nee. Liiszlequote:
Hey die broek heb ik ookquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:31 schreef liiszle het volgende:
maar vandaag alleen binnen gebleven
[ afbeelding ]
hihi mijne niet, primarkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leuk, broek heb ik ook volgens mijquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:26 schreef Maghrebijnse het volgende:
Dagje thuiswerken.
[ afbeelding ]
6 euroquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:00 schreef BeeGees het volgende:
Leuk gewoon leuk. 90% = niks betalen dus.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:55 schreef Fripsel het volgende:
Kringloop in het dorp had een hele lading kleding gekregen van lokale kledingwinkel. Prijskaartjes alles er nog aan. Jurkje met 90% korting gescoord. De schoenen zou m'n vriend het liefst ritueel verbranden
Vind die schoenen er prima uitzien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwart.![]()
Gaat niet zozeer om hoe de schoenen eruit zien maar om het feit dat ik een giraf ben met die dingen aan. Vriend en ik zijn precies even lang op onze blote voetjes.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:06 schreef Gray het volgende:
[..]
Vind die schoenen er prima uitzien.
Zwart.
Alles black? Zie je uitgroei is gefixed.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:28 schreef DjeDje het volgende:
Jas - Rains
T-shirt jurk - HM
High waisted jeans - Monki
Sneakers - Asics
Sjaal
(Snapchat)
[ afbeelding ]
Nee, contrast van de foto is laag. Mijn uitgroei valt qua kleurverschil ook erg mee.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:30 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Alles black? Zie je uitgroei is gefixed.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:55 schreef Fripsel het volgende:
Kringloop in het dorp had een hele lading kleding gekregen van lokale kledingwinkel. Prijskaartjes alles er nog aan. Jurkje met 90% korting gescoord. De schoenen zou m'n vriend het liefst ritueel verbranden
Mooie schoenen, waarvan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Echt duidelijk deze fotoquote:Op zondag 18 oktober 2015 18:28 schreef DjeDje het volgende:
Jas - Rains
T-shirt jurk - HM
High waisted jeans - Monki
Sneakers - Asics
Sjaal
(Snapchat)
[ afbeelding ]
"(Snapchat)"quote:
Vind dit eigenlijk er beter uitzien dat 2 van die stokjesquote:Op maandag 19 oktober 2015 13:47 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Een iets wat skinnier broek zou je echt goed staan!
Vind iets wijdere fits de laatste tijd wat fijner zittenquote:Op maandag 19 oktober 2015 13:47 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Een iets wat skinnier broek zou je echt goed staan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |