Vrij vertaald: neuk zuigers!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:30 schreef Dingflofbips het volgende:
De klakt is te veel klb topics
Fuck suckers
Dat is geen verassing wasquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:31 schreef jasperte het volgende:
[..]
Vrij vertaald: neuk zuigers!
Zoooo is ben hierdoor geraakt!
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:44 schreef Dingflofbips het volgende:
Vandaag sneu veel KLB topics.
Waar is de positiviteit heen van de jaren 40-45? Opnieuw kaart ik hierbij aan dat er te weinig genegenheid. Fokker jegens maatschappij, maatschappij jegens fok. En fokkers onder elkaar
Fok de dag mensen!
Het gaat mij vooral om de negatieve inslag. De bagger is nog een heel andere klachtquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:47 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Zolang het allemaal pareltjes zijn vind ik het niet erg. Er zit helaas een hoop bagger tussen
maar klb is toch om te klagenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:53 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Het gaat mij vooral om de negatieve inslag. De bagger is nog een heel andere klacht
Ah niet zeiken over een beetje buikpijn, is tegenwoordig een medicijn tegen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dit topic gaf me ebola.
Gelieve dit topic vanaf nu te gebruiken om mij sterkte toe te wensen in mijn strijd tegen deze vreselijke ziekte.
Een ban voor jou lijkt me wel een goedwerkend remedie inderdaad.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:22 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Ah niet zeiken over een beetje buikpijn, is tegenwoordig een medicijn tegen.
Ja dat is zo. Maar je zou positief kunnen klagen: ik vind het zo leuk hoe Roces18 reageert en ik ben het niet eens.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:57 schreef Roces18 het volgende:
[..]
maar klb is toch om te klagen
niemand klaagt over iets positiefs
behalve als je hiv positief hebt
Banaanvraag?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Een ban voor jou lijkt me wel een goedwerkend remedie inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |