maarja wel de titelstrijd verloren... Ook dit seizoen begint weer lekker.

Ik las laatst een statistiek hoeveel wedstrijden Feyenoord de arbitrage mee had in tegenstelling tot PSV en Ajax, was best schrijnend om te zien.
___________________ :') _O-
pi_155454630
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 00:39 schreef Brammess het volgende:

[..]

___________________ :') _O-
Ik zal morgen eens kijken of ik die site met de statistieken kan vinden. Als het structureel is kun je amper nog spreken van incidenten.
pi_155454633
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 00:23 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Denk dat het heel veel gaat schelen als de twee dissonanten in de personen Brenet en Isimat gaan banken. Dat er balans in het elftal komt en iedereen in positie kan blijven. Guardado kan geen lange ballen op de borst leveren nu hij constant Brenet moet ondersteunen, en Maher heb ik wel 10 keer de bal bij Isimat zien ophalen. Schiet voor geen meter op zo.
Dit, dus.
pi_155454655
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 00:39 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik zal morgen eens kijken of ik die site met de statistieken kan vinden.
Statistieken kan je in zulk soort gevallen niet gebruiken. De ene scheidsrechter geeft hem wel en de ander niet.

Ach en als je zo doorgaat met Ajax had toen een penalty moeten krijgen, en toen PSV, en toen Feyenoord dan kan je eindeloos doorgaan.
pi_155454695
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 00:40 schreef Brammess het volgende:

[..]

Statistieken kan je in zulk soort gevallen niet gebruiken. De ene scheidsrechter geeft hem wel en de ander niet.

Ach en als je zo doorgaat met Ajax had toen een penalty moeten krijgen, en toen PSV, en toen Feyenoord dan kan je eindeloos doorgaan.
Dat ging niet alleen over penalties. Ook kaarten, buitenspel, aantal vrije trappen enz. Nogmaals als het structureel is kun je amper nog spreken van incidenten. Zijn gewoon cijfers.
pi_155454772
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 00:42 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Dat ging niet alleen over penalties. Ook kaarten, buitenspel, aantal vrije trappen enz. Nogmaals als het structureel is kun je amper nog spreken van incidenten. Zijn gewoon cijfers.
Ajax en Feyenoord krijgen over het algemeen waarschijnlijk meer vrije trappen omdat die meer voetballen op de helft van de tegenstander dan PSV. Ach ja. Wordt ook altijd gezegd dat Blom een Ajacied is maar die is wel degelijk als Feyenoordertje opgegroeid.

Elke club wordt bena- en voordeeld. Daar doe je niks tegen. Als je vanuit Braamhaar zijn ooghoek kijkt kan je ook wel enigzins begrijpen dat hij geen penalty geeft.
pi_155454775
(Onterechte) penalty's gegeven en gekregen heffen elkaar aan het einde van het seizoen altijd op.
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')