Eigenlijk ook wel de leukste versie ditquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ook, Sway leerde ik pas later kennen.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zullen wij samen een site beginnen? Ikbenturk.nl?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:37 schreef anonymoussie het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
True, echt jaren '90 feeling.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk ook wel de leukste versie dit
Diep van binnen zijn we het allemaal abi.quote:
Omdat jij nogal een kansenparel bent.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:41 schreef LTVDK het volgende:
Godver, nu heb ik al weer zes keer 'ik ben turk' op repeat staan
Dit vind ik dus echt niet kunnen he.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat jij nogal een kansenparel bent.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:44 schreef anonymoussie het volgende:
het is oranje en weet het nog niet helemaal zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
een misschienissappeltje
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]Is dat niet Holly Michaels, geboren op 16 augustus 1990 in Arizona, bekend van klassieke speelfilms?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer films dan Halina Reijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is dat niet Holly Michaels, geboren op 16 augustus 1990 in Arizona, bekend van klassieke speelfilms?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:48 schreef anonymoussie het volgende:
Wat is het kind van een slang en een egel?
Niet heel moeilijk toch.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Meer films dan Halina Reijn.
Een slegel.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:48 schreef anonymoussie het volgende:
Wat is het kind van een slang en een egel?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:55 schreef LTVDK het volgende:
Triggertje, uit welke vage Turkse zombiefilm film kwam dat muziekje van 'ik ben turk' nou ook alweer?
Ja doei.quote:
Las het vanmiddag, toen dacht ik al dat jij vast een handdoekje nodig zou hebben.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:58 schreef LTVDK het volgende:
*zelfverheerlijkende fielaks modus aan*
Gewoon Omroep Brabant die mijn artikel doorlinkt
De testers werden gekozen na een voorselectie uit zesduizend kandidaten. Broekmeulen maakte volop promotie en wist onder andere het kritische FOK!-publiek voor haar te winnen.
http://www.omroepbrabant.(...)+achtbaantester.aspx
*zelfverheerlijkende fielaks modus uit*
Aanstekelijke beats wel, niet echt typisch Turks toch?quote:
Wel zandachtig.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aanstekelijke beats wel, niet echt typisch Turks toch?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aanstekelijke beats wel, niet echt typisch Turks toch?
Minstens een badhandoek natuurlijk, veel hoger dan Omroep Brabant kun je het als Brabo natuurlijk niet maken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Las het vanmiddag, toen dacht ik al dat jij vast een handdoekje nodig zou hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
'Jumpen' komt uit België en werd aanvankelijk 'skiën' genoemd, kut 'Ollandersquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Soort van, 'apaci dans' was een heel rage geweest in Turkije, net zoals toen met dat 'jumpen' in Nederland.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Minstens een badhandoek natuurlijk, veel hoger dan Omroep Brabant kun je het als Brabo natuurlijk niet maken.Is je vader nu wel trots op je tagje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is totaal niet homofiel.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Soort van, 'apaci dans' was een heel rage geweest in Turkije, net zoals toen met dat 'jumpen' in Nederland.
Hadden ze niets beters om over te nemen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Jumpen' komt uit België en werd aanvankelijk 'skiën' genoemd, kut 'Ollanders
Draculaquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:04 schreef anonymoussie het volgende:
Dracoola klinkt wel tof.
Beetje oosterse dance.
stiekem doe je nu gewoon mee.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is totaal niet homofiel.
Domme 'Ollandersquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hadden ze niets beters om over te nemen.
[..]
Dracula
[..]
stiekem doe je nu gewoon mee.
Ligt er aan waarmee je gooit.quote:
Dat is gewoon nog slechter dan een bloemkoolmeesquote:
Mja, alsof men krampachtig een 'hakken' light voor de nieuwe generatie moest hebben in samenwerking met een sportmotivator ofzo.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Domme 'OllandersBeetje tekclub en jump jatten en het dan jumpstyle noemen omdat ze te achterlijk zijn een extra hersencel in werking te zetten
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is gewoon nog slechter dan een bloemkoolmees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |