Dank je.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:57 schreef hetzusjevan het volgende:
L0t en LB ik duim voor goede NIPT uitslagen! en hoop dat jullie beide toch van de vakantie kunnen genieten..
Myrr leuk hoor verhuizen naar jullie nieuwe stekkie, succes met inpakken.
Haha ja snap ik! Kan je niet een deel weggooien en het aan je hormonen wijtenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dank je.Het is toch meer zooi weer dan verwacht.
Heb de neiging om alles gewoon weg te gooien
maar dan heb ik weinig spullen over om neer te zetten straks.
Weet jij trouwens het geslacht van je kleine? Of blijft het een verassing?
Leuk! Mag het in de OP? Ik kan het me voorstellen ja. Bij meisjesspullen sta ik echt heel erg te soppen in de winkel, dus wat dat betreft toch blij dat het een jongetje is. Scheelt heel veel onnodig geld aan 20 jurkjes in dezelfde maat.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:17 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Haha ja snap ik! Kan je niet een deel weggooien en het aan je hormonen wijten"sorry schat maar ik heb echt opruimdrift, die hormonen ook.."
.
Ja wij weten het ook, wij krijgen een meisje. Alhoewel ik het beter niet had kunnen weten achteraf.. ik had geen moeite om van de neutrale kleertjes af te blijven maar nu ik weet wat het wordt is het echt heeel veel moeite doen om me in te houden met kopen. Het is ook allemaal zo schattig.
Kijk trouwens wat ik van een collega kreeg vandaag, Converse Allstars babysokjesawwwh. Ik vind ze echt te gek haha
.
[ afbeelding ]
Dan geef ik je er nog 3 cadeau uit mijn directe nietfokomgeving!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:49 schreef LadyBlack het volgende:
Het is toch in elk geval fijn om hier nu al 3 verhalen te hebben gehoord van slechte combinatietesten, met goede uitkomsten
Serieus? 5??quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:51 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dan geef ik je er nog 3 cadeau uit mijn directe nietfokomgeving!
En Sil was wel de master of dikke nek met zn 5 dus die mag je dubbel tellen
Haha, ja de metingen varieerden van 4.5 tot 5.5 ofzo. Volgens mij was het 4.9 of 5.1 gemiddeld. De combinatietest was rond de 12 weken, de punctie met 16. Uitslagen chromosomen met 18 meen ik, en toen nog guo bij 20 omdat er nog iets mis met het hart kon zijn. Dus daar ging veel tijd overheen!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Serieus? 5??
En jij hebt toen dus een punctie gehad? Hoeveel tijd zat er tussen die combinatietest en de punctie dan?
Nee volgens mij postte ik toen nauwelijks!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:59 schreef LadyBlack het volgende:
Pffff allemachtig zeg. Dat moet erg slopend zijn geweest. En dan heb je nu zo'n leuk en gezond joch rondlopen
Er begint me ook iets te dagen ja, maar ik zat toen nog niet zo diep in Z&G geloof ik. Of teveel op mn eigen roze wolk
Je speknekkiequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:01 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nee volgens mij postte ik toen nauwelijks!daarna heb ik het wel verteld.
en ik wil m nog wel eens tevoorschijn toveren als iemand een slechte npm heeft of twijfelt of ze een npm wil gaan doen
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:01 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nee volgens mij postte ik toen nauwelijks!daarna heb ik het wel verteld.
en ik wil m nog wel eens tevoorschijn toveren als iemand een slechte npm heeft of twijfelt of ze een npm wil gaan doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door Sara82 op 22-08-2015 03:06:25 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |