abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155416120
2015

10 september: Jagärtrut
12 september: Wizzy
14 september: gestreeptestoel
19 september: Malteser
29 september: J0ycie88 (meisje)

6 oktober: Limone (jongen)
8 oktober: Skoap (jongen)
14 oktober: Sara82 (jongen)
16 oktober: pinquit (jongen)
16 oktober: Estrys (jongen)
21 oktober: JantinaGr (meisje)
23 oktober: *** Cassandra87 en Bartholomeus *** (jongen)
24 oktober: *** Natalie en steenz *** (meisje)

3 november: silliegirl
4 november: Daui (tweeling)
11 november: 1stGirl
14 november: ***Kuukske & JDude*** (jongen)
23 november: Bloesem

8 december: bloes85
31 december: sethiwe

2016

1 januari: hetzusjevan
4 januari: Xanteh
22 januari: Myrr (jongen)

14 februari: Frummeltje86
19 februari: Sicilia

1 maart: L0t..
3 maart: LadyBlack
4 maart: Dot.
14 maart: Razztwizzle
20 maart: onomatopee
24 maart: Lamb29

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Aanpassingen graag via quote of een DM :)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2015 12:42:29 ]
pi_155416127
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 19:57 schreef hetzusjevan het volgende:
L0t en LB ik duim voor goede NIPT uitslagen! en hoop dat jullie beide toch van de vakantie kunnen genieten..

Myrr leuk hoor verhuizen naar jullie nieuwe stekkie, succes met inpakken :).
Dank je. ;) Het is toch meer zooi weer dan verwacht. ;( Heb de neiging om alles gewoon weg te gooien :') maar dan heb ik weinig spullen over om neer te zetten straks.

Weet jij trouwens het geslacht van je kleine? Of blijft het een verassing?

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2015 20:12:53 ]
pi_155416301
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 20:12 schreef Myrr het volgende:

[..]

Dank je. ;) Het is toch meer zooi weer dan verwacht. ;( Heb de neiging om alles gewoon weg te gooien :') maar dan heb ik weinig spullen over om neer te zetten straks.

Weet jij trouwens het geslacht van je kleine? Of blijft het een verassing?
Haha ja snap ik! Kan je niet een deel weggooien en het aan je hormonen wijten O-) "sorry schat maar ik heb echt opruimdrift, die hormonen ook.." :D.

Ja wij weten het ook, wij krijgen een meisje O+. Alhoewel ik het beter niet had kunnen weten achteraf.. ik had geen moeite om van de neutrale kleertjes af te blijven maar nu ik weet wat het wordt is het echt heeel veel moeite doen om me in te houden met kopen. Het is ook allemaal zo schattig.

Kijk trouwens wat ik van een collega kreeg vandaag, Converse Allstars babysokjes O+ awwwh. Ik vind ze echt te gek haha :D.
pi_155416310
L0t en LB ik duim voor goede NIPT uitslagen! :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_155416390
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 20:17 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Haha ja snap ik! Kan je niet een deel weggooien en het aan je hormonen wijten O-) "sorry schat maar ik heb echt opruimdrift, die hormonen ook.." :D.

Ja wij weten het ook, wij krijgen een meisje O+. Alhoewel ik het beter niet had kunnen weten achteraf.. ik had geen moeite om van de neutrale kleertjes af te blijven maar nu ik weet wat het wordt is het echt heeel veel moeite doen om me in te houden met kopen. Het is ook allemaal zo schattig.

Kijk trouwens wat ik van een collega kreeg vandaag, Converse Allstars babysokjes O+ awwwh. Ik vind ze echt te gek haha :D.
[ afbeelding ]
Leuk! Mag het in de OP? Ik kan het me voorstellen ja. Bij meisjesspullen sta ik echt heel erg te soppen in de winkel, dus wat dat betreft toch blij dat het een jongetje is. Scheelt heel veel onnodig geld aan 20 jurkjes in dezelfde maat. :') Heb wel al aardig wat spijkerbroekjes en heel veel moeite om geen Nike's te kopen die hij pas over twee jaar aan kan. _O-

Heeeeeel schattig die sokjes. O+

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2015 20:21:56 ]
pi_155416879
Alweer een nieuw deel geopend. Heb die vorige nog niet gelezen.. Zag wel dat LB wat positiever nieuws heeft gekregen. Wat fijn voor jullie! En dat nog voor de vakantie.
pi_155417244
Hoe gaat het met jou, stoel?
pi_155418382
LB wat fijn dat je nu meer gerustgesteld bent. Hopelijk brengt de nipt test ook een goede uitslag mee.

Jeetje Lot jij ook al slecht nieuws van de termijnecho.
Hopelijk krijg je een goede uitslag van de nipttest.
pi_155418611
Dankjulliewel voor de lieve reacties :*.

Ik ben nu best wel rustig eronder, we kunnen er toch niets aan veranderen. Vond het wel jammer dat de vk die ik later aan de telefoon had (echo werd gemaakt bij speciaal echocentrum) nogal pessimistisch overkwam. Heel lief hoor maar ze zei dingen als 'de grond onder onze voeten weggeslagen' en 'er is natuurlijk een kans dat alles goed is', toen dacht ik wel 'eehhmm, EEN kans? 99% toch?' :? Niet echt geruststellend dus :') Tenzij zij meer weet dan wij maar dat lijkt me niet..
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 21:35:02 #10
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_155419161
Zo deden ze bij ons ook Lot. In het diagnostisch centrum. Daar was een van de eerste opmerkingen direct na het weghalen van de echokop die de nekplooi mat zelfs dat "kindjes met down ook heel gelukkig kunnen worden". En ook mn eigen vk liet niet veel optimistisch doorschemeren. Achteraf zei ze wel dat het heel vaak voorkomt, dat er niks aan de hand blijkt. Misschien zijn ze bang voor het geven van hoop terwijl het wel verkeerd blijkt?
Ik veranderde in een Googleverslaafde en vond ongeveer honderdduizend goed aflopende verhalen :*.
pi_155419234
Ach Lot, wat een vervelende uitslag. Ik moest toen Heel Erg Huilen toen we de uitslag van de combinatietest kregen en de echoscopist was toen ook niet echt geruststellend. De vk dan weer wel. O+

Fijne vakantie! Zal vast voor een goede dosis afleiding zorgen. :*

Fijn LB, dat het vandaag er al weer beter uitzag. :)
pi_155419423
Oh en bij de NIPT vond ik ze echt gekmakend overdreven neutraal doen. :') Niet negatief, maar ook niet positief. Dat moet natuurlijk ook, dat begrijp ik wel, maar ik wilde gewoon een aai over mijn bol en een glas roosvicee. ;)
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 21:45:31 #13
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_155419591
De gyn waarnaar ik doorverwezen werd was echt een lieve man. Die zei tegen de echoscopist dat ze "toch wel tegen ons had gezegd dat het allemaal helemaal goed kon komen he?" en toen hij de punctie ging doen begon hij met "kiiijk, die nekplooi is al een stukje dunner, dat is alvast een goed teken!" hij was er verder ook heel serieus onder hoor, maar hij had wel enig gevoel voor realiteit en communicatieve vaardigheden.
pi_155419618
Bij Lot ook al.. He bah! Lot en lb, ik hoop van harte voor beide dat jullie kunnen genieten van de vakantie en dat t daarna meevalt met de uitslag :*

Myrr, lekker verhuizen!

Jager, t gaat prima hoor! Dank je. Daar ook?

Vandaag wel weer extreem moe, dat wel. Lig ook alweer in bed en tussen de middag ook geslapen
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 21:46:26 #15
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155419642
Ik denk inderdaad dat ze er een business van maken om het vooral niet rooskleuriger voor te doen dan het is. En dat neem ik ze ook niet kwalijk, want het kan achteraf altijd nog meevallen.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 21:49:15 #16
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155419802
Het is toch in elk geval fijn om hier nu al 3 verhalen te hebben gehoord van slechte combinatietesten, met goede uitkomsten O+
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 21:51:11 #17
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_155419885
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 21:49 schreef LadyBlack het volgende:
Het is toch in elk geval fijn om hier nu al 3 verhalen te hebben gehoord van slechte combinatietesten, met goede uitkomsten O+
Dan geef ik je er nog 3 cadeau uit mijn directe nietfokomgeving! O+
En Sil was wel de master of dikke nek met zn 5 dus die mag je dubbel tellen :')
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 21:52:01 #18
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155419931
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 21:51 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Dan geef ik je er nog 3 cadeau uit mijn directe nietfokomgeving! O+
En Sil was wel de master of dikke nek met zn 5 dus die mag je dubbel tellen :')
Serieus? 5?? :o

En jij hebt toen dus een punctie gehad? Hoeveel tijd zat er tussen die combinatietest en de punctie dan?
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 21:55:45 #19
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_155420110
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 21:52 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Serieus? 5?? :o

En jij hebt toen dus een punctie gehad? Hoeveel tijd zat er tussen die combinatietest en de punctie dan?
Haha, ja de metingen varieerden van 4.5 tot 5.5 ofzo. Volgens mij was het 4.9 of 5.1 gemiddeld. De combinatietest was rond de 12 weken, de punctie met 16. Uitslagen chromosomen met 18 meen ik, en toen nog guo bij 20 omdat er nog iets mis met het hart kon zijn. Dus daar ging veel tijd overheen!
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 21:59:04 #20
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155420264
Pffff allemachtig zeg. Dat moet erg slopend zijn geweest. En dan heb je nu zo'n leuk en gezond joch rondlopen O+

Er begint me ook iets te dagen ja, maar ik zat toen nog niet zo diep in Z&G geloof ik. Of teveel op mn eigen roze wolk :')
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 22:01:15 #21
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_155420366
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 21:59 schreef LadyBlack het volgende:
Pffff allemachtig zeg. Dat moet erg slopend zijn geweest. En dan heb je nu zo'n leuk en gezond joch rondlopen O+

Er begint me ook iets te dagen ja, maar ik zat toen nog niet zo diep in Z&G geloof ik. Of teveel op mn eigen roze wolk :')
Nee volgens mij postte ik toen nauwelijks! :+ daarna heb ik het wel verteld.

en ik wil m nog wel eens tevoorschijn toveren als iemand een slechte npm heeft of twijfelt of ze een npm wil gaan doen :)
pi_155421877
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 22:01 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

en ik wil m nog wel eens tevoorschijn toveren als iemand een slechte npm heeft of twijfelt of ze een npm wil gaan doen :)
Je speknekkie O+

Succes L0t en LB, allebei een fijne vakantie met jullie gezinnen gewenst en met hopelijk goed nieuws als jullie terugkomen.
pi_155421959
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 22:01 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

O+
pi_155424228
Pff LB en Lot wat een onzekerheid... Ik wens jullie een heel fijne vakantie toe beide! Hopelijk daarna goede uitslagen.

Ik laat geen npm doen. Wel even getwijfeld omdat die Nipt nu tussen de meeting en punctie zit. (Bij O. nog niet dus toen ook geen npm gedaan) Maar alsnog zou ik nooit de punctie laten doen denk ik. We wachten dus maar de 20wk echo af.

9wk hier :o Vind het bizar hard gaan
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_155429325
Ook hier een speknek. Nipt kwam ook hier goed terug, dus so far so good.

Natuurlijk in die tijd snoeihard gegoogled, en daar kwam ik ook iets tegen dat een speknek zonder dat er achteraf iets aan de hand is, een beetje een jongetjesding is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 38% gewijzigd door Sara82 op 22-08-2015 03:06:25 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')