Nee, CJG is voor ouders én voor kinderen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:35 schreef annosniemos het volgende:
oh dat is van loes(in twente),dat is voor hulp voor ouders zal mij niet helpen
ik had al naar loes.nl gemaild vorige week geen response nog(vakantie periode misschien?)quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, CJG is voor ouders én voor kinderen.
Een beller is sneller ...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:36 schreef annosniemos het volgende:
ik had al naar loes.nl contacteerd vorige week geen response nog(vakantie periode misschien?)
Heb je je ouders nog gesproken?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:41 schreef annosniemos het volgende:
[..]
lijnen zijn dicht atm,dan maar morgen proberen i guess
Het is een beetje een lullig tijdstip, vrijdag einde middag. Weet niet of er weekenddienst is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:41 schreef annosniemos het volgende:
lijnen zijn dicht atm,dan maar morgen proberen i guess
nee dat heb ik liever niet,de laatste keer dat zoiets soortgelijks gebeurde moest mn pa tijdelijk het huis uit voor hier niet bespreekbare redenenquote:
kan bevestigen,is er nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is een beetje een lullig tijdstip, vrijdag einde middag. Weet niet of er weekenddienst is.
Hmm wat een kut situatie. Ik heb geen tips voor je. Maar hoop dat je snel een oplossing vind.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:44 schreef annosniemos het volgende:
[..]
nee dat heb ik liever niet,de laatste keer dat zoiets soortgelijks gebeurde moest mn pa tijdelijk het huis uit voor hier niet bespreekbare redenen
school heeft alleen hulp voor pschychische klachten en nachtopvang is het enige wat ik kan betalen hierquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
kan je school je helpen? die hebben vaak ook wel een aardig netwerk.
Daarnaast: kan je nu met goed weer niet beter op een camping zitten dan op de nachtopvang?
heb je het daar al over gehad of spreek je nu uit wat je gelezen hebt e.d.?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:50 schreef annosniemos het volgende:
[..]
school heeft alleen hulp voor pschychische klachten en nachtopvang is het enige wat ik kan betalen hier
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:55 schreef annosniemos het volgende:
[..]
nee het was een kleine school en dergelijke problemen werden dan doorgewezen naar ggz enzo(aldus geen in/directe netwerken)
Waar ik recht op heb:quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
wat zou je willen?
contact met ouders opnemen en terug naar huis, op naar de vavo
bij de nachtopvang blijven
thuisloos worden en toch bij anderen logeren, tot je een eigen plekje krijgt (via ggz?)
Google eens op de woorden begeleid kamer wonen twente, krijg je een hele waslijst aan opties. De zoekopdracht dakloze jongeren twente geeft weer een aantal andere opties.quote:
1)tussen laag en normaal inquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:15 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Google eens op de woorden begeleid kamer wonen twente, krijg je een hele waslijst aan opties. De zoekopdracht dakloze jongeren twente geeft weer een aantal andere opties.
Verder; Wat is de inkomenssituatie bij je ouders thuis?
En hoe kan het dat je geen baantje kunt vinden? Hier hoeft iemand van jouw leeftijd maar een cv online te zetten en de aanbiedingen voor leuk werk vliegen binnen.. Heb je bijzondere wensen dan?
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat die eerstgenoemde inderdaad niks voor je gaat doen want meerderjarig.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:24 schreef Ticootje het volgende:
Kan jeugdzorg hier niks meer betekenen?
GGZ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |