Dat moet een flinke uitbouw worden dan, neem je verrekijker maar mee in dat gevalquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zou beter zijn dan een compleet nieuw stadion.
De hel met die grote namen. Anderhalf miljoen per gewonnen wedstrijd is mij heel wat meer waard.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gaan we voor de grootste namen of voor de meeste (nog steeds minieme kans) om door te gaan?
Jij snapt natuurlijk niet dat het hele stadion dan opschuift omdat het hele probleem is dat de andere kant opbouwen onmogelijk is?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat moet een flinke uitbouw worden dan, neem je verrekijker maar mee in dat geval
Nou ja, ik zie ze sowieso niet vaak winnen. Denk dat ik met 4 punten als eindresultaat al tevreden zou zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De hel met die grote namen. Anderhalf miljoen per gewonnen wedstrijd is mij heel wat meer waard.
Ben je dan niet gewoon een nieuw stadion aan het bouwen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Jij snapt natuurlijk niet dat het hele stadion dan opschuift omdat het hele probleem is dat de andere kant opbouwen onmogelijk is?
Oftewel, het veld schuift dan ook die kant op.....
Tuurlijk, dat is sowieso geen discussie.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie ze sowieso niet vaak winnen. Denk dat ik met 4 punten als eindresultaat al tevreden zou zijn.
Ze kunnen toch over de weg heen bouwen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zou beter zijn dan een compleet nieuw stadion.
Die weg wordt zo overschat iddquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze kunnen toch over de weg heen bouwen?
[ afbeelding ]
Zo dus
Dit is dat stadion plan voor het WK of niet?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze kunnen toch over de weg heen bouwen?
[ afbeelding ]
Zo dus
Wat istie daar allemaal aan het uitspoken?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:54 schreef BeamofLight het volgende:
En die toivonen...zo kon je naar Liverpool, zo word je uitgekotst door Rennes
niks eigenlijk. Bankzitter.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wat istie daar allemaal aan het uitspoken?
Nee.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben je dan niet gewoon een nieuw stadion aan het bouwen?
Want je tilt het stadion gewoon op en zet het 30 meter verder weer neer?quote:
Nee. Je verlegt het veld en bouwt op Zuid en Noord een nieuwe tribune en op Oost en West bouw je een stuk aan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Want je tilt het stadion gewoon op en zet het 30 meter verder weer neer?
Oh, maar voor driekwart een nieuw stadion dusquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee. Je verlegt het veld en bouwt op Zuid en Noord een nieuwe tribune en op Oost en West bouw je een stuk aan.
En op zuid en noord kun je dan grote delen van wat er staat laten staan en hergebruiken.
Geen bouwkundige jij? Grote delen van de structuur kun je gewoon hergebruiken of als fundament laten staan. Natuurlijk is het veel werk en duur, maar nieuwbouw is veel duurder.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh, maar voor driekwart een nieuw stadion dus![]()
Ik zie het niet gebeuren, als PSV iets gaat doen de komende pakweg 10 jaar zal het wel nieuwbouw worden.
De ligging van het stadion is uniek. Ik zou het als Eindhovenaar echt jammer vinden als dat zou verdwijnen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Die nieuwe locatie overleef ik ook wel weer... Het enige wat ik daar over vrees is dat je voor een vergelijkbare plek in een nieuw stadion 30-50% meer gaat betalen. "Ja, dat zijn heel marktconforme prijzen hoor, kijk maar naar Ajax!".
Jammer wel, maar ik moet zelf toch al altijd met de trein/auto naar de wedstrijd dus an sich zal het voor mij weinig uitmaken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De ligging van het stadion is uniek. Ik zou het als Eindhovenaar echt jammer vinden als dat zou verdwijnen.
En om nu al te gaan zeiken over eventuele prijsverhoging na een nieuwbouw lijkt me wat voorbarig.
Ik ben eigenlijk benieuwd hoe Bakkali het gaat doen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:54 schreef BeamofLight het volgende:
En die toivonen...zo kon je naar Liverpool, zo word je uitgekotst door Rennes
Memphis had ook dat soort teksten als hem wat werd verweten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:00 schreef Doublepain het volgende:
'Met negatieve kritiek kan ik niks mee'
Gast heeft zo absurd veel talent dat hij het waarschijnlijk goed gaat doen. Althans, totdat hij daar weer rotzooi gaat trappen omdat de kleur van zijn salarisstrook hem niet aanstaat ofzo.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk benieuwd hoe Bakkali het gaat doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |