Van tv kan je 50 euro krijgen, das veel meer dan een appel of brood.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:01 schreef War-horse het volgende:
Als je echt niets hebt, steel je en appel, of een brood. Niet een televisie
weet je hoelang je kan eten als je een tv verkooptquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:01 schreef War-horse het volgende:
Als je echt niets hebt, steel je en appel, of een brood. Niet een televisie
Gooi een waxinelicht naar de gouden koets en je hebt levenslang begeleidingquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
weet je hoelang je kan eten als je een tv verkoopt
Ik weet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:09 schreef Cherna het volgende:
[..]
Gooi een waxinelicht naar de gouden koets en je hebt levenslang begeleiding
Vind je het goed als ik liever helemaal geen inbrekers heb?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:46 schreef Harvest89 het volgende:
Liever dit soort inbrekertjes, dan dan tuig dat eerst wat bejaarden in elkaar gaat slaan.
Ja oke, maar als je moest kiezen tussen de twee?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:59 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Vind je het goed als ik liever helemaal geen inbrekers heb?
Zou wel mooi zijn als iemand op dat idee kwam tegenwoordig. Kun je een roman over schrijven, deels comedie, deels WFH roman.quote:
Dan was ie niet echt origineel aangezien het hiervoor wel vaker is gebeurd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als iemand op dat idee kwam tegenwoordig. Kun je een roman over schrijven, deels comedie, deels WFH roman.
O, ja?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:41 schreef Knitted het volgende:
[..]
Dan was ie niet echt origineel aangezien het hiervoor wel vaker is gebeurd.
Echt?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:14 schreef DrDentz het volgende:
De meeste mensen zijn rijk geworden door te stelen. Als je 1 of 2 keer steelt heb je nog meer dan een uitkering.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |